Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Hmm...si deci cand ridic piciorul de pe pedala de frana si o pun ppe acceleratie atunci cupleaza ambreiajul. S-ar putea sa fie cu ceva soc... Poate sunt eu obisnuit cu functionarea cutiei automate cu convertizor care tine aplicat o parte din cuplu chiar daca masina este pe loc tinuta de pedala de frana.

    Comment


    • #17
      Nu e niciun soc, e cuminte micuta. Daca mergi batraneste e oarecum ok, altminteri e un dezastru de cutie - schimba foarte lent, nu se adapteaza la stilul de condus (poate era o problema de soft). Chiar si la un mers "normal" e deranjanta.
      La plecarea din rampa de 10%, fara frana de mana, se duce la vale 1m, oricat de repede ai pleca, iar dupa cateva plecari pute a ambreiaj.
      Nu are nimic de-a face cu o cutie automata clasica.

      Singurul avantaj e ca la mers constant e la fel de eficienta ca surioara nerobotizata.

      Comment


      • #18
        Gasesti destule videoclipuri pe net in care poti observa comportamentul cutiei, pacat ca nu intelegi nimic din ce zic aia.

        Comment


        • #19
          Rusa e deja limbă internațională, iar portugheza barziliana e destul de ușoară.
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • #20
            Rusa e ce??? E o gluma fara ghilimele?

            Originally posted by einstein1984 View Post
            E chiar noua tehnologia, robotii magnetti marelli de pe JA3 si JA5 aveau hidraulica, asta nou cica e cu actionare direct electrica ca la EDC.
            De asta am zic reciclata. S-a bagat la malaxor, au mai pus ceva nou si hop, tehnologie noua.
            Last edited by skd_ozenel; 11 November 2015, 07:50. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #21
              Originally posted by dr_p View Post
              La plecarea din rampa de 10%, fara frana de mana, se duce la vale 1m, oricat de repede ai pleca,
              Parca astea cu Easy-R au HSA activat din fabrica!

              Comment


              • #22
                or avea altele, nu stiu. Clar e ca fara HSA, Easy-R e cam aiurea.

                Comment


                • #23
                  Acum daca ei manaca bors in reclama, nu stiu, dar asa arata in filmuletul de prezentare!
                  La min 1:12:
                  https://www.youtube.com/watch?v=gbwFRfB7L84
                  Last edited by DannyMC; 11 November 2015, 19:40.

                  Comment


                  • #24
                    Treaba aia cu piciorul pe frana nu e buna. Acolo inseamna ca ambreiajul e putin atacat. Am mai vazut robotizate dar alea miscau doar cand apasai cat de putin acceleratia. Fix ca o manuala.

                    Comment


                    • #25
                      Mai are cineva vreo veste? ... un termen estimat de lansare si pentru Romania?
                      Merci.
                      sigpic
                      This is My Ride!
                      !Visit and enjoy!

                      Comment


                      • #26
                        Dacia a prezentat in toamna trecuta, la Salonul Auto de la Frankfurt, masini echipate cu o cutie de viteze automatizata, denumita Easy-R, iar compania a confirmat luni, 18 ianuarie, ca…
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • #27
                          ozenele, si automatele si robotizatele fac "rampage" adica se misca incet cand ieie piciorul de pe frana si NU apesi acceleratia.
                          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                          Comment


                          • #28
                            A apucat cineva sa conduca un Logan cu aceasta cutie robotizata? Nu ma refer la alte masini cu aceasta cutie sau similare ci strict la Logan 0.9. Sunt curios cum pleaca de pe loc, tinand cont ca la manuala, daca vrei sa pleci de pe loc mai "tare" trebuie sa patinezi un pic ambreiajul, ca altfel da sa moara.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by dangun03 View Post
                              Pai vezi pe poza. Daca selectezi 0.9 TCe manual este 11.300 Euro, iar 0.9 TCe automata este 13.000 Euro.
                              Pentru ca se `poate comanda DOAR PE Prestige & Laureate....de aici diferenta de pret

                              Comment


                              • #30
                                « BOÎTE DE VITESSES JS3 »

                                Il s’agit d’une boîte de vitesse ROBOTISEÉ à 5 rapports:
                                Volume d’huile : 2,6 L
                                Conforme à la norme de dépollution Euro LEV6.
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google