Si dupa garantie, cine isi permite sa schimbe toata ziua kituri? Ca de vandut masina, cam greu, odata ce va afla lumea, vor fugi ca de raie de Dacia cu robotizata iesita din garantie.
Easy-R a.k.a. JS3
Collapse
X
-
Originally posted by catalonia View PostDaca era doar piunctul tau de vedere, te limitai sa spui doar ca tu nu accepti schimbarea cu o cutie manuala.
Eu nu mi-am permis sa generalizez, am zis doar ce as face.
In cazul ca ramai fidel robotizatei, spor la masaj gratuit cu vibratii Dacia.
Va rog frumos.
Comment
-
Bineinteles ca nu a pus nimeni altceva decat Valeo,pentru ca inca nu s-a terminat perioada de garantie!
Prelungirea timpului la o limita rezonabila pentru un ambreiaj de cutie robotizata, nu inseamna in fapt rezolvarea acestei probleme?!
Probabil ca acum vei intreba ce inseamna limita rezonabila ... aceasta oricum va fi mai cu mult mai jos fata de durata de viata a aceluiasi ambreiaj montat pe o cutie manuala, pentru regimul de lucru este mult mai dur.
Din punctul meu de vedere o limita rezonabila care depinde foarte mult de stilul de conducere si mai ales de modul de utilizare (in interiorul si/sau in afara localitatii), ar trebui sa inceapa cam de la 60.000km!Last edited by tipicarul; 8 June 2018, 11:53.„Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde
Comment
-
Raportarea ta este gresita. Nu vorbim despre o calitate extraordinara pe care trebuie sa o aiba un ambreiaj relativ normal, vorbim despre calitatea anormal de proasta a unui ambreiaj ales in mod necorespunzator, de la Valeo.„Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde
Comment
-
Cu toate că nu dețin acest tip de cutie robotizata țin să-mi expun si eu părerea în legătură cu ea. Având tangente cu uzina producătoare am avut ocazia să testez în condiții de parc poate chiar peste 100 mașini cu acest tip de cutie până să fie pusa la vânzare pe piața din România și se livrau în special spre Franța și Germania. Încă de atunci atât eu cât și colegii mei cu care lucram am sesizat un comportament ciudat al acestui tip de cutie, unii dintre colegi chiar având mașini personale cu transmisie automata si nu de generație foarte nouă și nu erau deloc mulțumiți de comportamentul acestei cutii easy-R. Bănuiam că lucrurile s-au mai schimbat de atunci dar văd că sunt numeroase probleme acum când se vând si la noi. Eu de atunci n-as fi recomandat acest tip de cutie până nu este pusă la punct. Părerea atât a mea cât și altor colegi este ca problema acestei cutii vine din faza de proiectare la împerecherea cu diferite tipuri de motor. Nu calitatea materialelor este de vina asta poate doar intr-o mica măsură și în cazuri izolate iar despre ambreiajele Valeo nu cred că poate fi vorba ca nu sunt bune atâta timp cat ambreiaje Valeo pe cutii manuale depășesc chiar și 150.000km în condiții normale de exploatare.
Cu toate că pare un vis frumos pentru marca Dacia, eu personal încă nu o recomand în acest moment până când concepția acestui ansamblu cutie-motor nu este optimizată corespunzător.
Comment
-
"Citat:
Original a fost postat de catalonia Vezi Post
Daca era doar piunctul tau de vedere, te limitai sa spui doar ca tu nu accepti schimbarea cu o cutie manuala.
Eu nu mi-am permis sa generalizez, am zis doar ce as face.
In cazul ca ramai fidel robotizatei, spor la masaj gratuit cu vibratii Dacia.
C.Mike:
Dar ce este cu tonul asta domnule(binecunoscut dealfel). Eu doar am expus o parere si am mentionat ca este doar a mea. Ramane de vazut ce parere au si ceilalti colegi.
Va rog frumos."
georgstelsib:
K , iar "iti dai in petec" . Aduci din ce in ce mai mult cu "eroul" PSD Nicolicea . Dar nu-ti pasa , nu ? Ti-ai schimbat doar parul , naravul ti-a ramas.Last edited by georgstelsib; 8 June 2018, 14:31.
Comment
-
Originally posted by augustus8186 View PostÎncă de atunci atât eu cât și colegii mei cu care lucram am sesizat un comportament ciudat al acestui tip de cutie, unii dintre colegi chiar având mașini personale cu transmisie automata si nu de generație foarte nouă și nu erau deloc mulțumiți de comportamentul acestei cutii easy-R.
Părerea atât a mea cât și altor colegi este ca problema acestei cutii vine din faza de proiectare la împerecherea cu diferite tipuri de motor.I have no special talent. I am only passionately curious.
Comment
-
Originally posted by augustus8186 View PostCu toate că nu dețin acest tip de cutie robotizata țin să-mi expun si eu părerea în legătură cu ea. Având tangente cu uzina producătoare am avut ocazia să testez în condiții de parc poate chiar peste 100 mașini cu acest tip de cutie până să fie pusa la vânzare pe piața din România și se livrau în special spre Franța și Germania. Încă de atunci atât eu cât și colegii mei cu care lucram am sesizat un comportament ciudat al acestui tip de cutie, unii dintre colegi chiar având mașini personale cu transmisie automata si nu de generație foarte nouă și nu erau deloc mulțumiți de comportamentul acestei cutii easy-R. Bănuiam că lucrurile s-au mai schimbat de atunci dar văd că sunt numeroase probleme acum când se vând si la noi. Eu de atunci n-as fi recomandat acest tip de cutie până nu este pusă la punct. Părerea atât a mea cât și altor colegi este ca problema acestei cutii vine din faza de proiectare la împerecherea cu diferite tipuri de motor. Nu calitatea materialelor este de vina asta poate doar intr-o mica măsură și în cazuri izolate iar despre ambreiajele Valeo nu cred că poate fi vorba ca nu sunt bune atâta timp cat ambreiaje Valeo pe cutii manuale depășesc chiar și 150.000km în condiții normale de exploatare.
