Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • OFF TOPIC, pentru ca s-a discutat si e bine de stiut desi nu sunt lucruri noi
    AdBlue nu are legatura cu CO2.
    AdBlue se pune numai la motoare diesel.
    CO2 creste direct proportional cu consumul de combustibil.
    Motoarele Diesel au emisii de CO2 mai mici decat motoarele Otto datorita consumului mai mic de combustibil. Nu conteaza calitatea combustibilului (motorina sau benzina), doar consumul este important.
    Tocmai pentru ca au emisii de CO2 mai mici, in urma cu mai multe decenii s-a considerat ca ele reprezinta solutia viitorului pentru reducera poluarii (cam cum vorbim astazi despre motoarele electrice care nu polueaza cand merg dar nimeni nu spune ca polueaza tehnologia de producere si mai ales de reciclare a bateriilor precum si tehnologia folosita la realizarea energiei electrice necesara incarcarii bateriilor - energia verde este un procent inca foarte mic din productia totala; un alt aspect despre care nu se prea vorbeste este ca masinile electrice reduc poluarea in orasele in care sunt folosite, in majoritatea cazurilor este vorba de orase din tarile bogate iar productia de baterii, reciclarea lor si chiar productia de energie este transferata in zonele/tarile mai sarace)
    Ulterior s-a constatat ca diesel produce mai multa poluare din cauza particulelor si a emisiilor de azot. Asa a aparut filtrul de particule si AdBlue.
    Odata cu Euro 7 o sa avem filtru de particule si la benzinare.
    Diferenta intre transmisia automata si cea clasica la indeplinirea normei de poluare o sa conteze din ce in ce mai mult deoarece in traficul real din orase consumul este mai mare la automate decat la manuale. De la 1 septembrie 2019 cand intra in vigoare Euro 6d-temp devine obligatoriu testul in conditii reale (la Euro 6c este optional) si mai mult se introduce in factor de conformitate intre consumul real si cel din "laborator". Acest raport este 2.1. De la 1 ianuarie 2021 cand intra in vigoare Euro 6d, factorul de conformitate se reduce la 1.5.

    In anul urmator pentru ca sa fie eligibila programului rabla masina trebuie sa produca maxim 120 C02. Anul acesta limita este 130 CO2. Se discuta daca rabla trebuie sau nu sa aiba ITP valabil. Si pentru anul acesta a fost o dezbatere asemanatoare si rezultatul a fost Nu. Ramane de vazut ce o sa fie pentru anul ce urmeza sa vina.
    Last edited by abc; 18 August 2018, 20:41.

    Comment


    • Thanks abc.
      Da, asta consider eu o postare de calitate. Foarte clar expus.

      Desi cam mult offtopic, a fost totusi instructiv.

      Comment


      • Mă informez din ce in ce mai mult și îmi pare rău că mi-am dat comanda de benzinar pe easy r.

        Sapt trecută am dat avans 5% pentru modelul care mi-l doream, ceva am reușit să găsesc și pe stoc cu livrare rapida. Oare daca mă duc mâine și le spun că m-am răzgândit și vreau diesel, avansul e pierdut, mai pot face ceva?

        Comment


        • te duci si intrebi unde a comandat, ar trebui sa se poata schimba comanda.

          Comment


          • Avand in vedere ca este o masina de stoc si nu pe comanda speciala e posibil sa accepte schimbarea...doar sa mai fie diesel cu Easy-R pe stoc. Stiu persoane care au schimbat de pe Easy-R pe manuala desi trecuse mai bine de o luna de la plasarea comenzii pentru masina. Poti sa le zici ca ai cunostinte cu probleme la acest model si de asta.

            Comment


            • Originally posted by Gaby20045 View Post
              Avand in vedere ca este o masina de stoc si nu pe comanda speciala e posibil sa accepte schimbarea...doar sa mai fie diesel cu Easy-R pe stoc. Stiu persoane care au schimbat de pe Easy-R pe manuala desi trecuse mai bine de o luna de la plasarea comenzii pentru masina. Poti sa le zici ca ai cunostinte cu probleme la acest model si de asta.
              Am întrebat de problemele astea când am fost sa dau comanda. Nu eram hotărât nici in clipa aia, tot drumul cat am stat in autobuz spre dealer mă gândeam ce naiba sa iau și până la urmă am ales benzina pentru că merg in mare parte numai în oraș și fac până în 13mii km pe an. Era alegerea cea mai logică.

              Mi-au zis să stau liniștit că a fost o problema cu niște modele la început și gata s-a rezolvat. Dar cu cât citesc mai mult cu atât îmi pare rău că am luat 0.9 cu easy r.

