If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Oficial nu exista dar sunt cativa colegi de pe forum care si-au montat gpl aftermarket pe prima varianta(H4B408+JS3)
Asta știu, dar oficial nu se poate, în plus 408 și 410 comunică corect doar cu injecția pe gaz(LandiRenzo) din fabrică(aia pe care nu poate umbla nimeni)
Deși par la fel 408 și 410 sunt diferite, vezi 1,2 16v D4F732 și D4F734(altă chiulasă pentru gpl)
Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Păi nu se poate monta GPL pe 0,9 TCe cu Easy-R, ce nu întelegi:
-Non GPL: H4B408 + JS3
- cu GPL: H4B410 + JH3 (pompă de apă electrică pentru gpl + etc)
H4B410 + JS3 nu există
Oficial din fabrica nu se poate monta eu am montat un tomasetto nu mă interesează chiuloasă sau alte chestii vad că toți de pe aici sunt stresați de garanție și fac cate 3-4 k pe an un kit de ambreiaj Sachs costa 600 lei am renunțat la garanția lor din prima săptămână la cealaltă mașina la fel am vanduto la 300000 k tot cu gpl tomasetto injectoarele sunt tot cele care au fost montate prima data chiar nu mă interesează garanția
Eu am comandat prin rabla un logan 1.0 sce, mi-a spus ca masina va veni la sfarsitul lunii mai si a venit pe 06 iunie. Am ridicat-o cu benzina pe rosu si cand am alimentat de vis a vis, baiatul de la benzinarie a zis ca cel putin 12 tiruri cu dacii a vazut in 3 zile. A zis ca n-a vazut atata forfota la dacia de cand lucreaza acolo.lucrez ca distribuitor prin oras si de la o intersectie la alta e parcat cel putin un logan cu faruri de zi led.daca n-or fi bune motorasele astea pe viitor,am cu cine sa fac o greva
Nici chiar doar 800 km sa tina ambreiajul de fabrica. Poate are de gand sa puna Sachs pe viitor.
Pai asa cum si-a bagat mainile (nu neaparat el ) si a montat gpl pe motor, nu m-ar mira sa i se fi pus pata si pe kktul ala de ambreiaj Valeo. Si eu am facut la fel, m-am mictionat pe garantia lor... cu banii care ii cer ei pe 2-3 revizii poti sa-ti cumperi un tester suficient de bun pentru diagnosticare si resetare "oil change light"!
Si apare urmatoarea intrebare:
Daca ar fi sa se schimbe kitul de ambreiaj in "regie proprie", ce marca recomandati a fi cea mai potrivita/buna?
Recunosc, nu ma pricep la marcile renumite in materie de ambreiaje.
LUK este foarte bun, daca este original! S-au mai vazut cazuri in care pe cutie scria LUK iar in interior erau piese de la Valeo!
Luk colaboreaza cu Valeo in realizarea discurilor de ambreiaj si de asta intr-un kit original Luk vei gasi disc de ambreiaj marca Valeo iar restul kitului (placa +rulment) marca Luk.
Nu am 1000 k momentan ziceam ca am gasit sachs la pretul de 600 lei cand va cadea asta voi pune sachs sau luk
[QUOTE=tipicarul;1799190]Pai asa cum si-a bagat mainile (nu neaparat el ) si a montat gpl pe motor, nu m-ar mira sa i se fi pus pata si pe kktul ala de ambreiaj Valeo. Si eu am facut la fel, m-am mictionat pe garantia lor... cu banii care ii cer ei pe 2-3 revizii poti sa-ti cumperi un tester suficient de bun pentru diagnosticare si resetare "oil change light"!
Suntem 6 colegi care punem bani sa cumparam programul de la dacia pentru resetare ulei si ce mai ne trebuie nu zic ca nu este buna garantia dar noi avem 100000 k garantie care ii facem in maxim un an jumate si nu isi are rostul sa ii facem pe benzina la 10000k pierdem pe benzina fata de gaz2600 lei adica 1300 lei pe luna pentru suma asta de bani preferam sa renuntam la garantie chiar daca au fost probleme cu aceasta cutie
Toti avem masinile 2018
Apropo de easy-r azi am fost la metrologie pe role mare gresala am facut trebuia sa o fac pe sosea dar am invatat cat este de pretentioasa masina cu aceasta cutie din prima sau aprins becurile de la esp sau ce or insemna cele cu masina in derapaj am tinut constant turatia de 2000 2 minute dupa care sa aprins abs dupa 30 s sau aprins toate becurile posibile din bord exceptie cel de airbag si masina a urcat in 5000 de ture imediat dupa care nu am mai reusit sa o tin in 2000 nici moarta binenteles nu a iesit bine metrologia si a trebuit sa opresc motorul ca sa reseteze calculatorul pentru role . Cand sa pornesc motorul surpriza nu a mai vrut deloc sa porneasca decat dupa 4-5min in final a pornit am reusit sa fac testul acum sa dau masina afara iar surpriza cupla in spate dar nu se misca de pe loc dupa 3-4 porniri am reusit sa o dau afara .acum dupa patania asta stau si ma gandesc daca la iarna pe zapada mai mare oare vom pati acelasi lucru? Macar acum stiu ca daca patinez mult si se aprind martori in bord sa nu opresc motorul.
Last edited by Ireaza27; 22 June 2018, 23:27.
Reason: Automerged Doublepost
Iarna pe zapada, eu nu am avut nici o problema, am urcat iarna la schiat de mai multe ori in statiunea Straja, pe zapada prospat depusa, pe zapada batuta, etc.
Deci Luk, Sachs... Alte marci renumite?
Please help me..
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment