Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • In dimineata aceasta masina mea s-a comportat ca si cum nu ar fi fost facuta nici o resoftare, au revenit vechile simptome, si la mersul cu fata si la cel cu spatele.

    Mentionez ca noaptea temperatura a fost mai scazuta.
    Last edited by C.Mike; 18 April 2018, 11:22. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • Poate e paradit deja ambreajul si ar trebui schimbat.

      Comment


      • Nu cred, eu am evitat trepidatiile si pot sa le evit si acum, nu avea cum sa se distruga ambreiajul. Eu nu cred ca ambreiajul este problema, motorul rece cred ca este cauza, am mai expus parerea mea pe forum, de altfel si georgstelsib am vazut ca a sesizat si a explicat chiar foarte bine ceva asemanator. Undeva in zona motor rece-gestiune soft cutie apar probleme.

        Comment


        • Apelați și vocea clientului. Ieri am mers cu un 0.9 însă cu manuală. Băgat în viteză și ridicat ușor piciorul de pe ambreiaj, fie mers în față sau cu spatele, fără a accelera, aceleași trepidații. Mai departe nu știu ce să cred. Cred că este o problemă de ansamblu motor 0.9 în totalitatea lui.

          Comment


          • Vocea clientului se spala pe cap cu apelurile noastre, eu inca mai astept raspuns de la ei cu problema trepidatiilor si pornirii motorului la rece. Am sesizat si pe e-mail si telefonic... am vazut ca au abordat un nou raspuns tipic "o sa se ocupe colega de problema" si ocupate au ramas...!
            Nesimtire si nepasare.
            Last edited by C.Mike; 18 April 2018, 13:21.

            Comment


            • Eu as sesiza ANPC si RAR-ul pentru ca din punctul meu de vedere comportamentele astea ciudate pe care le vad descrise pe aici pot pune in pericol siguranta circulatiei daca masina apuca pe mana unui incepator sau a unuia care nu este obisnuit cu astfel de comportamente ciudate, fie ele si numai la rece!

              Solicitarile trebuie facute online dar si prin posta cu confirmare de primire! Trebuie sa fie facute de mai multe persoane ca sa fie luate in seama; asta e clar!

              Ar fi ideal sa se faca eventual si o solicitare colectiva catre autoritati si catre Dacia. Solicitare pe adresa postala cu confirmare de primire si pe email!

              Daca nu se rezolva nici atunci cu o solutie finala, trebuie colaborat cu un avocat/societate de avocatura care este specializata pe partea asta care ar trebui sa vina la pachet si cu reclama "buna" daciei peste tot! Este posibil sa fie totusi o problema izolata? Daca a aparut doar la cateva persoane nu cred ca faceau ei update de soft pentru ei iar daca au multi problema asta, de ce nu intra pe forum mai multi ca sa se stranga un colectiv mai mare pentru actiune! Se fac totusi 2 ani de cand a fost lansata cutia si tot cu probleme vad ca este!


              Vocea clientului habar nu are ce sa raspunda, de asta se comporta asa! De fapt ei nu au nicio putere de rezolvare/decizie...e pur si simplu un call center "de 2 lei"!
              Una peste alta, daca nu raspund la email au directiva de sus ceea ce rezulta ca vor sa ascunda cat mai mult sub pres problema pentru ca habar nu au cum sa o rezolve.



              App, de probleme din astea sau si mai grave (nici nu te baga in seama chiar daca ai garantie, incercand sa tergiverseze pana expira) au parte si cei cu marci consacrate. Asa-i pe la noi, fara actiuni clare catre autoritati si instanta, nu se misca! Cine se implica rezolva, cine nu ...ramane cu paguba!
              Last edited by S Stepway; 18 April 2018, 13:41.

              Comment


              • Originally posted by Valderama View Post
                Apelați și vocea clientului. Ieri am mers cu un 0.9 însă cu manuală. Băgat în viteză și ridicat ușor piciorul de pe ambreiaj, fie mers în față sau cu spatele, fără a accelera, aceleași trepidații. Mai departe nu știu ce să cred. Cred că este o problemă de ansamblu motor 0.9 în totalitatea lui.
                Si nu e normal sa trepideze la plecare un motor pe benzina daca nu accelerezi ? La diesel poate pleaca din loc fara vibratii daca nu accelerezi pt. ca are cuplu mai mare. Si la mine la 0.9 tce cutie manuala mai apar uneori trepidatii la plecarea de pe loc cand e motorul rece, daca nu dozez corect ambreiajul si acceleratia.
                Last edited by liviunvl; 18 April 2018, 14:53.

