Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Gaby20045 View Post
    A zis ca pentru a recupla cutia trebuie sa opresti total masina.
    O fi zis el ca asa crede dar nu inseamna ca este si adevarat. Cutia face exact ce ai face si tu in aceeasi situatie :-)
    I have no special talent. I am only passionately curious.

    Comment


    • Nu trebuie oprita total masina, doar trebuie apasata frana putin, pana cand se aprind stopurile, sotia a reusit la un moment dat sa o scoata in N cu poseta si am bagat-o eu inapoi asa.

      Comment


      • Pentru ce trebuie frana apasata? Ca nu apare vreun eveniment care sa anuleze pozitia soferului sau sa activeze rutina de protectie (deschidere usa, coborare din masina etc.)

        Se introduce inapoi in D fara nici o alta apasare de pedala, cel putin la TS4 asa functioneaza.
        I have no special talent. I am only passionately curious.

        Comment


        • Cu motorul oprit ungerea cutiei nu este asigurata ?

          Comment


          • Nici nu trebuie. Cutia nu are pompa de ulei oricum.

            Comment


            • Scuze a fost cam incompleta intrebarea. Cu motorul oprit ungerea cutiei nu este asigurata in cazul in care ar fi nevoie de remorcare(defect motorul ,etc), binenteles cutia in N.

              Este in manual la sectiunea Cutie de viteza automata o mentiune despre remorcare. Sa inteleg ca la cele automate se realizeaza diferit ungerea fata de cele secventiale robotizate(easy-r) ?

              Comment


              • easy-r este o cutie manuala la care s-au adaugat cateva piese

                Comment


                • Piese plus soft (interconditionare intre ele).

                  C.Mike, cutiile hidramate sunt diferite de secventiale. Secventialele sunt la randul lor diferite (Easy-Rul este altfel decat ce am condus pana acum). Manualul Dacia nu detaliaza foarte clar. Eu merg mai departe cu intrebarea ta incompleta: remorcare cu actuatorul blocat (cand nu poate fi trecut in N).


                  Originally posted by georgstelsib View Post
                  Dupa ce am mers la un drum mai lung si apoi oras aglomerat in modul ECO vibratiile s-au accentuat si s-au prelungit chiar si mai tarziu cand motorul era deja cald . Am senzatia ca o sa fie necesara prezentarea la service . Am amanat cat s-a putut acesta operatiune , la fel cum faci cand ai o masea cariata si amani prezentarea la dentist.
                  Raman la parerea ca ECO nu prea face bine. Despre relatia pacient-doctor mi-am spus parerea.
                  Legat de asta, zilele trecute am vazut intr-o parcare o masina identica cu a mea (culoare, model, echipare). Am schimbat cateva impresii cu proprietarul. Singura diferenta era ca el avea JS3 fabricatie aprilie 2017 . S-a plans de trepidatii la pornire, si din ce a spus erau foarte pronuntate si deranjante. Cei din reprezintanta (alt judet) i-au spus ca se pare ar fi problema cu uzura ambreiajului. Nimic despre udate soft (l-am informat de asta si problemele semnalate pe forum).

                  Si o alta posibila intrebare-problema ridicata de Silviu ar fi combinatia S&S si turbina. Nu am alte date (si condus alte masini in combinatia asta) dar cred ca a punctat bine. Eu inainte de oprirea motorului incerc sa am S&S dezactivat si sa mai las sa mearga la relanti vreo 2 minute (mai ales dupa o forja). Dar e adevarat ca nu tot timpul respect asta, si nu prea e bine pentru turbina. Ramane si asta de vazut in timp. Plus ca ar fi si forja+S&S activat, motor oprit in trafic (de aceea dezactivez S&S in 80% din timp).
                  Last edited by Gil26; 21 May 2018, 19:07.

                  Comment


                  • Pe mine acest text din manual m-a facut sa ma intreb de diferentele dintre cutii.
                    Attached Files
                    Last edited by 77sky; 21 May 2018, 22:09.

