Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by DannyMC View Post
    Ambreiajul propriu-zis este hidraulic la ambele variante...
    Poti sa fii mai explicit?
    Ce intelegi prin ambreiaj hidraulic?
    „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

    Comment


    • ambreiaj hidraulic
      Sper ca e suficient de clar acum!
      P.S. Sau poate doar voiai sa-mi atragi atentia ca de fapt e vorba de ambreiaj cu actionare hidraulica...
      Last edited by DannyMC; 7 June 2018, 18:46.

      Comment


      • Da, acela este ambreiaj uscat cu diafragma, adica ambreiajul clasic.
        Doar actionarea lui este hidraulica. La 0.9 easy-r nu exista actionare hidraulica!

        Originally posted by Vecchio View Post
        Păi, are ambreiaj nene.
        Dieselul mai are si volanta cu masa dubla!
        Last edited by tipicarul; 7 June 2018, 18:52. Reason: Automerged Doublepost
        „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

        Comment


        • Pai eu exact asta spuneam! Actionarea propriu-zisa a ambreiajului este hidraulica! Doar actuatorul sistemului automat este electro-mecanic. Sper ca m-am facut inteles acum!
          Last edited by DannyMC; 7 June 2018, 18:59.

          Comment


          • Eu apreciez posturile lui DannyMC de pe toate forumurile.
            Referitor la ce a spus proteinman de acord, dar cred ca poate doar in viitor Dacia va modifica sistemul de actionare de la JS3. Diferenta de costuri nu ar fi chiar asa de mare.
            Dacia a facut un pas mare cu TS4. Simbioza este foarte buna. Pot sa afirm cu tarie ca se comporta ireprosabil.

            Eu am invatat-o pe ea, ea pe mine si acum ne impacam perfect.
            Last edited by Gil26; 7 June 2018, 19:14. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • Originally posted by Gil26 View Post
              Dacia va modifica sistemul de actionare de la JS3. Diferenta de costuri nu ar fi chiar asa de mare.
              Oare cu cei care deja au JS3(cu probleme) ce se va intampla? O sa tot schimbam kiturile pana iesim din garantie?

              Comment


              • Originally posted by DannyMC View Post
                Pai eu exact asta spuneam! Actionarea propriu-zisa a ambreiajului este hidraulica! Doar actuatorul sistemului automat este electro-mecanic. Sper ca m-am facut inteles acum!
                Mie au incercat sa-mi faca o aerisire la ambreiaj in reprezentanta si dupa ce au dat jos bateria au constatat ca nu exista o pompa de ambreiaj la care sa-i faca aerisire si nu exista niciun circuit hidraulic de actionare a ambreiajului.Actionarea ambreiajului la JS3 se face de catre actuator electromecanic prin cablu, poate confirma si torquemada care a si pus o schita la un moment dat

                Comment


                • Originally posted by aurbrz View Post
                  Da,sunt intru totul de acord.Desi pana acum am sustinut ca doar slaba calitate a ambreiajului este vinovata de aparitia trepidatiilor la JS3, se pare ca si actionarea electromecanica a actuatorului are o influenta mare in aparitia lor.
                  La TS4 comanda actuatorului este electrohidraulica si duce tot la o precizie mai buna a actionarii ambreiajului si la lipsa trepidatiilor plus ca exista o volanta cu masa dubla care amortizeaza vibratiile
                  Acest post mai vechi lamureste destul de bine (materiale ECO, actionare, volanta).
                  Actionarea electromecanica a ambreiajului la JS3 se face prin nenorocitul ala de cablu care este mai imprecis.

                  Eu am spus doar ca modificarea JS3, daca se va decide, va dura ceva timp deoarece si furnizorul de subansamble va trebui sa modifice procese sau chiar linii de productie (tinand cont si de capacitate). Comenzile de JS3 sunt mult mai mari decat TS4 (era vreo luna diferenta intre termenele de livrare).

                  Comment


                  • Originally posted by IancuMIC View Post
                    ....Din punctul meu de vedere, Dacia nu a testat cu suficienta atentie comportamentul transmisiei cu aceasta cutie, pe un benzinar, unde se stie ca la plecare pot aparea trepidatii in transmisie, in cazul unei accelerari insuficiente si o ambreiere mai fortata. Deh, cuplul bata-l vina.
                    Nenea Iancu avea mare dreptate

                    Comment


                    • Originally posted by C.Mike View Post
                      Oare cu cei care deja au JS3(cu probleme) ce se va intampla? O sa tot schimbam kiturile pana iesim din garantie?
                      Poate va schimba uzina cutia cu una manuala.
                      Daca as avea problemele voastre, eu as opta pentru cutie manuala la orice ora.

                      Comment


                      • Originally posted by DannyMC View Post
                        Ambreiajul propriu-zis este hidraulic la ambele variante, sistemul de actionare (comanda "pedalei" ambreiajului si schimbarea treptelor) este electro-mecanica la varianta pe benzina fata de hidraulica la varianta diesel!
                        Mai bagă o fisă, la JS3 comanda ambreiajului e pe cablu cu actuator electric, se știa deja(din primul post de pe acest topic), dar cine să citească



                        LA TS4 este comandă electro-hidraulică o durere mai mare ca la JS3 în caz de probleme
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • Am ramas fara fise, sorry... Mai lasa si tu mistourile aste deoparte ca nu toata lumea e la fel de priceputa ca tine!
                          Altfel e clar ca eu intelesem gresit!
                          Last edited by DannyMC; 8 June 2018, 09:37.

                          Comment


                          • Katalonia, cred ca majoritatea posesorilor nu vor fi de acord cu inlocuirea cutiei cu una manuala. Este doar punctul meu de vedere.

                            Comment


                            • Katalonia, cred ca majoritatea posesorilor nu vor fi de acord cu inlocuirea cutiei cu una manuala. Este doar punctul meu de vedere.
                              Daca era doar piunctul tau de vedere, te limitai sa spui doar ca tu nu accepti schimbarea cu o cutie manuala.

                              Eu nu mi-am permis sa generalizez, am zis doar ce as face.
                              In cazul ca ramai fidel robotizatei, spor la masaj gratuit cu vibratii Dacia.

                              Comment


                              • Originally posted by C.Mike View Post
                                Oare cu cei care deja au JS3(cu probleme) ce se va intampla? O sa tot schimbam kiturile pana iesim din garantie?
                                Da! Mi se pare cea mai buna solutie. Dacia recunoaste ca sunt cazuri izolate la easy-r si le remediaza cu promptitudine.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google