Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @Gil26 aia cu pornitul ac la relati era valabil pt loganul vechi. La astea noi, unde compresorul nu este cu cilindree varibila...nu este nici o diferenta. El ori cum cupleaza si decupleaza tot timpul

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

    Comment


    • Mai am o întrebare: voi cum lăsați mașina parcată/staționată? Eu trag frâna de mână și bag în D sau în R, în funcție de poziția mașinii. Nu știu cât e de corect, de aceea întreb aici, căci folosiți de mai mult timp cutia asta de viteze.

      @Gil26: da, îmi place mult mașina.

      Comment


      • @ bolovan. De acord cu cuplat-decuplat.

        Referitor la pornirea la rece. Teoretic la astea noi cu S&S se poate porni motorul si pleca imediat. Eu totusi pe cat posibil incerc sa o las vreo 2 minute la relanti (meteahna de la "gioarse") indiferent de anotimp.

        O fi bine, o fi rau? Nu stiu.

        Comment


        • Salutare băieți! Acum 5 zile am primit și eu masinuta...Dacia Logan MCV Prestige SL plus, cutie easy-r, 0.9 tce, după aproape 3 luni de așteptare.
          Printre multele nelămuriri pe care le am, prima ar fi cu trebuie sa se comporte cutia easy-r in modul manual?! Întreb asta, pentru că atunci când accelerez, pot schimba intr-o treapta superioara, insa atunci când frânez și ar trebui sa schimb vitezele inferioare, se schimba automat.
          E ceva normal?! Mulțumesc!

          Comment


          • Absolut normal. Sau poti schimba tu, in acest fel obtinand frana de motor. Daca dai 2 impulsuri consecutive retrogradeaza 2 trepte.

            Comment


            • Originally posted by C.Mike View Post
              Azi am foat pus intr-o situatie cu adevarat periculoasa:
              Vroiam sa parchez cu spatele intre 2 masini in parcare la Lidl, masina mea fiind perpendicular cu cele 2. Am selectat modul R si am apasat usor de tot acceleratia, moment in care s-a cuplat foarte brusc ambreiajul, provocand o zmuncitura zdravana, situatie similala la manuala cand dai drumul la pedala de ambreiaj brusc. Noroc ca stau bine cu reflexele, am apasat aproape instantaneu pe frana. Am fost la un pas de a lovi o masina. A mai patit cineva asa ceva?
              Salutare,am patit si eu chestia asta,dar nu in marsarier,am oprit sa las pe cineva,dupa care in secunda urmatoare masina a plecat violent de pe loc,nici macar nu accelerasem,doar ce luasem piciorul de pe frana,initial am crezut ca m-a lovit cineva din spate si m-a impins,atat de violent s-a simtit.
              P.S. 5.000KM de la sch. ambreiaj,trepidatii dimineata la prima plecare in marsarier,dar nu la fel de violente cum erau inainte,cel putin momentan.In restul zilei foarte putin mai face in marsarier dar rar.Toate bune va doresc!

              Comment


              • Originally posted by Bobses View Post
                Mai am o întrebare: voi cum lăsați mașina parcată/staționată? Eu trag frâna de mână și bag în D sau în R, în funcție de poziția mașinii. Nu știu cât e de corect, de aceea întreb aici, căci folosiți de mai mult timp cutia asta de viteze.
                Noi nu avem P asa ca frana de mana este esentiala. Pentru a avea dubla asigurare, adica atat frana de mana cat si sa ramana bagata in viteza trebuie obligatoriu ca atunci cand opresti motorul masina sa fie in D sau R. Daca scoti in N si apoi opresti motorul, masina poate fi impinsa cu mana chiar daca ulterior, cu motorul oprit, introduci in D sau R. Asta este deosebirea esentiala fata de o manuala, la rece nu mai poti bloca/debloca masina prin mutarea levierului.

                Comment


                • OK, multumesc! N-am stiut asta - eu bagam in D sau R, de regula, dupa ce scoteam in N si opream motorul. Foarte utila informatia!

