Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • [QUOTE=C.Mike;1795607]Care mufa, capota?
    Si eu vreau sa dezactivez S&S, nu cred ca avem noi pe Dacia motoare construite special pentru S&S.
    In modul Eco a crescut consumul, eu am in zona drumuri "tot un deal si o vale" unde eco nu se prea potriveste.[/QUOTE
    La borna de la baterie este o mufa,se yrage usor de ea.

    Comment


    • Atentie mare, nu cred ca ai procedat corect. S-a discutat pe forum acest aspect.
      Citeste te rog ce s-a scris aici(sfatul meu este sa iei in serios ce scrie T0rquemada)

      Comment


      • Ciudat e ca am fost in reprezentanta si inginerul care a facut resoftarea a vazut k am scos mufa si nu a zis nimik,mai mult a zis ca bine am facut,si alt coleg a fost sfatuit la fel sa faca pt a anula S&S.

        Comment


        • Cu 'inginerul" acela am facut resoftarea, mi s-a parut mie cam trasa de par acea resoftare, primea multe erori pe ecran, citea indicatiile, iar revenea, acum sunt convins ca o sa fac din nou resoftare in alta parte.
          In legatura cu S&S, faceti cum credeti, eu zic sa mai adunati informatii despre acea mufa de la baterie. O metoda simpla si corecta ar fi aceasta

          Comment


          • Sunt curios daca cineva care are trepidatii si i-a iesit masina din garantie, doreste a face schimb chit de ambreiaj cu piese nonorigine Dacia. Astfel am afla daca intr-adevar discul de ambreiaj, in special arcurile care preiau vibratiile sunt de proasta calitate.
            Meseriasii din Dacia chiar daca vad ca masinii ii lipsesc fire si piese tot nu intra in panica si nici nu iti zic nimic. Daca ei nu recunosc greselile proprii, dar apoi cele facute de noi, prin scoatere de fire, modificare de trasee electrice, adaugare de senzori, etc.

            Comment


            • Originally posted by C.Mike View Post
              "Ambreiaj materiale ECO + Easy-R + modul ECO eu nu cred ca este o combinatie buna."

              Ar fi posibila solicitarea montarii unui ambreiaj net superior celui pe care Dacia il monteaza acum pe JS3? Asta fara sa afecteze garantia, chiar daca il plateste clientul. Cam cat ar costa un ambreiaj "de la mama lui"?
              Si crezi ca eu nu m-am gandit la asa ceva? :-))

              Comment


              • Originally posted by playmaker831 View Post
                Ciudat e ca am fost in reprezentanta si inginerul care a facut resoftarea a vazut k am scos mufa si nu a zis nimik,mai mult a zis ca bine am facut,si alt coleg a fost sfatuit la fel sa faca pt a anula S&S.
                Inginerul ala e un tantalau. Ar trebui sa-l eviti pe viitor. Cum sa fie bine sa scoti o mufa de la borna bateriei cand tu habar nu ai ce face acea legatura?

                Motoarele Dacia prevazute cu S&S sunt construite sa reziste la multe cicluri oprit/pornit.
                I have no special talent. I am only passionately curious.

                Comment


                • Originally posted by Silviu View Post
                  Motoarele Dacia prevazute cu S&S sunt construite sa reziste la multe cicluri oprit/pornit.
                  Silviu sincer eu aveam unele indoieli vazand cat de diferite sunt motoarele pentru S&S fata de cele normale(cuzineti, segmenti, etc, toate construite special mai rezistente). Ce ai afirmat mai sus pentru mine conteaza mult, sunt convins ca afirmatia este argumentata. Thank you.

                  Comment


                  • Dupa ce am mers la un drum mai lung si apoi oras aglomerat in modul ECO vibratiile s-au accentuat si s-au prelungit chiar si mai tarziu cand motorul era deja cald . Am senzatia ca o sa fie necesara prezentarea la service . Am amanat cat s-a putut acesta operatiune , la fel cum faci cand ai o masea cariata si amani prezentarea la dentist.

                    Comment


                    • Originally posted by Silviu View Post
                      Inginerul ala e un tantalau. Ar trebui sa-l eviti pe viitor. Cum sa fie bine sa scoti o mufa de la borna bateriei cand tu habar nu ai ce face acea legatura?

