De ce ai avea pozitie de Park la o masina care are cutie robotizata? Fiind identica cu o cutie de masina manuala poti sa o lasi in D daca vrei neaparat, si sa te comporti ca si cum ar fi P. Nu inteleg de ce se cauta nod in papura cand solutia e clara? In cazul asta putea fi pusa in N cu frana de mana trasa si intra S&S sau cand vrei sa opresti masina - N cu frana de mana trasa sau D fara / cu frana de mana trasa.
In alta ordine de idei, Orednas, probabil a fost un bug al masinii, orice se poate intampla cu software-ul in ziua de azi, eu personal nu am lasat niciodata masina in D cu frana de mana trasa si sa ies efectiv din masina, doar am testat si am vazut ca nu pleaca de pe loc, intr-adevar, si bipaie in bord concomitent cu clipitul la partea de indicator de viteza. Daca poti reproduce asta, clar e de mers la Dacia cu problema
@valioglu la Easy-R e un safety feature atunci cand lasi masina in D sau R cu frana de mana trasa masina nu pleaca de pe loc. De asemenea daca esti in D sau R cu o usa deschisa masina nu se pune in miscare decat daca accelerezi tu
In alta ordine de idei, Orednas, probabil a fost un bug al masinii, orice se poate intampla cu software-ul in ziua de azi, eu personal nu am lasat niciodata masina in D cu frana de mana trasa si sa ies efectiv din masina, doar am testat si am vazut ca nu pleaca de pe loc, intr-adevar, si bipaie in bord concomitent cu clipitul la partea de indicator de viteza. Daca poti reproduce asta, clar e de mers la Dacia cu problema
@valioglu la Easy-R e un safety feature atunci cand lasi masina in D sau R cu frana de mana trasa masina nu pleaca de pe loc. De asemenea daca esti in D sau R cu o usa deschisa masina nu se pune in miscare decat daca accelerezi tu
Comment