Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu cred mai mult ca sigur că problema este din soft nu din materiale primele vibrați au apărut la 1500k numai dimineață în restul zilei nu trepidează deloc mașina o folosesc pe taxi in buc dacă era vb de materiale trebuia să trepideze toată ziua ieri am pornit mașina 3_4 min după care 2 min oprita am plecat de acasă nu a mai trepidat deloc vitezele se schimba la maxim 3000 ture azi am pornit direct deja au fost de 2 ori trepidații timide iar vitezele se schimba peste 4000 ture
    Last edited by 77sky; 3 July 2018, 21:30.

    Comment


    • Sa inteleg ca softul face pe nebunul la o anumita ora a diminetii? Are el programate niste ore cand trebuie sa ne zguduie ficatii!

      Este oare absurd dpdv tehnic ca arcurile amortizoare si/sau ferodoul (lustruit dupa 1500km) fiind rece/incins/contractat/dilatat/umed/uscat, sa creeze vibratii la care softul sa nu se poata adapta atat de usor si repede?!
      „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

      Comment


      • Se poate mâine voi incerca sa plec pe manual cu treapta 2 sa vedem cum se comporta la prima pornire

        Comment


        • Sunt aproape sigur ca nu o sa ai probleme cu trepidatiile. O sa vezi ce frumos pleaca cu tr 2 de pe loc. Ar fi bine sa faci testul dimineata devreme cand este mai racoare afara.
          Last edited by C.Mike; 3 July 2018, 15:30.

          Comment


          • Pai dimineață la 7 plec la treabă voi pleca pe manual cu 2 sa o testez că pe viitor să știu cum sta treaba cu vibrațiile astea că restul zilei nu face frate probleme deloc și o am și pe gpl
            Last edited by 77sky; 3 July 2018, 21:32.

            Comment


            • La mine nu face deloc acum, dar sunt convins ca odata cu racirea climei o sa strambe iar din nas. Eu am si problema cu pornirea la rece... abia astept sa ma duc pe capul lui Dorel si sa imi spuna ca "asa face toate".
              Daca eviti trepidatiile de la inceput nu se vor accentua .

              Comment


              • Originally posted by tipicarul View Post
                Este oare absurd dpdv tehnic ca arcurile amortizoare si/sau ferodoul (lustruit dupa 1500km) fiind rece/incins/contractat/dilatat/umed/uscat, sa creeze vibratii la care softul sa nu se poata adapta atat de usor si repede?!
                Aici cred ca ai dreptate; mie imi apar trepidatii atat la rece cat si la cald dupa un rulaj indelungat in oras cand probabil se incing ferodourile.Ma intreb insa de ce la voi cei cu diesel nu apar aceste trepidatii, voi nu aveti aceleasi ferodouri (arcuri)sau ale voastre sunt mai speciale?Oare ce compenseaza la voi aparitia trepidatiilor? Nu cumva actionarea hidraulica a ambreiajului si eventual volanta dubla?

                Comment


                • @ C.Mike. Vara nu e ca iarna.

                  Masinile respecta un principiu evident: help me, help you.
                  Ce este mai simplu are mai putine sanse de defect. Un efect poate fi generat de mai multi factori. Bine ar fi ca doar unul sa rezolve totul. Unele efecte pot fi evitate altele nu.

                  Pentru mine Easy-rul a fost primul criteriu. Iar azi tot asa as alege.

                  @ aurbrz. O diferenta ar putea fi hidraulic versus cablu. Dar nu bag mana in foc.
                  Last edited by Gil26; 3 July 2018, 18:09.

                  Comment


                  • Originally posted by aurbrz View Post
                    ....... si eventual volanta dubla?
                    Dizelul are DMF, n-ai citit discutia ? Volant masa dublata, nu volanta dubla
                    Last edited by george.sce; 3 July 2018, 18:11.

                    Comment


                    • Corect, m-am exprimat gresit dar cred ca s-a inteles ce am vrut sa spun.Oricum nu asta era esenta.

                      Comment


                      • Originally posted by george.sce View Post
                        Dizelul are DMF, n-ai citit discutia ? Volant masa dublata, nu volanta dubla
                        Diesel-ul nu dizelul, nah ca am zis-o. :-))
                        Glumeam, nu va ofensati...

                        Comment


                        • Oare ce ne-am face fara Google ? Ce ar mai ramane din intelectualul din noi ? Daca ne ia cineva telefonul din mana , ce facem ? Amutim ?

                          Volant ... volanta . Drama nationala ! Asta-i important baieti ? Hai mai bine sa patrundem fondul problemei .
                          Last edited by georgstelsib; 3 July 2018, 19:17.

                          Comment


                          • @ aurbrz. Eu cred ca esenta ai punctat-o bine :
                            Oare ce compenseaza la voi aparitia trepidatiilor
                            Hidraulic, DMF (Silviu a explicat cred ca destul de bine) mai trebuie date. Dar si imperecherile nu pot fi facute oricum. Ies mutanti sau strutocamile. Ecuatia are mai multe necunoscute.

                            Interesant e ce a postat colegul Amiralul pe un alt topic:

                            De ceva timp imi tine ambreiajul foarte sus la TCe. Intra bine in viteza, nu are absolut nimic, doar ca nu-mi explic cum de si-a modificat cursa. Eu stiu ca e hidraulic si ca se poate regla doar via clip. Sa fie oare din cauza lichidului de frana? Mentionez ca totodata frana a devenit elastica.
                            Despre pornire la rece, turatii relanti, plecare de pe loc treapta a doua, etc. am postat opiniile. Fiecare face cum doreste.

                            @ georgstelsib. De acord cu ideile de acum cateva posturi.

                            Importante sunt solutiile date de Dacia si modul de rezolvare a lor in reprezentante.

                            PS; Siu eu in cateva posturi am spus ferodouri, apoi m-am corectat: placute de frictiune (sper ca e bine).
                            Last edited by Gil26; 3 July 2018, 19:34. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • Ei si , crezi că o să cadă guvernul ? Ferodouri sau garnituri de fricțiune , tot aia . Cuvintele au intrat în vocabularul mecanicilor. Important este că s-au înțeles . Importanta rămâne fraza.

                              Comment


                              • Originally posted by Gil26 View Post
                                Importante sunt solutiile date de Dacia si modul de rezolvare a lor in reprezentante.
                                Saptamana trecuta intr-un acces de furie provocat de o trepidatie mai serioasa , am trimis un e-mail la Vocea clientului in care am avut o exprimare mai dura si ceream sa se ia masuri urgente de remediere a situatiei.Spre surprinderea mea am fost sunat la cateva zile de cei de la reprezentanta sa ma programeze pentru o constatare.De asemenea, ieri dimineata am fost sunat de o doamna de la vocea clientului, care m-a asigurat ca schimbarea kitului de ambreiaj impreuna cu softul nou vor remedia problema.N-am putut intra in prea multe detalii tehnice intrucat dansa era de la comercial iar de aceste probleme se ocupa colegii de la serviciul tehnic.Deci cam asta este solutia oferita de Dacia.Oricum din partea mea au o bila alba pentru felul cum comunica cu clientul.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google