Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ma bucur ca nu sunt probleme si sper sa nu fie nici de acum incolo.
    Referitor la stilul de condus la JS3, da necesita un stil aparte.Un sfat pentru cei care schimba kiturile acum. Din momentul in care se simte ca apar din nou trepidatiile trebuie evitate neaparat, altfel acestea se vor accentua din nou. Eu am aproape 14.000 km parcursi, momentan nu am probleme cu trepidatiile. Procedurile prin care se pot evita trepidatiile le-am descris pe acest topic. Nu este normal sa fie nevoie de astfel de proceduri(stil de condus) dar este cel mai bun lucru care se poate face momentan. Sunt convins ca o sa reapara si la mine problema cand vor scadea temperaturile, moment in care voi fi nevoit sa iau legatura cu reprezentanta.

    Comment


    • Originally posted by abc View Post
      Anterior am scris: Posibil ca macar o parte din problemele cu easy-r sa fie din cauza soferului (nu vreau sa supar pe cineva!).
      Eu nu cred și îți spun de ce. Eu sunt un om deosebit de zgârcit și de grijuliu. Mi-am luat Dacie pentru ECONOMIE. Mi-am luat o mașină pe care să o conduc EXTREM de cuminte tocmai ca să nu bag bani în ea. În București prefer să o las în garaj și să merg cu trotineta electrică în trafic aglomerat, tocmai ca să o protejez. Extraurban merg cu 70-110 km/h, de obicei mă așez în fața unui tir cu pilotul automat pus pe 90 km/h, fără să ATING pedalele, doar țin volanul.
      Dacă MIE, cu stilul ăsta, mi s-a înfundat la 13.000 km, cu doar vreo 2000 km merși în București în trafic greu, SINCER nu cred că stilul de condus al altora distruge 0.9 TCE Easy-R! NU cred, nu cred, nu cred!

      Comment


      • Mike, si eu am postat despre anumite proceduri.
        Indiferent de marca de masina.
        O ajuti, ai grija de ea, pentru ca si ea te slujeste.

        Dar si ce a spus colegul Petru75 cred ca este destul de corect.

        Si cred ca la JS3 problemele se amplifica in anumite conditii
        Last edited by Gil26; 17 August 2018, 22:47.

        Comment


        • Eu as fi tare curios daca pe forumurile monomarca din Rusia, Germania, Italia, Franța sau Argentina, adică pe unele dintre cele mai mari piețe ale Daciei, majoritatea sau peste 50% care intra si au cutia asta, au asemenea probleme. Dacă au, eu cred că trebuie acceptată situația și mers in continuare cum zice Renault (ba cu trepidații, ba un ambreiaj schimbat, ba un update de soft). Dar dacă nu au și doar in Ro se întâmplă asta atât de des (pentru că știm că Loganul românesc nu e chiar la fel cu cel rusesc de exemplu), no, e bai!

          Comment


          • Originally posted by Gil26 View Post
            O ajuti, ai grija de ea, pentru ca si ea te slujeste.
            Foarte adevarat.
            Dar sa fi nevoit sa astepti sa se incalzeasca motorul 5-10 min dimineata la prima pornire (imi amintesc de acei soferi si a lor masina RABA)? Sau sa fi nevoit sa pleci de pe loc in tr2(modul M) si sa faci asta o bucata de drum pana se incalzeste? In fiecare zi?(daca este rece)
            Asta nu mai este ajutor, nici grija, este anormal sa fi nevoit sa procedezi asa la o masina noua in zilele noastre.
            LauCalin am vazut ca pe forumurile din Germania si Anglia se plang de aceleasi probleme la JS3.
            Last edited by C.Mike; 18 August 2018, 06:21.

            Comment


            • Eu simt ca noi, cei cu probleme suntem cobaii celor de la Dacia, in momentul de fata. Mai schimba un parametru la soft, schimba discul cu unul nou, vad daca tine si tot asa.

              Eu am incercat sa ii prelungesc perioada de garantie la 5 ani (masina are fix 1 an si 6 luni), dar dupa ce am vorbit cu cei de la Vocea Clientului am aflat ca se poate doar in primul an de la achizitionare. Cu cei aproape 900 de lei (costul garantiei extinse cu 2 ani) s-ar putea sa ma incadrez la un schimb de ambreiaj (piesa plus manopera).

              Eu raman optimist si tot sper ca o sa rezolve problema, atat timp cat masina e inca in productie.

              Comment


              • Din ce stiu eu in Germania nu se mai vinde easy-r,si cred ca am citit(nu sunt sigur)ca nici nu se mai fabrica.
                Last edited by 77sky; 18 August 2018, 09:35.

                Comment


                • Originally posted by playmaker831 View Post
                  Din ce stiu eu in Germania nu se mai vinde easy-r,si cred ca am citit(nu sunt sigur)ca nici nu se mai fabrica.
                  Ai dreptate, am verficat acum in configuratorul Dacia in Germania, Franta, Italia si Spania si nicaieri nu apare. Doar in Romania.

                  Si totusi daca nu au o solutie, de ce nu au retras cutia EasyR si din Romania?

                  Comment


                  • Pt ca noi suntem cosul de gunoi,masinile care mai sunt pe stoc se vand la noi.

                    Comment


                    • După 23.000 km cu 1.5 Dci Easy-R mă bucur că am ales varianta diesel. Și la aceasta se pot reproduce trepidațiile dacă vreau însă nu e e ca la benzină unde nu le poți controla.
                      Ce pot reconfirma este faptul că are momente cum spunea și Silviu când insistă să schimbe foarte sus (tr 1 și 2) și mă enervează că mai pățesc rar când vreau să depășesc și accelerez mașina să dea tr superioară ca apoi să dea iar inferioară deși eu deja apăsasem pedala să depășesc, practic imi taie elanul fix când intru în depășire. De obicei când vreau să depășesc apăs din timp pe accelerație mai puternic să dea tr inferioară însă mai pățesc să fiu nevoit să mai aștept o sec în plus pana sa depășesc și să imi dea fix în depășire treapta superioară sau de multe ori termin accelerarea și aștept să schimbe tr superioară însă o ține turată enorm desi nu mai e cazul.