                Comment


                • Originally posted by S Stepway View Post
                  Eu as sesiza ANPC si RAR-ul pentru ca din punctul meu de vedere comportamentele astea ciudate pe care le vad descrise pe aici pot pune in pericol siguranta circulatiei daca masina apuca pe mana unui incepator ...
                  Hai sa nu exageram si sa mai dam sfaturi aiurea. Ca sa sesizezi ANPC trebuie sa urmezi o procedura, adica trebuie sa treci pe la producator prima data.

                  Solicitarile trebuie facute online dar si prin posta cu confirmare de primire!
                  Alt sfat dat aiurea. Doar o singura modalitate e suficienta (ANPC are formular online special pentru sesizari).

                  Ar fi ideal sa se faca eventual si o solicitare colectiva catre autoritati si catre Dacia. Solicitare pe adresa postala cu confirmare de primire si pe email!
                  Asta dar dupa ce se trece prin pasii intermediari (adica reclamatie la producator cat timp esti in garantie). Daca nu treci prin pasii intermediari ti se respinge solicitarea. Ar fi util, intr-adevar, sa se stranga mai mult posesori si sa se faca o notificare comuna catre Dacia. Asa atragi mai bine atentia. Dar acei posesori trebuie sa fi trecut prin garantie pentru ca altfel vor cataloga situatia drept "cazuri izolate" iar la numarul de cazuri de pe forum asa si este dpdv statistic.

                  ~~~~

                  Deocamdata @C.Mike are iarasi probleme. Din pacate trebuie sa mearga iarasi in service, probabil, pentru constatare.

                  Avem totusi si posesori ce nu au probleme sau cel putin nu asa grave.

                  @C.Mike, iti recomand sa inregistrezi, de acum inainte, fiecare pornire la rece si o sa accentuezi daca poti sa se vada in inregistrare. Sa faci cateva filme si mergi in service si insista sa deschida fisa de garantie, daca la VC nu raspund.

                  Prin TM, dintre posesori nimeni nu are problema asta? Am putea incerca sa vedem prin CLIP ce se intampla cand apar trepidatiile. Poate niste valori de acolo ne indica ceva, macar cat sa formulam o cerere mai tehnica catre Dacia sau catre service.
                  Last edited by Silviu; 18 April 2018, 14:58. Reason: Automerged Doublepost
                  I have no special talent. I am only passionately curious.

                  Comment


                  • Deocamdata la mine nu este deloc grav, trepidatiile sunt destul de timide si se manifesta doar la prima plecare cu motorul rece. Pot sa le evit, asta insemnand ori sa las motorul sa se incalzeasca 1,2 min acum ca este mai cald, sau sa merg aprox 5 min pe modul M cu plecare de pe loc in tr2, recunosc este un pic incomod. Dar sa vedem in zilele ce vor veni cum mai este.
                    Silviu testul clip se va putea face numai dimineata la prima pornire.

                    Comment


                    • [QUOTE=Silviu;1792673]Hai sa nu exageram si sa mai dam sfaturi aiurea. Ca sa sesizezi ANPC trebuie sa urmezi o procedura, adica trebuie sa treci pe la producator prima data.



                      Alt sfat dat aiurea. Doar o singura modalitate e suficienta (ANPC are formular online special pentru sesizari).



                      Asta dar dupa ce se trece prin pasii intermediari (adica reclamatie la producator cat timp esti in garantie). Daca nu treci prin pasii intermediari ti se respinge solicitarea. Ar fi util, intr-adevar, sa se stranga mai mult posesori si sa se faca o notificare comuna catre Dacia. Asa atragi mai bine atentia. Dar acei posesori trebuie sa fi trecut prin garantie pentru ca altfel vor cataloga situatia drept "cazuri izolate" iar la numarul de cazuri de pe forum asa si este dpdv statistic.



                      Sa inteleg ca dupa tine trebuie sa duca masina la Mioveni la Uzina inainte?!

                      Daca nu sti ca ANPC se sesiseaza si altfel mai bine abtine-te asta 1 iar 2 este clar ca se poate sesiza Dacia si RAR-ul la adresa postala.

