La astea noi nu ai cum sa pleci altfel pentru ca ai ASR, ESP, PNL, PDSR, DNA, care nu te lasa sa pleci cu ea taras.
Easy-R a.k.a. JS3
Collapse
X
-
recunosc ca mi-a placut per total, pt un motiv f simplu: e comoda (nu mai stai sa mesteci toata ziua in schimbator, poti sta mai relaxat si sa faci si altceva si eu nu ma impac cu pedala la ambreiaj de la diselu daciei, si nici cu cutia de viteze, mi se par aiurea amandoua, asa ca cutia robotizata ma scuteste de smucituri la schimbarea primelor 2 trepte (de care oricum nu scapi, ca smuceste cutia daca o calci) si murit motor la semafor etc.
in plus nu am avut suficient timp s-o invat, am spus impresiile dupa 15 min de condus in care am vrut sa vad ce poate, si tot atunci am spus ca nu m-a impresionat nici dciu de 90, pt ca cutia taie mult din potential motorului. nu am simtit cuplu ala de 220nm
la stil de mers bara la bara e cel mai ok, e in elementu ei
oricum, nici dsgu de pe vechiu tiguan nu mi s-a parut cine stie ce, nu e f departe de easy r, cel putin asa mi s-a parut mie, si acolo exista o senzatie perceptibila clara de schimbare a treptelor la stil sustinut, parca iti da un sut in..asa se simte la stil normal cred ca orice cutie schimba relativ finut, asa cum poate si easy rLast edited by cristi....; 6 November 2016, 22:06.
Comment
-
Originally posted by Seba View Postala care a condus masina din clip e tractorist sau camionagiu, altfel n-ar fi plecat de pe loc cu 1800rpm din plecare mai dai o secunda dai jos. daca pleci la 2500-3000. in loc de 13.5, sa fie un 12.5, cu 2 schimbari de treapta unde isiar mai pierde vremea, alea 11-11.5secunde pentru variant manuala chiar sunt realizabili.
Trimis de pe al meu LG-D620 folosind Tapatalk
Comment
-
cand faci 0-100, intr-adevar singura optiune e sa ingropi acceleratia. eu de exemplu daca plec cu sub 2500rpm (desi am cam 130Nm), cam da in nas un pic, daca plec cu mai mult de 3500rpm, fluier rotile de pomana (cu un plus de doar 10Nm). nu stiu daca "iziar" permite, dar ar trebui trecuta cutia pe modul manual, frana apasata, gazul ori la podea (si masina sa tina motorul unde trebuie cat sa nu patineze) ori daca n-ai LC (launch control) sa dozezi tu acceleratia cat sa-ti permita o plecare intinsa, dar cu un minim de patinare al rotilor. si apropos, daca se poate decuple esp, decupleaza-l cand pleci tare de pe loc. daca n-are buton de decuplare, poti scoate siguranta de la abs, e acelasi lucru cu deosebirea ca nu ai nici esp si nici abs si nici tcDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
pai nu trebuie musai lc, e destul sa stea cuminte si sa te lase sa turezi tu motorul in limita bunului simt (adica sa-ti taie gazu daca ambalezi ca handicapatul >4500rpm cu frana calcata si masina in viteza)Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Era sa cad de pe scaun cand am auzit 5800 pe un motor de maxim 1500 de euro.
Asta e pret fixat de Renault ca sa fie, oricum nu cumpara nimeni asa ceva, separat.
Mai schimba ei cate unul pe garantie.
Puteau sa scrie pe el 10.000 de euro, ca sa stie o treaba, sa coste cat toata masina.Last edited by mr.K; 8 November 2016, 10:00.
Comment
-
Nu vrei să întegi, pentru modelele noi, NU poți cumpăra motor nou (cu 0 KM) din reprezentață decât la prețuri foarte mar i(1,2TCe 125cp e 8200euro din 15000 cât e un Duster ph2)Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
atunci se explica de ce calitatea materialelor nu poate creste samd
pai cand iti mai raman doar 4 mii de euro sa construiesti restul masinii, adica tablaraie, sisteme de siguranta, infotainment, interior, ansamblare, vopsire, tren rulare etc, atunci dacia sta super bine la capitolu asta, de 4 mii de euro iti ofera o gramada de chestii
Comment
Comment