                    Comment


                    • In manual zice asa la cutie secventiala: Remorcare a unui vehicul cu cutie de viteze secvenţială Când cutia este blocată pe un raport:
                      – puneţi contactul,
                      – selectaţi neutru,
                      – verificaţi dacă cutia este în neutru,
                      – întrerupeţi contactul.
                      Dacă nu puteţi să vă poziţionaţi pe neutru,trebuie atunci să remorcaţi vehiculul cu roţile faţă ridicate. Remorcarea trebuie întotdeauna să fie făcută cu contactul întrerupt.

                      Nu sunt mentionate alte restrictii.
                      In ceea ce priveste turbina nu cred ca trebuie sa iti bati capul, daca era nevoie faceau precizari in manual sau pe un sticker ceva. De mai multa vreme vad ca nu mai mentioneaza nici un producator despre restrictii de acest gen, deci probabil ca nu mai este cazul. Oricum turbina la benzina este mult mai simpla si mai putin problematica in comparatie cu cea de la diesel.

                      Comment


                      • Foarte corect.
                        Inainte sa postez am citit si eu partea din manual referitoare la cutia secventiala. M-am referit la faptul ca la alte marci exista si posibilitatea deblocarii manuale.
                        Insa mea culpa: am tastat "nu detaliaza" in loc de "ne detaliaza".
                        Si cred ca ar trebui citit cu atentie manualul (mai ales paragraful cu secventiala).

                        Desi pana acum e OK, totusi cu turbina diesel si S&S mai incerc sa ma documentez.

                        Comment


                        • Nu iti face probleme, eu am la serviciu multe Logane din astea cu 0.9 tce si acolo toata lumea circula dupa urmatorul motto: Condu-o ca si cum ai fi furat-o. Cu Start Stop cu tot. Nu se inregistreaza probleme cu turbinele, par a fi foarte rezistente - ca toata masina dealtfel.

                          Comment


                          • Originally posted by Gaby20045 View Post
                            Si o mica paranteza...socrul meu a condus numai manuale, de ceva timp a inceput sa atenteze la masina mea, a inteles in final ca e mai comoda. Beleaua e ca ii pleaca mana pe schimbator, a reusit o data sa o scoata din viteze (nu am reusit si nici nu am curaj). A zis ca pentru a recupla cutia trebuie sa opresti total masina.
                            Daca scoti maneta (din greseala sau nu) in mers, nu este nevoie sa calci frana pentru a o reintroduce in viteza decat in cazul in care te-ai oprit complet. Nu ai niciun motiv de teama.

                            Comment


                            • @valioglu: Si eu am la serviciu Loganuri si Dustere diferite motorizari. Unele au trecut de 200 000 km fara probleme ( doar revizii si consumabile) iar cele mai noi par si ele a fi OK. Si au fost birjerite.

                              Ai dreptate: uneori tindem sa ne batem capul mai mult decat ar fi necesar.
                              Recunosc ca citind prea mult am inceput sa-i caut tot felul de probabile si potentiale probleme. Multumesc inca odata pentru sfat.

                              Pana la urma in nici doua luni am parcurs vreo 4 000 km de voie si nevoie. Masina s-a comportat foarte bine in toate situatiile.

                              Tragand linie, sunt multumit si ma bucur de ea.
                              Un coleg a spus ca e Decebal si conduce Dacia.
                              Iar eu sunt Burebista tot pe Dacia.
                              Last edited by Gil26; 22 May 2018, 23:55.

                              Comment


                              • Salutare! Al meu 0.9 Tce cu Easy-r se apropie de 4 k de km și deocamdată nu sunt probleme. Cred ca de doua ori a avut tendinta de a trepida. În rest nimic. Folosita 90% urban cu mod Eco activ. Sa vedem ce o mai fi odată cu creșterea numărului de km.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google