Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Si eu subscriu la ce a spus Valderama, mers cu ECO dezactivat, trepidatiile tot exista, chiar si dupa 2 saptamani de mers extrem de mult prin oras plus faptul ca se accelereaza excesiv in anumite momente

    Comment


    • Trepidatii tot timpul zilei, sau numai la primele manevre cu motorul rece?

      Comment


      • Multumiri Valderama . Se pare ca update-ul a rezolvat mai mult problema optimizarii modului Eco. O sa incerc si eu cu ECO activat .

        Comment


        • Originally posted by C.Mike View Post
          Trepidatii tot timpul zilei, sau numai la primele manevre cu motorul rece?
          Nu, cand motorul e cald totul se comporta excelent, trepidatiile apar doar la prima pornire a zilei

          Comment


          • Ok, mersi, de azi am activat modul eco, o sa revin cu impresii.

            Comment


            • Acele mici vibratii nu tin cont ca este mai mult sau mai putin cald afara, sau ca este motorul rece sau cald. Pur si simplu are momentele lui. Nu este deranjant. Destul de deranjant era cu modul eco dezactivat. Am observat ca acele vibratii apar mai des când plecarea de pe loc se face cu rotile mai mult sau mai putin bracate. Voi mai reveni cu impresii. Asteptam si impresiile altor posesori care si-au facut recalibrarea calculatorului de cutie.
              Drumuri lungi, fara trepidatii!

              Comment


              • Primele impresii cu modul eco activat dupa resoftare, afara cald +++.
                La mersul in fata trepidatii 0.(Chiar nu am mai simtit o trepidatie de ceva timp) . La mersul cu spatele parca o senzatie foarte foarte slaba de vibrare, dar numai daca accelerez si iau brusc piciorul de pe acceleratie. Merge subturat in modul eco, de ex 1000-1200rpm in tr 5, la deal, ai senzatia ca nu mai poate, se hotareste greu sa schimbe tr 4, de multe ori schimba din 5 in 3. La drum intins este "lenesa" eu avand piciorul drept mai "greu" :-)).
                Last edited by C.Mike; 5 May 2018, 21:22.

                Comment


                • Mike ,de actuatoare nu s-au plans proprietarii de cutii similare .

                  Comment


                  • Eu ziceam prin prisma faptului ca actuatoarele sunt mult solicitate, easy-r schimba mult mai des decat ar face-o un om. Dar nu vreu sa fiu pesimist, sa speram ca va fi ok.

                    Comment


                    • Sunt doua lucruri diferite: cutia de viteze si actuatoarele.
                      Si eu din graba acum cateva posturi m-am exprimat confuz. MrK, desi uneori este ironic sau acid, a punctat bine (printre randuri posturile sale contin multe adevaruri): in mod normal cutia ar trebui sa duca mult si bine.
                      In schimb cu actuatoarele se vor uza mai repede. Colegul t0rquemada, desi uneori prezinta foarte scurt coduri si cifre, a fost de mare ajutor. Ne-a dat codurile si preturile cutiei si acuatoarelor mura-in-gura.
                      In mod sigur ne vor fi de folos. Intr-un mod normal de exploatare actuatorele dau semne de oboseala si pica pe la 150 000 km. Spun asta din experienta cu Easytronicul (si au mai fost vreo 15 colegi cu problema asta).
                      Acum la Easy-R costul actuatoarelor este mult mai mic (300 euro+tva). Sper sa fie fiabile si sa tina cat mai mult. Aici ar ajuta softul dar si modul de exploatare.
                      Pe langa schimbarea lor fizica implica si teachingul.
                      Eu ca si Silviu nu am optat pentru garantia extinsa. In 5 ani nu ajung la km astia. Daca chiar pica mai devreme asta este. Dar pana acum se comporta bine. In minivacanta de 1 Mai am mai facut vreo 2 000 km in diferite conditii de trafic si Easy-rul a fost OK.
                      Mike, kickdownul se face mai des in pante abrupte. Eu acum ajuns acum sa-l reduc destul de mult (desigur ca uneori este necesar).

                      Comment


                      • Originally posted by Gil26 View Post
                        Sunt doua lucruri diferite: cutia de viteze si actuatoarele.

                        Mike, kickdownul se face mai des in pante abrupte. Eu acum ajuns acum sa-l reduc destul de mult (desigur ca uneori este necesar).
                        Daca se defecteaza un actuator intra in garantia cutiei de viteza?