                  Comment


                  • @Bobses, daca o uiti in N poti doar pune contactul ca sa controlezi cutia de viteze.
                    I have no special talent. I am only passionately curious.

                    Comment


                    • Da, intr-adevar. Eu o lasam in D sau R dupa ce opream motorul si o scoteam in N.

                      Comment


                      • Am schimbat kitul de ambreiaj , dar fara volanta fiindca arata bine . Comportamentul de dupa schimbare este bun , vibratiile initiale au disparut . Sper ca acest kit nou plus update-ul de soft anterior sa fi rezolvat definitiv problema .
                        PS. Discul de ambreiaj vechi prezenta urme de uzura neuniforma.

                        Comment


                        • Doar asa, ca fapt divers, un amic a cumparat un c4 picasso 2008 2.0 benzina, are cutie robotizata, nu stiu daca este la fel, insa problemele sunt aceleasi. Are 100.000 km si a fost cumparata de la o licitatie, km sunt reali, doar ca prezinta aceleasi probleme pe care le aveti si voi, are uzura avansata la kitul de ambreiaj si pentru ca s-a mers cu ea asa, au trebuit schimbati toti suportii motor. La o prima constatare, e de schimbat kitul ambreiaj, la demontare se va vedea si volanta, care mai mult ca sigur a fost afectata.
                          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                          Comment


                          • După câți kilometri l-ai schimbat? Traficul făcut cum a fost: mai mult urban, mai mult extra sau mixt?

                            Originally posted by georgstelsib View Post
                            Am schimbat kitul de ambreiaj , dar fara volanta fiindca arata bine . Comportamentul de dupa schimbare este bun , vibratiile initiale au disparut . Sper ca acest kit nou plus update-ul de soft anterior sa fi rezolvat definitiv problema .
                            PS. Discul de ambreiaj vechi prezenta urme de uzura neuniforma.

                            Comment


                            • Originally posted by georgstelsib View Post
                              Am schimbat kitul de ambreiaj , dar fara volanta fiindca arata bine . Comportamentul de dupa schimbare este bun , vibratiile initiale au disparut . Sper ca acest kit nou plus update-ul de soft anterior sa fi rezolvat definitiv problema .
                              PS. Discul de ambreiaj vechi prezenta urme de uzura neuniforma.
                              Sa fie intr-un ceas bun. Cat a durat toata operatia? Au tinut masina in service?

                              Comment


                              • Hai sa detaliem ... Primele vibratii , timide ce-i drept , au aparut la cca. 4500 km ruland aproape exclusiv in modul ECO . Am renuntat la modul ECO , vibratiile s-au diminuat in intensitate , se manifestau de data aceasta aleatoriu , aveam zile in care vibratiile lipseau cu totul . Am mers asa pana pe la cca. 13000km cand am apelat la update-ul de soft al cutiei . Dupa update vibratiile la prima pornire a zilei erau de o intensitate si durata mult mai mica , dar, se mai manifestau discret si pe motor cald. Am mai incercat din nou modul ECO si dupa update si iarasi am banuiala ca favorizeaza (poate nu determina) trepidatiile . M-am hotarat sa apelez la schimbarea kitului la 15700 km . Acum , dupa experientele anterioare voi renunta la modul ECO pe care-l voi folosi exculsiv pe drumuri montane cu curbe foarte stranse.
                                Am circulat preponderent extraurban , cu viteze ceva mai mari (acolo unde era posibil) decat cele legale si intr-un regim ceva mai alert.
                                Schimbarea kitului dureaza in mod normal trei zile , in prima zi se face constatarea , se solicita avizul uzinei ,se demonteaza piesele , se face comanda kitului la Centrul de piese Dacia , adoua zi soseste kitul pe care-l si poate monta pana seara , iar a treia zi urmeaza probele si preluarea masinii . Poate ca ar fi bine sa rugati sa verifice la Centrul de piese daca au toate reperele pe stoc. Eu am avut noroc de un service bun si de un responsabil de garantii profesionist.
                                Last edited by 77sky; 20 June 2018, 16:52.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google