Da, se pare ca trebuie avuta in vedere si directia, multumim lui aurbrz pentru informatie. Pe cand schimbarea kitului?
Easy-R a.k.a. JS3
Collapse
X
-
La asemenea reparatie nu ar trebui sa se uzeze diferit cauciucurile, cel mult va sta volanul inclinat intr-o parte, nu e ca si cum ai schimba un cap de bara sau o bieleta, dar trebuie facuta geometria, intr-un final.Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.
Comment
-
Originally posted by 827sam View Post... cel mult va sta volanul inclinat intr-o parte...Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Am citit cu mare interes toate postările din acest subiect, încă de când a fost deschis, și nu pot să zic decât că sunt de-a dreptul îngrozit când văd câte necazuri au niște oameni care n-au altă vină decât buna-credință.M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.
Comment
-
Salutare! Revin cu amănunte și date despre 0.9 Tce și Easy-r. Ieri m-am întors din concediu de la munte. Am parcurs în total 959 km. (doi adulți cu doi copii + bagajul aferent). Am consumat în total 51,8 litri de benzina. 5,4 l/100 km la o viteza medie de 46,3 km/h. (date furnizate de CB). Nu am folosit modul Eco, în schimb, nu am făcut deloc economie la climatizare. Unde a fost posibil am folosit Cruise Control setat la 90.(mai domol, ca doar eram în concediu). Mașina sa comport ff bine. Un singur amanunt: am folosi modul M în serpentine. Se poate lasă și în D, dar schimba mult prea sus în ture. Până acum am 4600 km, fără trepidații la Easy-r.
Comment
-
În urmă cu ceva vreme (anul trecut, nu mai știu exact când), mă înscrisesem pe site-ul Dacia la un test-drive cu un Sandero cu Easy-R, la reprezentanța Dacia din Deva (alesesem Deva întrucât e la mine în județ și merg cu treburi acolo cel puțin o dată pe lună). După acel moment, am fost sunat de un „nene” chiar din reprezentanță, ca să-mi spună că momentan nu au nicio mașină cu Easy-R pentru teste și că să revin eu cu un telefon peste vreo lună. Între timp, am început să aflu aici despre necazurile voastre și nu m-ai mai trebuit niciun test cu niciun Easy-R!M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.
Comment
-
Eu am cateva nedumeriri.....
1. Daca ar fi calitatea materialelor folosite la ambreaj (disc placa volanta etc) de ce la diesel nu sunt probleme, chiar daca cuplul e de 2x? Ma indoiesc ca sunt foarte mult diferite, tinand cont de politica de reducere de costuri la nivel global in industrie.
2. De ce la 0.9 cu manuala ambreajul este actionat hidraulic(la fel la 1.5 Easy-r), iar la 0.9 Easy-r are rahatul ala de actuator care trage de cablu?(si care e buba daca ma intrebi pe mine).
Imi pare rau de cei care si-au luat-o dar, parerea mea este ca: pana nu vor pune ambreaje actionate hidraulic, inseamna ca fac doar carpeli si amanari de rezolvare.
PS.: dupa aproape 20.000 km pe dci easy-r singurul lucru pe care l-as dori ar fi sa nu mai tina trapta 2 asa jos in ture cand incetinesti, in rest e perfecta treaba.
Comment
-
Originally posted by proteinman View PostEu am cateva nedumeriri.....
2. De ce la 0.9 cu manuala ambreajul este actionat hidraulic(la fel la 1.5 Easy-r), iar la 0.9 Easy-r are rahatul ala de actuator care trage de cablu?(si care e buba daca ma intrebi pe mine).Last edited by DannyMC; 7 June 2018, 18:14.
Comment
-
am vrut sa spun: fara pedala de ambreiaj!
din punctul meu de vedere, de nespecialist in mecanica si sofer de weekend avem doua tipuri de transmisii: 1. cu ambreiaj - adica manuala 2. fara ambreiaj - robotizata, hidramata, cu dublu ambreiaj sau cvt.
Comment
Comment