Eu cred ca mint de ingheata apele cu eroarea de asamblare,cat despre trepidatii am citit si pe alte forumuri ca ar fi aceleasi probleme cu masinile Renault.
Easy-R a.k.a. JS3
Collapse
X
-
O fi liniste, dar la mine masina inca trepideaza ) Va trebui sa merg in reprezentanta cu ea intr-o zi, numai ca am niste drumuri de parcurs luna asta si dupa voi incerca sa vorbesc cu Vocea Clientului. Au inceput sa se reproduca usor acum, si seara, si in anumite situatii, de exemplu cand stau in trafic, accelerez si deodata iau piciorul de pe acceleratie, ea inca frecand destul de tare ambreiajul, producand trepidatii, chiar si dupa ce apas frana si o infranez. Masina are 20k km, ambreiajul il am de 14Last edited by Onixer; 16 August 2018, 17:14.
Comment
-
Originally posted by C.Mike View PostCine stie, poate a aparut o solutie definitiva intre timp(sper). Daca colegii de forum nu mai vin cu informatii, cam noapte pe aici.
Comment
-
Originally posted by playmaker831 View PostEu cred ca mint de ingheata apele cu eroarea de asamblare,cat despre trepidatii am citit si pe alte forumuri ca ar fi aceleasi probleme cu masinile Renault.
In alta ordine de idei, pentru ca pe rusi ii doare fix in ... de noile norme, se pregateste un Logan Stepway doar pentru sufletelul lor. Motorizarea va fi 1,6 in trei versiuni de putere. Va exista si o versiune speciala unde motorul de 113 CP va primi o cutie CVT. Tare as fi curios sa merg cu o masina din asta.
Vor avea MediaNav 4.0 compatibil cu Apple CarPlay şi Android Auto.
Comment
-
Din ce stiu cele pentru rusi mai au si pornirea motorului din telecomanda (Keyless&Go sau cum s-o numi).
Sincer, doream si eu asa ceva.
Dar daca nu era Easyr-ul asta acum nu conduceam o Dacia (cel mai probabil Vitara sau 2008).
Deocamdata TS4 mesteca bine si fara probleme. Sunt multumit de masina.
Nu am primit instiintare si nu am facut update-ul de soft TS4 sau cel de Euro6b. Si nici nu stiu daca ar fi mai bine sau mai rau.Last edited by Gil26; 16 August 2018, 21:54.
Comment
-
Originally posted by GFN View PostSa inteleg ca ambreiajul ramane cel clasic disc uscat doar ca este comandat de actuator ?
Daca si asta incepe sa trepideze la plecarile de pe loc sa vezi atunci dinti clantanind, acum il mai jonglezi din pedale si mai scapi de el, da calculatorul nu stie deastea.
Originally posted by C.Mike View PostIn schimb aproape toti posesori de 0.9tce, de pe acest forum, au problema cu easy-r.
Comment
-
Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Posibil ca macar o parte din problemele cu easy-r sa fie din cauza soferului (nu vreau sa supar pe cineva!).
@Petru75 Inteleg ca problemele pe care le ai la Sandero Stepway easy-r dupa un an si 13.000 Km sunt cauzate exclusiv de transmisia automata (robotizata) si din acest motiv spui ca Dacia nu este o masina buna. Easy-r este doar o optiune. Ai avut libertatea sa alegi sau nu aceasta optiune. Sunt foarte multi utilizatori de Dacia (cu transmisie manuala) care sunt foarte multumiti de masina. Cumpara un SL Plus 1.0 sau si mai bine un Acces si o sa ramai uimit de cat de putine probleme o sa ai cu masina.
Comment
-
M-am referit la cei care nu stiu sa conduca o masina, desi au permis valabil. In taficul din Bucuresti observ frecvent soferi care tureaza excesiv motorul sau care la plecarea de pe loc (la semafor) patineaza rotile, in conditiile unui carosabil uscat.
Comment
-
Multumesc pentru clarificare. Asa este, sunt soferi cu permis valabil care nu stiu sa conduca corect, chiar multi, ai vad si eu in fiecare zi. DAR problema cu easy-r nu are legatura cu acest fapt. De ex la mine in zona semafoarele sunt aproape inexistente, aglomeratie nu prea este si totusi trepidatiile au aparut dupa doar 1 luna de cand am luat masina. Eu va rog frumos sa va abtineti de la afirmatii care nu isi au rostul.
Comment
Comment