Cu toate că pare un vis frumos pentru marca Dacia, eu personal încă nu o recomand în acest moment până când concepția acestui ansamblu cutie-motor nu este optimizată corespunzător.
Ambreiajele Valeo de pe cutii manuale, chiar daca rezista mult, nu ne scutesc de trepidatiile prea mult cunoscute... numai ca in acel caz soferul reduce vibratia compensand prin accelerare!„Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde
Comment
-
Originally posted by augustus8186 View PostCu toate că nu dețin acest tip de cutie robotizata țin să-mi expun si eu părerea în legătură cu ea. Având tangente cu uzina producătoare am avut ocazia să testez în condiții de parc poate chiar peste 100 mașini cu acest tip de cutie până să fie pusa la vânzare pe piața din România și se livrau în special spre Franța și Germania. Încă de atunci atât eu cât și colegii mei cu care lucram am sesizat un comportament ciudat al acestui tip de cutie, unii dintre colegi chiar având mașini personale cu transmisie automata si nu de generație foarte nouă și nu erau deloc mulțumiți de comportamentul acestei cutii easy-R. Bănuiam că lucrurile s-au mai schimbat de atunci dar văd că sunt numeroase probleme acum când se vând si la noi. Eu de atunci n-as fi recomandat acest tip de cutie până nu este pusă la punct. Părerea atât a mea cât și altor colegi este ca problema acestei cutii vine din faza de proiectare la împerecherea cu diferite tipuri de motor. Nu calitatea materialelor este de vina asta poate doar intr-o mica măsură și în cazuri izolate iar despre ambreiajele Valeo nu cred că poate fi vorba ca nu sunt bune atâta timp cat ambreiaje Valeo pe cutii manuale depășesc chiar și 150.000km în condiții normale de exploatare.
Cu toate că pare un vis frumos pentru marca Dacia, eu personal încă nu o recomand în acest moment până când concepția acestui ansamblu cutie-motor nu este optimizată corespunzător.
Din contactele mele, am aflat ca aceasta varianta de Easy R tine minim 150k km in conditii de TEST. Apoi usor usor apar diverse probleme (care n-au leg neap cu EASY R)
Sub 100k km, au fost cazuri izolate cu pbl.
Comment
-
Ceea ce făceam eu nu erau teste de anduranță si nu ma pot pronunța la ce nr de km încep problemele. Si intre specialiștii din Dacia care se ocupă de încercări-fiabilitate părerile erau împărțite în privința acestei transmisii iar concluzia mea personală este ca inca nu a ajuns la maturitate și încă nu este ceea ce ar trebui să fie. Acum fiecare are părerile sale personale și se adaptează mai greu sau mai ușor la acest tip de transmisie. De peste 1 an nu mai am legătură cu Dacia si atunci din cate imi amintesc abia începuseră să se vândă si in România. Între timp poate s-au mai facut ceva modificări sau pt piața noastră este ceva diferit, nu am idee...
Comment
-
Multumim augustus8186 pentru informatii.
Legat de teste as dori sa complectez si eu cu ceea ce stiu. In ordinea relevantei ele sunt: teste de laborator, teste pe masini prototip (de anduranta), teste pe masini de parc. Si in final testele reale ale utilizatorilor pe seria zero.
Testele de laborator depind de parametrizare. Testele de anduranta depind foarte mult de experienta si simturile celor care le fac.
Legat de testele de parc pot da un exemplu. Teste super OK legate de o componenta facute in Norvegia. Test facut de alte persoane in Nigeria, dezastru total. S-a modificat designul, s-au adaugat componente, urmeaza iarasi probe. Vorbim de o masina din clasa de top.
Legat de testul final, din ce s-a scris pana acum pe acest topic, problemele care s-au semnalat sunt cauzate de un cumul de factori si a fost generata o reactie in lant. In linii mari cam ce a spus si Silviu in ultimul post.
Pe de alta parte (fara sa iau apararea celor de la Dacia) unele probleme pot fi generate si de modul de expolatare (testul final). Aici multi colegi (ultimul fiind tipicarul ) au punctat ca si la manuale poti induce trepidatii. Dar la fel de bine poti evita sau reduce.
LA TS4 este comandă electro-hidraulică o durere mai mare ca la JS3 în caz de probleme
Si sa inchei acest post lung: putin probabil ca Dacia va oferi o rezolvare cap-coada.Last edited by Gil26; 8 June 2018, 18:01.
Comment
-
Originally posted by tipicarul View PostMultumim pentru aceasta scurta dizertatie. Ne era mult mai utila daca o faceai la momentul potrivit, adica anul trecut cand s-a lansat cutia Easy-r... acum este un pic cam prea tarziu... dupa razboi multi viteji se-arata!
Comment
Comment