                      Soția in schimb nu are nimic de comentat la adresa mașinii, e cea mai fericită că a scăpat de apăsatul ăla pe ambreiaj. Nici eu nu mă plâng de mașină, am citit tot topicul înainte sa comand mașina și deși știam că sunt șanse mari să am probleme cu Easy-R totuși am comandat-o.
                      Consumul în schimb mă cam dezamăgește, mașina de muncă 1.5 75 cp manuală deși merge preponderent urban si cu 3-4 oameni consumul stă între 6-6.5 iar la a mea deși merg si extraurban (2 adulti+1 copil maxim 120 kg toti) consumul stă la 6.9-7. nu îi resetez niciodată CB (la 10.000 am văzut că se resetează automat). Nu mă plâng neapărat de consum mare însă nu înțeleg de ce cealaltă consumă așa puțin avand in vedere că merge mai încărcată si mai mult în oraș și chiar e alergată.

                      Comment


                      • La diesel nu am auzit sa fie vreo problema. Am un amic cu 1.5dci easy r si are vreo 14mii km fara niciun fel de probleme cu trepidațiile. După ce m-a lăsat puțin să-i conduc mașina am hotărât să-mi iau și eu Dacia cu easy r dar eu am luat pe benzina că merg mai mult în oraș și putini km pe an.

                        Cam regret alegerea, dar i-am luat garanție de 5 ani și ce o fi o fi, mă gândesc că după garanție poate putem lua un ambreiaj mai de calitate.

                        Comment


                        • @Gaby20045, problema cu schimbarea treptelor cred ca se poate remedia printr-un update de soft la voi (doar ca trebuie sesizata de mai multi pentru a face ceva demersuri dacia)
                          @Lvnatic daca nu rezolva Dacia in 5 ani (sau "n" ani de cand a intrat Easy R in productie) astfel incat sa vina cu o solutie valabila pentru toata lumea (inclusiv un kit ambreiaj de calitate) raman 2 solutii: o vinzi sau pui cutie manuala daca faci multi km si nu se justifica sa tot schimb kit-ul la 10-20k km. Dar in 5 ani iti dai seama ca ies 2 alte modele noi poate deci vrei altceva (ma gandesc)
                          @nickey1982 @playmaker831 Eu voiam sa trec pe Duster EDC dar nu se mai fabrica cu EDC si nici EASY R Diesel datorita normelor schimbate la nivel european (dacia nu si-a actualizat site-ul).
                          Timpul va demonstra cat de cobai am fost dar din informatiile pe care le am, acest Easy R a fost testat in conditii de trafic inainte si a merg fara probleme 100-150k km (acum nu stiu daca fara probleme inseamna schimbat kit ambreiaj de 7 ori) - nu as putea verifica informatia. Daca intr-adevar sunt doar unele masini cu probleme n-am fost cobai, daca toate au aceeasi problema sa zicem pana in 20k km inseamna ca si-au batut joc de toti la nivel international si continua bataia de joc daca nu se fac ceva actiuni in instanta (care sunt convins ca vor aparea dupa ce trece un timp in care nu rezolva pbl).

                          Comment


                          • Eu pot intelege supararea celor care au probleme cu Easy-R dar nu pot fi de acord cu raspandirea de informatii false total sau partial, intentionat sau din auzite.

                            Nu am verificat decat pe dacia.fr si exista in configurator Easy-R pe 0,9 TCe.

                            Daca poza nu va convinge, uitati si un link.
                            https://www.dacia.fr/gamme-dacia/san...rateur/#/recap

                            Si pentru a nu fi acuzat de partizanat pentru Dacia si Easy-R va reamintesc ca am pus aici linkuri unde sunt descrise probleme ale Easy-R: unul cu un filmulet din Turcia si altul de pe un forum frantuzesc.
                            Attached Files

                            Comment


                            • Imi cer scuze, n-am vrut sa dezinformez in niciun fel cand am afirmat ca pe site-ul Dacia Franta nu mai este cutia EasyR in configurator.

                              Eu m-am uitat la Dacia Logan si acolo chiar nu apare, dupa cum se poate vedea in poza.
                              Attached Files

                              Comment


                              • @gabrieln1960n M-am uitat pe link-ul la care faci trimitere si am vazut ca este vorba de un diesel cu easy-r care are norma de poluare Euro 6 si procedura de omologare NEDC. Asta inseamna Euro 6b. De la 1 septembrie 2018 se aplica procedura de omologare WLTC, adica vorbim de Euro 6c. Altfel spus site-ul nu a fost actualizat. Mai verifica peste cateva saptamani. Cu siguranta o sa modifice norma de poluare sau o sa scoata din oferta masina respectiva care nu mai corespunde dpdv al protectiei mediului. Motorul diesel de 1.5 poate sa respecte norma Euro 6c. Poate sa respecte chiar si norma Euro 6d-temp care se aplica de 1 septembrie 2019 (dar e nevoie de AdBlue). Ambele situatii valabile pentru transmisia manuala. Nu stiu cat de complicate sunt lucrurile pentru transmisia automata si daca se merita efortul unor modificari pentru a aduce la zi si aceasta combinatie (diesel+easy-r)
                                Last edited by abc; 18 August 2018, 12:04.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google