Mda! Sunt convins ca s-au lustruit/uzat in mod inegal inelele de frictiune!
Dupa parerea mea, daca vei continua sa reproduci in mod intentionat situatia asta, vei obtine si decalibrarea arcurilor de amortizare din discul ambreiajului... pana va ajunge sa se comporte ca la 0.9 tce.
Eu am 10.000 km. La mine este masina exclusiv de concediu. Nu trag de de ea zilnic si nici in concediu nu am talpa prea grea... merg la plimbare nu la curse. Inca nu-mi face figuri, dar nici nu ating varfurile de turatie la care ai ajuns tu.
Incerc sa fiu foarte grijuliu cu masina, apasand cu finete pe pedala de acceleratie, chiar daca sistemul asta este conceput sa faca fata si soferilor mai putin indemantici si/sau cu talpa grea. Mi se pare o mare mojicie din partea Dacia/Renault sa foloseasca ambreiajul de pe cutia manuala, pe acest sistem care prin natura lui trebuie sa ofere confort in conducere printr-o patinare mult mai intensa si o actionare mai frecventa a ambreiajului !
Dupa parerea mea, daca vei continua sa reproduci in mod intentionat situatia asta, vei obtine si decalibrarea arcurilor de amortizare din discul ambreiajului... pana va ajunge sa se comporte ca la 0.9 tce.
Eu am 10.000 km. La mine este masina exclusiv de concediu. Nu trag de de ea zilnic si nici in concediu nu am talpa prea grea... merg la plimbare nu la curse. Inca nu-mi face figuri, dar nici nu ating varfurile de turatie la care ai ajuns tu.
Incerc sa fiu foarte grijuliu cu masina, apasand cu finete pe pedala de acceleratie, chiar daca sistemul asta este conceput sa faca fata si soferilor mai putin indemantici si/sau cu talpa grea. Mi se pare o mare mojicie din partea Dacia/Renault sa foloseasca ambreiajul de pe cutia manuala, pe acest sistem care prin natura lui trebuie sa ofere confort in conducere printr-o patinare mult mai intensa si o actionare mai frecventa a ambreiajului !
Comment