Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by cosming View Post
    Eu nu mai am garantie.
    De unde isi dau seama ca a fost patinat putin?
    Ai Easy-R sau manuala? La manuala oricum nu exista garantie decat in cazuri exceptionale asa ca poti sa o patinezi pana o ia gaia daca asa vrei mai ales daca nu mai ai garantie, dar la pilotata noastra "calculatorul marturiseste".

    Din punctul meu de vedere, procedand asa, adica sa o patinezi excesiv in mod voluntar, nu faci altceva decat sa schimbi mai repede ambreiajul. Nu cred ca se poate numi curaj inducerea in mod intentionat a unei uzuri suplimentare.
    Last edited by gabrieln1960; 15 July 2018, 21:18.

    Comment


    • Astăzi am făcut 575 km. Galați - Râșnov - Galati. Doar pe serpentine am ales modul M. Mașina are 5500 km și se comporta extraordinar. ( includ și cutia de viteze). Pentru cei care vor știe :5,4 % consum cu clima pornita.

      Comment


      • Aveti careva Easy-R si carlig de remorcare? Ati tras ceva cu ea? Daca da cum se comporta masina? Ma bate gandul sa ii montez carlig insa tare imi e teama cu ambreiajul, ar trebui sa car o rulota vreo 200 km, posibil doar sa mai plec o data pe an cu ea insa nu e ceva sigur. Inca oscilez, masina cred ca ar duce insa nu stiu daca nu cumva cutia ar patina excesiv ambreiajul din cauza greutatii suplimentare ducand la deteriorarea lui.

        Comment


        • Eu unul nu mi-as face probleme, mai ales ca ai motorul 1.5, unde nu sunt probleme cu trepidatiile.

          Comment


          • Pentru un singur drum (pe an) nu cred ca merita "deranjul", nici chiar in cazul unei cutii manuale.

            Comment


            • De la cate RPM intra turbina la 0.9 TCE easy-r ? Si pana la cate ?

              Comment


              • Turbina functioneaza de la prima "evacuare" a motorului.Turbina se face resimtita dupa o anumita sarcina a motorului (de exemplu, la 3000 rpm poate sa nu creeze presiune...turbina este actionata de gazele evacuate. Canttiatea de gaze/sec este importanta). Dar cu acceleratia in podea, la E5 se simte bine pe la 1900 rpm...la E6 undeva pe la 1750. Si isi face simtita prezenta pana intra limitatorul de turatie.

                Comment


                • Ma intreb sincer catdeodata cat de bine ii face, in modul ECO cand schimba pe la 60km/h intr-a cincea. Stiu ca are destul de mult cuplu si la turatia aia dar parca suna subturat rau de tot. In schimb, fara ECO schimba destul de tarziu in oras 3000-3500, nu te iarta daca apesi cumva putin mai tare pe pedala

                  Comment


                  • Ma intreb sincer...de ce sa-i faca rau? In afara de faptul ca vibreaza daca apesi mai tare putin acceleratia (si probabil atunci retrogradeaza...daca nu reuseste suficient de rapid sa urce viteza pe la 70-80Km/h)

                    Comment


                    • Originally posted by Onixer View Post
                      Ma intreb sincer catdeodata cat de bine ii face, in modul ECO cand schimba pe la 60km/h intr-a cincea. Stiu ca are destul de mult cuplu si la turatia aia dar parca suna subturat rau de tot. In schimb, fara ECO schimba destul de tarziu in oras 3000-3500, nu te iarta daca apesi cumva putin mai tare pe pedala
                      Daca auzi sunetele acelea infundate la 55-60Km/l inseamna ca deja ai "ingenuncheat" motorul . Nu este bine sa functioneze asa mult timp pentru ca injectia ii da deja carburant mai mult , creste detenta , "loviturile" in vilbrochen sunt mai puternice si cuzinetii confectionati dintr-un aliaj moale de staniu se uzeaza mai repede . Daca te uiti pe consumul instant o sa observi ca consumul creste incercand sa creasca puterea si a ajunge la un cuplu convenabil . Deci " nu-i mare branza" sa circuli in treapta V-a cu 55 - 60 Km/h.
                      Important este sa te inveti sa asculti sunetul motorului care-ti va spune ca ceva nu este in regula .
                      Sfat : incercati sa nu "ingenuncheati" motorul prea mult timp si sa pastrati o turatie a carui sunet sa va placa la ureche . Eu merg foarte multi kilometri ascultand cu placere cum "toarce motorul". Este un sunet placut , parca mai placut decat al muzicii date la nivel maxim.

                      PS. Am uitat sa spun ca in situatii de genul acesta creste si avansul aprinderii la limita de sus.
                      Last edited by georgstelsib; 27 July 2018, 10:09. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • Poate sunt oftopic, dar acest post chiar "m-a uns pe suflet".
                        Atat de bine si frumos spus.
                        Placerea unui sunet de motor ce toarce cum trebuie....

                        Comment


                        • Multumesc Gil. Cred ca si tu faci parte din categoria celor care , generic spus , iubesc masina .

                          Comment


                          • 1.In cazul 0.9 TCe de pe logan, turbina are geometrie variabila ?
                            2. Exista intercooler care sa răcească aerul ce intra din turbina in motor ?

                            Nu va supărați sunt întrebări de începător.

                            Comment


                            • Din câte știu, nu are geometrie variabila și da, există intercooler.
                              Last edited by 77sky; 28 July 2018, 18:39.

                              Comment


                              • Originally posted by 4di View Post
                                1.In cazul 0.9 TCe de pe logan, turbina are geometrie variabila ?
                                2. Exista intercooler care sa răcească aerul ce intra din turbina in motor ?
                                1.Nu are geometrie variabila.
                                2.Are intercooler.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google