Hmm...si deci cand ridic piciorul de pe pedala de frana si o pun ppe acceleratie atunci cupleaza ambreiajul. S-ar putea sa fie cu ceva soc... Poate sunt eu obisnuit cu functionarea cutiei automate cu convertizor care tine aplicat o parte din cuplu chiar daca masina este pe loc tinuta de pedala de frana.
Easy-R a.k.a. JS3
Collapse
X
-
Nu e niciun soc, e cuminte micuta. Daca mergi batraneste e oarecum ok, altminteri e un dezastru de cutie - schimba foarte lent, nu se adapteaza la stilul de condus (poate era o problema de soft). Chiar si la un mers "normal" e deranjanta.
La plecarea din rampa de 10%, fara frana de mana, se duce la vale 1m, oricat de repede ai pleca, iar dupa cateva plecari pute a ambreiaj.
Nu are nimic de-a face cu o cutie automata clasica.
Singurul avantaj e ca la mers constant e la fel de eficienta ca surioara nerobotizata.
Comment
-
Rusa e ce??? E o gluma fara ghilimele?
Originally posted by einstein1984 View PostE chiar noua tehnologia, robotii magnetti marelli de pe JA3 si JA5 aveau hidraulica, asta nou cica e cu actionare direct electrica ca la EDC.
Comment
-
Acum daca ei manaca bors in reclama, nu stiu, dar asa arata in filmuletul de prezentare!
La min 1:12:
https://www.youtube.com/watch?v=gbwFRfB7L84Last edited by DannyMC; 11 November 2015, 19:40.
Comment
-
Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
A apucat cineva sa conduca un Logan cu aceasta cutie robotizata? Nu ma refer la alte masini cu aceasta cutie sau similare ci strict la Logan 0.9. Sunt curios cum pleaca de pe loc, tinand cont ca la manuala, daca vrei sa pleci de pe loc mai "tare" trebuie sa patinezi un pic ambreiajul, ca altfel da sa moara.
Comment
Comment