Eu cred mai mult ca sigur că problema este din soft nu din materiale primele vibrați au apărut la 1500k numai dimineață în restul zilei nu trepidează deloc mașina o folosesc pe taxi in buc dacă era vb de materiale trebuia să trepideze toată ziua ieri am pornit mașina 3_4 min după care 2 min oprita am plecat de acasă nu a mai trepidat deloc vitezele se schimba la maxim 3000 ture azi am pornit direct deja au fost de 2 ori trepidații timide iar vitezele se schimba peste 4000 ture
Easy-R a.k.a. JS3
Collapse
X
-
Sa inteleg ca softul face pe nebunul la o anumita ora a diminetii? Are el programate niste ore cand trebuie sa ne zguduie ficatii!
Este oare absurd dpdv tehnic ca arcurile amortizoare si/sau ferodoul (lustruit dupa 1500km) fiind rece/incins/contractat/dilatat/umed/uscat, sa creeze vibratii la care softul sa nu se poata adapta atat de usor si repede?!„Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde
Comment
-
La mine nu face deloc acum, dar sunt convins ca odata cu racirea climei o sa strambe iar din nas. Eu am si problema cu pornirea la rece... abia astept sa ma duc pe capul lui Dorel si sa imi spuna ca "asa face toate".
Daca eviti trepidatiile de la inceput nu se vor accentua .
Comment
-
Originally posted by tipicarul View PostEste oare absurd dpdv tehnic ca arcurile amortizoare si/sau ferodoul (lustruit dupa 1500km) fiind rece/incins/contractat/dilatat/umed/uscat, sa creeze vibratii la care softul sa nu se poata adapta atat de usor si repede?!
Comment
-
@ C.Mike. Vara nu e ca iarna.
Masinile respecta un principiu evident: help me, help you.
Ce este mai simplu are mai putine sanse de defect. Un efect poate fi generat de mai multi factori. Bine ar fi ca doar unul sa rezolve totul. Unele efecte pot fi evitate altele nu.
Pentru mine Easy-rul a fost primul criteriu. Iar azi tot asa as alege.
@ aurbrz. O diferenta ar putea fi hidraulic versus cablu. Dar nu bag mana in foc.Last edited by Gil26; 3 July 2018, 18:09.
Comment
-
Originally posted by aurbrz View Post....... si eventual volanta dubla?Last edited by george.sce; 3 July 2018, 18:11.
Comment
-
Oare ce ne-am face fara Google ? Ce ar mai ramane din intelectualul din noi ? Daca ne ia cineva telefonul din mana , ce facem ? Amutim ?
Volant ... volanta . Drama nationala ! Asta-i important baieti ? Hai mai bine sa patrundem fondul problemei .Last edited by georgstelsib; 3 July 2018, 19:17.
Comment
-
@ aurbrz. Eu cred ca esenta ai punctat-o bine :Oare ce compenseaza la voi aparitia trepidatiilor
Interesant e ce a postat colegul Amiralul pe un alt topic:
De ceva timp imi tine ambreiajul foarte sus la TCe. Intra bine in viteza, nu are absolut nimic, doar ca nu-mi explic cum de si-a modificat cursa. Eu stiu ca e hidraulic si ca se poate regla doar via clip. Sa fie oare din cauza lichidului de frana? Mentionez ca totodata frana a devenit elastica.
@ georgstelsib. De acord cu ideile de acum cateva posturi.
Importante sunt solutiile date de Dacia si modul de rezolvare a lor in reprezentante.
PS; Siu eu in cateva posturi am spus ferodouri, apoi m-am corectat: placute de frictiune (sper ca e bine).
Comment
-
Originally posted by Gil26 View PostImportante sunt solutiile date de Dacia si modul de rezolvare a lor in reprezentante.
Comment
Comment