                      Ce pasi intermediari? Nu este suficient ca au trecut 2 ani si n-au rezolvat problemele? Nu este suficient ca dupa 2 ani si schimbari de kit-rui de ambreiaj aiurea au scos o pocnitoare de soft cu care n-au rezolvat nimic?
                      Ce vrei mai mult? Sa mai treaca 1 an si sa piarda lumea garantia?

                      Am impresia ca esti avocatul dacia!
                      Cu o asemenea atitudine nici nu m-ar mira ca dacia sa nu faca nimic pentru clienti.

                      Comment


                      • Originally posted by S Stepway View Post
                        Sa inteleg ca dupa tine trebuie sa duca masina la Mioveni la Uzina inainte?!
                        Reprezentantii Dacia in teritoriu sunt reprezentatele oficiale si serviceurile autorizate de Dacia.

                        Daca nu sti ca ANPC se sesiseaza si altfel mai bine abtine-te asta 1 iar 2 este clar ca se poate sesiza Dacia si RAR-ul la adresa postala.
                        Eu cu "sau" nu cu "si". Daca faci doua sesizari diferite (una electronica si una inscris) asupra aceluiasi lucru, ghici ce se intampla?

                        Ce pasi intermediari? Nu este suficient ca au trecut 2 ani si n-au rezolvat problemele? Nu este suficient ca dupa 2 ani si schimbari de kit-rui de ambreiaj aiurea au scos o pocnitoare de soft cu care n-au rezolvat nimic?
                        Ce vrei mai mult? Sa mai treaca 1 an si sa piarda lumea garantia?
                        Iarasi vorbesti aiurea. Vorbim de cateva cazuri. Nu poti tu sa sesizezi ceva ce crezi ca se intampla (adica au o problema generala). Nu stiu daca stii dar si la ANPC si la RAR cand sesisezi ceva trebuie sa sustii cu anumite probe (inscrisuri). Nu poti doar asa din burta faci o sesizare.

                        De asta ziceam sa nu mai dam sfaturi aiurea.

                        Am impresia ca esti avocatul dacia!
                        Pacat ca ai doar impresii, din ce observ, cam despre orice dar nimic concret.

                        Cu o asemenea atitudine nici nu m-ar mira ca dacia sa nu faca nimic pentru clienti.
                        Cand faci un demers trebuie sa-l faci cu cap si nu aiurea dupa impresii. Nu ai ce face si daca e o masina cu defect de fabricatie, trebuie sa treci prin garantie si apoi daca nu se rezolva mai departe la ANPC sau alte institutii. Trecand prin garantie ai o dovada ca Dacia nu e in stare sa rezolve problema.

                        Acum, daca sunt mai multi clienti intr-o astfel de situatie ei se pot asocia si pot face la comun un demers direct la Dacia si apoi la restul institutiilor. De asta ziceam de pasi intermediari.

                        In fine, hai sa nu poluam aiurea topicul. Eu incercam sa ajut cu sfaturi ca am trecut prin astfel de probleme (chiar cu L1 la un moment dat) si am experienta cu sesizari ANPC.
                        I have no special talent. I am only passionately curious.

                        Comment


                        • Urmare a celor citite aici acum , am coborat sa incerc masina cu pornirea la rece dar temperatura ambianta 17 grade. Vibratiile s-au manifestat foarte foarte timid . Oare a inceput procesul de "invatare" in dinamica ?
                          Ce propun eu ... observati cu atentie cum se manifesta masina la prima pornire a zilei dupa ce in ziua anterioara ati rulat numai in oras cu solicitare maxima a ambreiajului , apoi dupa ce in ziua anterioara ati rulat extern cu solicitare minima a abreiajului . Sa vedem diferenta .
                          Apoi , am vazut ca si cei cu cutia manuala se mai plang de vibratii daca nu sunt atenti la ambreiere . Oare tampoanele motorului ,diferite constructiv fata de cele ale unui motor in 4 cilindri , avand o amplitudine mai mare a oscilatiilor ar putea favoriza aparitia prematura a vibratiilor ?

                          Comment


                          • Daca ajuta cu ceva: ieri am rulat extern 200 km, mai sus am descris manifestarea din dimineata asta.

                            Nu cred ca pot fi implicate tampoanele motorului, trepidatiile se simt "pe orizontala" intre cutie si motor.
                            Last edited by C.Mike; 18 April 2018, 17:12.

                            Comment


                            • Originally posted by C.Mike View Post
                              Deocamdata la mine nu este deloc grav, trepidatiile sunt destul de timide si se manifesta doar la prima plecare cu motorul rece. Pot sa le evit, asta insemnand ori sa las motorul sa se incalzeasca 1,2 min acum ca este mai cald, sau sa merg aprox 5 min pe modul M cu plecare de pe loc in tr2, recunosc este un pic incomod. Dar sa vedem in zilele ce vor veni cum mai este.
                              Silviu testul clip se va putea face numai dimineata la prima pornire.
                              Mike, i-mi pare rau ca trepidatiile au reaparut.
                              Si georgstelsib a confirmat ceea ce am anticipat. Eu cred ca este o problema de subturare la pornirea la rece (dar nu numai). Iarna la temperaturi exterioare foarte scazute sunt sigur ca se va amplifica. Am dat exemplul easytronicului care pentru 2-3 minute la pornirea la rece se tureaza (aprox 1500 rot/min) din soft dupa care revine la relanti (800 rot/min). Plus butonul "winter-snow" care permite plecarea de pe loc in treapta 2 (de fapt si in manualul de utilizare Dacia se specifica ca se poate pleca de pe loc in trepata 2). In R este alta poveste.
                              Eu recomand (pe baza experientei) ca indiferent de temperatura exterioara este bine sa lasati motorul sa se incalzeasca pe cat posibil 2-3 minute la prima pornire. Si asta indiferent de mororizare (diesel sau benzina), capaciatea cilindrica a motorului, tipul transmisiei. Iar in primele sute de metrii este bine sa nu turam excesiv.
                              Inainte sa lansez comanda pentru masina am efectuat un mic test drive si cu Sandero Stepway 0.9 Tce al unui coleg de serviciu cu transmisie manuala. La pornire am ridicat capota si remarcat ca motorul trepida. Este normal, in trei cilindrii nu are cum sa fie perfect echilibrat. Insa cand l-a turat, trepidatiile dispar, si el inginer proiectant, a spus ca nu il deranjeaza asta.
                              Dupa lansarea comenzii am efectuat un test drive si cu SS TS4. La pornire, pus contact, din reflex am calcat pedala de frana si astepat ca marorii sa se stinga. Reprezentantul Dacia m-a atentionat ca nu e nevoie sa calc frana. La toate automatele pe care le-am avut asta era conditia de pornire motor. Si aici cred ca softul Dacia este putin diferit (in bine sau rau). La JS3 aveti in vedere si asta (referitor la debreiere-ambreiere). La TS4 nu cred ca are asa influenta din cauza cuplului.
                              Prin pagina 75 Silviu a prezentat un filmulet cu CLIP-ul. Este interesant si se vede ca are experienta cu asta. Este un prim pas in a intelege detaliile. Aici si Torque poate da un ajutor.
                              Cand am iesit cu masina din reprezentanta, am crezut ca ma obisnuiesc imediat cu ea, dar acum dupa 10 000 km pot sa spun ca o controlez bine. E adevarat ca uneori in trafic as prefera sa se comporte altfel, dar pot sa spun ca sunt multumit de ea si in opinia mea Dacia a facut un pas bun cu TS4 (desigur ca poate fi imbunatatit).
                              Am facut deja prima revizie (mai ales pentru schimb ulei motor preventiv) iar cei din reprezentanta nu stiau de vreun udate de soft TS4 cu precizarea ca voi fi instiintat daca va aparea. Acum masina se comporta foarte bine. Ramane sa vad la iarna. Iarna trecuta am remarcat cateva probabile mici bube care ar trebui urmarite.
                              Din ce am vazut pana acum trebuie sa aveti grija la pozitia pedalei de acceleratie si turatie. Softul cutiei tine cont si de asta.
                              Iar pe cat posibil nu faceti foarte rapid trecerea D-N-R.
                              Last edited by Gil26; 18 April 2018, 18:04.

                              Comment


                              • Plus butonul "winter-snow" care permite plecarea de pe loc in treapta 2 (de fapt si in manualul de utilizare Dacia se specifica ca se poate pleca de pe loc in trepata 2).

                                Ce bine ar prinde unul pe easy-r, dar pentru toate sezoanele legat la un senzor de temperatura motor ca sa se decupleze singur(butonul binenteles) cand motorul a ajuns la temperatura optima.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google