Efectuat traseu Transalpina :Petrosani-Novaci-Ranca-Sebes-Petrosani. A doua zi urcat pe drumul de la cabana Vulcan pana la capatul drumului unde este un monument. Drum asemanator cu Transalpina dar mult mai scurt. Peisaje de vis, recomand amatorilor. Masina s-a comportat exemplar, fara mirosuri de ambreiaj, frane, etc. Tot traseul pe modul automat. Easy-r a functionat impecabil. Foarte relaxant cu robotizata. Deocamdata trepidatiile nu au reaparut.
Easy-R a.k.a. JS3
Collapse
X
-
Am fost reprogramat pe 21 august pt schimbarea kitului de ambreiaj, nu au reusit sa aduca rulmentul de presiune.La fel am patit si la prima schimbare, doar ca acum nu am masina imobilizata in service. La mine trepidatiile urate apar doar la cald si se manifesta ca si atunci cand vrei sa opresti o masina cu cutie manuala in treapta1 de viteza si uiti sa apesi ambreiajul.
Comment
-
De unde stii ca vor schimba producatorul ambreiajului, si mai ales ca asta va fi suficient?
Trimis de pe al meu ONEPLUS A3003 folosind Tapatalk
Multumesc. Chiar de unii nu sunt prea incantati.
Trimis de pe al meu ONEPLUS A3003 folosind Tapatalk
Comment
-
Originally posted by mr.K View PostDup cum a precizat cineva, a 3-a schimbare de ambreiaj obliga Dacia la schimbarea produsului (masinii), lucru ce nu îl va face decât în urma unui proces.
Trimis de pe al meu ONEPLUS A3003 folosind Tapatalk
Comment
-
Originally posted by aurbrz View PostPoate mai degraba schimba cutia, ambreiajul fiind considerat parte integranta a cutiei easy-r. Oricum in cazul unui proces nu prea ai cu ce dovedi, nu se dau hartii cu reparatiile facute in garantie, totul este trecut in calculator.
Comment
-
Radeti voi ca trepideaza una alta dar la Dacia a ramas singura automata in piata, cea de pe benzina easy r Daca nici pe asta nu o rezolva deja sunt genii in ale automatelor; cartea recordurilor la prostie scrie pe ei daca nici macar pe asta nu o scot bine pana la urma.
In alta ordine de idei, zilele astea am facut mai multe trasee printre care si transfagarasan si merge perfect, trage foarte bine, nu se pune pbl sa miroase a ambreiaj incins (niciodata nu am avt pbl asta), nu trepideaza deloc.
Asteptam sa vedem cine ajunge la un 50k km fara pbl pana una alta.
Comment
-
Am platit și eu avans ieri pentru un Logan black and white 0.9 tce easy r. Am stat mult să mă gândesc intre motorul asta și 1.5 dci, și chiar dacă am citit ce am citit despre ambreiaj m-am orientat spre benzina. Am mai platit 185 euro în plus să extind garanția la 5 ani. Per total mi se pare oricum un preț foarte ok la ce oferă mașina, si chiar de o fi sa schimb ambreiajul odată la 3 ani, mult tare nu o s-o țin după ce ies din garantie. Am văzut că un kit de ambreiaj e în jur de 500 sau 600 lei, asta e.
O sa fac jurnal de bord peste vreo 2 săptămâni că am prins mașina în stoc, scoasă din fabrica în iulie, dar mai durează să înceapă rabla.
Ca idee, am vorbit cu domnii de la reprezentanță, le-am zis de problemele la ambreiaj de care se plâng multi și au spus că într-adevăr au fost ceva loturi de mașini la început cu o eroare de asamblare ceva la ambreiaj. Și că eu să stau liniștit că mașina e nouă și cu soft actualizat. Acuma, ce o fi o fi.
Comment
-
"Ca idee, am vorbit cu domnii de la reprezentan, le-am zis de problemele la ambreiaj de care se plâng multi i au spus c într-adevr au fost ceva loturi de maini la început cu o eroare de asamblare ceva la ambreiaj. i c eu s stau linitit c maina e nou i cu soft actualizat."
Hoooopa, eroare de asamblare la ambreiaj. Interesant. Si nu numai la masinile de la inceput asta se stie.
Oare in ce consta aceasta eroare de asamblare? Ca softul nou e frectie la piciorul de lemn.
Comment
Comment