              Comment


              • Ai citit de la inceput pana la sfarsit? Ce pot eu sa iti spun este ca exista riscul sa ai problemele despre care ai citit, in cazul in care iei 0.9tce cu easy-r. Sau poate ca nu. Eu de exemplu am decis sa risc. Sfatul meu este sa citesti atent de la inceput asa o sa ajungi sa iti formezi o parere si sa ne si cunosti pe toti mai bine. Decizia finala doar tu o poti lua. Toate cele bune.

                Comment


                • Originally posted by C.Mike View Post
                  Ai citit de la inceput pana la sfarsit? Ce pot eu sa iti spun este ca exista riscul sa ai problemele despre care ai citit, in cazul in care iei 0.9tce cu easy-r. Sau poate ca nu. Eu de exemplu am decis sa risc. Sfatul meu este sa citesti atent de la inceput asa o sa ajungi sa iti formezi o parere si sa ne si cunosti pe toti mai bine. Decizia finala doar tu o poti lua. Toate cele bune.
                  Pai din ce am citit cam toti au avut probleme. Exista cineva cu 20mii km, ambreiaj original si sa nu ii trepideze masina? Pe 0.9 tce?

                  Mie imi pare a fi problema din fabrica iar astia de la dacia sunt ori inconstienti ori nesimtiti si vor sa scape de stocurile de easy r ramase.

                  Comment


                  • Daca ai dubii atat de mari, de ce nu dai fuguta la dealer sa incerci schimbarea comenzii, decat sa tot postezi pe forum? Te ajuta cu ceva? Nu prea cred. Decat sa iei un 0,9 TCe cu Easy-R si sa stai tot timpul cu morcovul bagat pana la frunze la fiecare pornire a motorului, schimba ori cu dCi-ul nou daca nu mai gasesti unul vechi ramas pe stoc ori asteapta-l pe Mos Craciun sa-ti aduca un 0,9 TCe fara robotizata ori ia un 1.0 SCe cu livrare imediata.
                    Retine te rog ca asta ti-o spune probabil singurul posesor (cel putin de pe acest forum) care are un 0,9 TCe cu un Easy-R care (inca) merge ireprosabil la doar 8.500 km.
                    Chiar daca apare acum cineva si zice ca el are 40.000 km si nu are probleme, samanta indoielii deja o ai plantata in minte, asa ca mai bine nu-ti transforma viata in chin. Daca ramai la ce ai ales deja, spera la tot ce poate fi mai bun dar sa fi pregatit si pentru reversul medaliei.

                    Si inca ceva. cea mai proasta idee este sa intrebi pe un necunoscut care lucreaza la Dacia despre eventualele probleme. Nu cred ca exista dealer auto pe lumea asta care sa recunoasca deschis un defect daca acesta nu este recunoscut de producator pentru ca probabil si-ar pierde locul de munca.
                    Last edited by gabrieln1960; 20 August 2018, 08:27.

                    Comment


                    • Renault schimba tactica, acum o joaca pe asta cum ca ai utilizat masina in conditii necorespunzatoare. Aflu astazi de la AutoCobalcescu ca cineva a schimbat un ambreiaj (0.9 / easy-r) la 40.000 km, 50% clientul, 50% producatorul. Am crezut ca nu aud bine..
                      Baiatul de la receptie imi spune..pai poate a mers pe teren accidentat si a uzat ambreiajul..Renault a considerat ca partial e vina clientului. WTF??

                      Comment


                      • La 40.000 km a schimbat primul ambreiaj?Decat sa plateasc 50% mai bine as incerca alta marca de ambreiaj.
                        Last edited by 77sky; 20 August 2018, 11:53.

                        Comment


                        • Da, la 40.000 km a schimbat primul ambreiaj.
                          Last edited by 77sky; 20 August 2018, 11:53.

                          Comment


                          • Pai e primul care aud ca l-a tinut atat un ambreiaj, a facut resoftarea la cutie devreme?
                            Last edited by 77sky; 20 August 2018, 11:53.

                            Comment


                            • La easy r ambreiajul intra in garantie, fie că e diesel sau benzina. Spune-i să facă gălăgie.
                              Last edited by Lvnatic; 20 August 2018, 11:31.

                              Comment


                              • Originally posted by bga View Post
                                Renault schimba tactica, acum o joaca pe asta cum ca ai utilizat masina in conditii necorespunzatoare. Aflu astazi de la AutoCobalcescu ca cineva a schimbat un ambreiaj (0.9 / easy-r) la 40.000 km, 50% clientul, 50% producatorul. Am crezut ca nu aud bine..
                                Baiatul de la receptie imi spune..pai poate a mers pe teren accidentat si a uzat ambreiajul..Renault a considerat ca partial e vina clientului. WTF??
                                A fost dus cu zaharelul, in locul lui nu acceptam si faceam reclamatie la ANPC.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google