un motor de 2 litrii turbo de 300cp, de mercedes a45 amg, costa 25000 de euro, masina e vreo 35-40. cred cva peste tot preturile motoarelor noi e al dracului de mare.
Easy-R a.k.a. JS3
Collapse
X
-
Pretul de vanzare catre clientul final ca piesa de schimb e intodeauna dublu sau triplu fata de pretul de intrare al lor (si asta e valabila pentru orice, de la motorul de masina de spalat, pana la ecranul de smartphone s.a.m.d.).
Intr-o piata unde concurenta e acerba si clientii vor discount-uri si oferte, cum e vanzarea de masini noi low cost, marja de castia a producatorului la o masina care iese pe poarta fabricii e undeva la 1-2-3 sute de euro.Grosul profitului vine din after-sales (piese la preturi mari).
Materialele folosite si folosirea lor depind de pretul de vanzare (a se vedea isonorizarea infecta de la BMW seria 1).
La Dacia o cutie automata in adevaratul sens ii creste pretul prea mult ca sa fie viabila comercial. Sa nu mai vorbim de una "sportiva" e mai scumpa ca Logan-ul.
In Romania oricum grosul de vanzari e pe "Rabla" cu versiuni chele, pe care chiar nu poti opta pentru Easy-R....
Si da Easy-R e o chestie utila pentru piciorul meu stang cand fac o ora de la Fundeni pana la Obor(face cei 500 EUR din plin).
Comment
-
Originally posted by cristi.... View Postatunci se explica de ce calitatea materialelor nu poate creste samd
pai cand iti mai raman doar 4 mii de euro sa construiesti restul masinii, adica tablaraie, sisteme de siguranta, infotainment, interior, ansamblare, vopsire, tren rulare etc, atunci dacia sta super bine la capitolu asta, de 4 mii de euro iti ofera o gramada de chestii
Comment
-
Pt cei care au 0,9tce easy-r ,as vrea sa stiu daca intampina si ei aceeasi problema.De cand a venit frigul, dimineata la pornirea de pe loc ,am niste trepidatii puternice care se continua pe citeva sute de metri atunci cand merg bara la bara si am porniri repetate.Dupa aceea nu mai am probleme pe tot parcursul zilei,masina merge foarte bine.
Banuiesc ca este o problema de ambreiaj si care are loc atunci cand motorul este rece(desi il incalzesc cateva minute).Probabil ca fiind motorul rece se transmit socuri in volanta si mai departe in discul de ambreiaj.Problema se manifesta atat in modul drive cat si in manual.Masina are 3000 de km deci o uzura a ambreiajului este exclusa
Comment
-
Eu am o problema relativ asemanatoare...imi reponreste motorul de 2-3 ori dimineata. Si tremura putin. Dar asta doar de cand este rece. Daca il las 30 secunde dupa ce am pornit...merge ok...nu mai am treaba cu el. Nu's de ce dar am senzatia ca este aceasi problema. Si cred ca este o problema de soft.
Ai cumva Eco On? Din cate am observat...doar cand am Eco On face asa
Comment
-
Si eu am aceeasi problema dimineata(nu e Easy-R) si motorul da sa moara de cateva ori. Si mai intrerupe in mers de cateva ori pana sa-si revina. Ii dau sprit-uri din acceleratie ca la dacia 1310...tehnologie ce sa mai zic.
Nu folosesc ECO niciodata.
Comment
-
"candva" e acceptabil (ok, nu-i in martie, e in august...merge), dar "poate" (adica ii doare-n cot de clienti, sa vedem cati se vaita, daca nu-s 80%, da-i dracu'...) insa nu prea e aceptabil, iar combinatia celor doua e de evitat. am o banuiala ca dacia chiar nu stie de toate problemele masinilor si pt ca reprezentantele evita sa ridice problemele "la fileu", nu-i 100% nepasare.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
De doua luni am i eu un MCV Prestige 1.5 dci cu Easy-R. Am mers cu el deja aproape 6000 km si sunt foarte multumit . Inca nu sunt 100% acomodat cu schimbatul manual asa ca o folosesc preponderent pe automat (de-asta am vrut automata pana la urma) dar isi face treaba cu brio. Ceea ce am observat este ca in mod automat la stilul de condus linistit pentru rodaj schimba foarte jos pe la 1800-2000 de ture.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Comment
Comment