                      Motoarele Dacia prevazute cu S&S sunt construite sa reziste la multe cicluri oprit/pornit.
                      Nu a scos borna ci o mufa. De ce nu e bine sa o scoti? Ca si eu cred ca e o solutie. Argumentele tehnice ar fi foarte importante si sunt dispus sa le accept foarte usor, dar nu chestii de genul: Daca producatorul a zis ca asa trebuie e ca el...

                      Comment


                      • Referitor la mufa aceea,majoritatea colegilor de pe taxi,inclusiv eu de 4 luni,mergem cu ea scoasa,nici eu si nici unu dintre colegii mei nu a avut vreo problema,eroare din cauza asta.Azi am testat un logan Mcv 0.9 easy-r al unui coleg,l-a luat din Germania la 14.000km,acum are 34.000km,nici urma de trepidatii,masina merge impecabil.

                        Comment


                        • @Valioglu
                          In postarea #2477 este un link cu argumente tehnice. A se citi cu atentie de unde trimite linkul in continuare.

                          Si in final, fiecare este liber sa faca ce doreste cu propria masina.
                          Last edited by C.Mike; 18 May 2018, 20:52. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • Colegii cu Easy-R am si eu o întrebare...la nici 18.000 km observ ca placutele sunt destul de tocite, eu nu am un stil de condus agresiv, doar sotia e mai repezita insa mai mult de 2000 km nu a mers cu ea, e normal sa se duca asa de repede? Luna viitoare fac revizia de an si clar trebuie sa le schimb. Intradevar jumatate din km sunt in oras si lipsa franei de motor isi face simtita prezenta insa mi se pare ca s-au uzat cam mult. Ati mai observat vre-unul din voi uzarea placutelor si chiar si a discurilor?

                            Si o mica paranteza...socrul meu a condus numai manuale, de ceva timp a inceput sa atenteze la masina mea, a inteles in final ca e mai comoda. Beleaua e ca ii pleaca mana pe schimbator, a reusit o data sa o scoata din viteze (nu am reusit si nici nu am curaj). A zis ca pentru a recupla cutia trebuie sa opresti total masina.

                            Comment


                            • Originally posted by valioglu View Post
                              Nu a scos borna ci o mufa. De ce nu e bine sa o scoti? Ca si eu cred ca e o solutie.
                              De mufa (de la/langa borna) am vorbit si eu.

                              Explica-mi ce fac legaturile din acea mufa ca sa inteleg argumentul tau tehnic ptr a scoate-o in vederea anularii S&S. Oare nu anulam si alte functii necesare unei bune functionari a altor componente?

                              Originally posted by C.Mike View Post
                              Silviu sincer eu aveam unele indoieli vazand cat de diferite sunt motoarele pentru S&S fata de cele normale(cuzineti, segmenti, etc, toate construite special mai rezistente). Ce ai afirmat mai sus pentru mine conteaza mult, sunt convins ca afirmatia este argumentata. Thank you.
                              Parerea mea e doar documentata. Eu nu-mi fac griji atat ptr internele motorului (cuzineti, segmenti) cat ptr demaror si turbina. Demararorul este facut sa reziste (mai exact conul de contact din varful lui) insa inca mai am dubii referitoare la turbina: S&S intra si dupa o fortare prealabila a motorului (moment in care ea este accelerata destul de mult) si nu stiu ce se intampla cu ungerea ei daca pompa de ulei se opreste dar turbina functioneaza in continuare (decelerare). :-)
                              Last edited by Silviu; 18 May 2018, 23:56. Reason: Automerged Doublepost
                              I have no special talent. I am only passionately curious.

                              Comment


                              • Originally posted by Gaby20045 View Post
                                Colegii cu Easy-R am si eu o întrebare...la nici 18.000 km observ ca placutele sunt destul de tocite, eu nu am un stil de condus agresiv, doar sotia e mai repezita insa mai mult de 2000 km nu a mers cu ea, e normal sa se duca asa de repede? .
                                Da este normal, mai ales daca faci mult oras.Placutele sunt facute din materiale ecologice si se uzeaza mai repede.Eu in 32 kkm am schimbat 2seturi pana acum si la urmatorul schimb de placute cred ca trebuie sa schimb si discurile.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google