                        Nu am inteles ce ai vrut sa spui cu kickdown-ul, poti te rog sa detaliezi?
                        Last edited by C.Mike; 8 May 2018, 08:01.

                        Comment


                        • Originally posted by C.Mike View Post
                          Daca se defecteaza un actuator intra in garantia cutiei de viteza?
                          Tot ansamblul `cutie de viteze robotizata` este in garantie.
                          I have no special talent. I am only passionately curious.

                          Comment


                          • Originally posted by C.Mike View Post
                            Merge subturat in modul eco, de ex 1000-1200rpm in tr 5, la deal, ai senzatia ca nu mai poate, se hotareste greu sa schimbe tr 4, de multe ori schimba din 5 in 3. La drum intins este "lenesa" eu avand piciorul drept mai "greu" :-)).
                            La asta m-am referit cu kickdownul, ce ai descris mai sus, la deal cu schimbarea din 5 in 3. Dupa rodaj, cand m-am jucat putin, cred ca a retrogradat parca chiar 3 trepte. Si eu am piciorul mai greu, dar jongland mai fin din acceleratie se poate evita in majoritatea cazurilor lagul si kickdownul frecvent (dar intr-o depasire mai in forta ai nevoie si ajuta). Modul ECO nu prea ajuta. Trebuie trecut de punctul dur.

                            Referitor la modul ECO, azi dupa mult timp l-am activat si eu. Am vazut si eu ca daca o las, am aprox 1200 rpm in treapta 5, in treapta 6 nu tin minte valoarea. Subturarea asta chiar nu-mi place. Din ce am vazut ar aduce o economie de carburant de aprox 0.5 l/100km in anumite situatii. Dar are si dezavantajele sale, deci eu voi uita de butonul asta pana la proba contrarie.
                            Tot legat de subturare cred ca este bine din cand in cand sa mergeti (mai ales TS4 dar cred ca si JS3) cu 2 500 rpm constant vreo 30 minute.
                            Faptul ca se ofera garantie (lucru confirmat la achizitia masinii) la tot ansamblul cutie-actuatoare este un lucru de apreciat la Dacia pentru aceste transmisii noi. Dar aceste servomotorase sunt piese de uzura. Ramane sa vedem cat tin.
                            Sper sa postam cu totii si dupa 200 000 km cu actuatoarele originale, fara alte probleme.
                            Last edited by Gil26; 8 May 2018, 17:28.

                            Comment


                            • Originally posted by Gil26 View Post
                              La asta m-am referit cu kickdownul, ce ai descris mai sus, la deal cu schimbarea din 5 in 3.
                              Ok, acum inteleg, dar nu stiu daca acela se poate numi kickdown, nu trecusem cu pedala de acceleratie de punctul dur, si eram in modul eco. Cand nu sunt in eco, acelasi deal il urca frumos cu tr 4.

                              "Sper sa postam cu totii si dupa 200 000 km cu actuatoarele originale, fara alte probleme"
                              Asa sa fie !!!
                              Last edited by C.Mike; 8 May 2018, 17:46.

                              Comment


                              • Retrogradarea a doua trepte s-ar numi kickdown. Si ai remarcat bine, ECO o face mai lenesa. Acum depinde de fiecare ce prefera: sa urce panta abrupta cu ECO activat, kickdown (implicit consum mai mare), urcat mult mai lent fara kickdown sau ECO dezactivat si schimbare mai lina.
                                Punctul dur dezactiveaza ECO din ce stiu si m-am referit la depasirea in forta.
                                Crede-ma ca majoritatea (la alea din alta superliga nu stiu) cutiilor automate au o problema cu pantele abrupte. Este vorba de parametrii softului. Dar se poate controla din dinamica masinii.
                                Cu uzura actuatoarelor ai intuit bine ca sunt mai solicitate ca la manuale.
                                Logica ar fi ca la frane: cu cat calci mai des, mai mult, frana cu atat se uzeaza mai tare si mai repede. La asta m-am referit si eu cu modul de exploatare. Fiabilitatea este alta discutie. Preferabil ar fi sa se evite pe cat posibil schimbarile de trepte de viteza atunci cand nu este necesar sau se poate schimba si in modul manual (eu nu fac asta).
                                Concluzia mea pana acum: ECO dauneaza sanatatii.
                                Last edited by Gil26; 8 May 2018, 18:39.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google