Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • La Easy-R5(JS3) și Easy-R6(TS4) ambreiajul e acoperit de garanție, tocmai pentru că ai un calculator ce-l poate patina și nu cel dintre volan și scaun e cauza (precum la cutiile normale)
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • Pai asta ziceam si eu! Fiind acoperit de garantie, logic ar fi fost ca macar pe easy-r sa fie montat un ambreiaj de o calitate mai buna!
      „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

      Comment


      • Usoare trepidatii am avut de când am luat masina, care s-au intensificat in timp.Acum am 7000 km.Asa m--am gandit si eu ca ar putea fi ambreiajul,desi trepidatiile apăreau uneori atât la ambreiere cat si la debreiere (când apas frana).Sper totusi ca este vorba doar de o problema de soft al calculatorului cutiei.Oricum daca mai apar probleme , cei de la reprezentanța mi-au spus ca au primit acceptul celor din fabrica sa-mi desfacă cutia.

        Comment


        • Ce inseamna sa desfaca cutia?
          Sa o dea jos ca sa verifice ambreiajul sau sa demonteze bucati cutia?
          „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

          Comment


          • Prima varianta

            In ceea ce priveste service-ul din reprezentanta ,i-am vazut ca cam bajbaie la problema cu cutia si trebuie sa fie in permanenta legatura cu fabrica care sa le spuna ce sa faca.Initial au pus-o pe tester si nu au descoperit nimic.Dupa care au facut totusi niste setari la calculator si acum numai trepideaza.Sa vedem pt cat timp.
            Last edited by aurbrz; 2 March 2017, 12:45. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • aurbrz sa ne mai pui la curent ocazional daca mai apare ceva. Ca sunt curios si eu.

              Comment


              • Originally posted by aurbrz View Post
                Prima varianta

                In ceea ce priveste service-ul din reprezentanta ,i-am vazut ca cam bajbaie la problema cu cutia si trebuie sa fie in permanenta legatura cu fabrica care sa le spuna ce sa faca.Initial au pus-o pe tester si nu au descoperit nimic.Dupa care au facut totusi niste setari la calculator si acum numai trepideaza.Sa vedem pt cat timp.
                Pai ce sa descopere pe tester? Testerul nu-i spune despre defectiuni mecanice la ambreiaj. Au schimbat niste timpi/parametri de reactie la ambreiere/debreiere si schimbarea treptelor de viteza, astfel incat secventele de lucru sa fie mai blande cu ambreiajul.
                Pe masura ce ambreiajul avanseaza in uzura, probabil ca vor reveni si vibratiile.

                Spuneai ca de la livrare ai simtit ceva vibratii... poate ca parametrizarea initiala de fabrica a controllerului cutiei de viteze nu era chiar in varianta optima.
                Last edited by tipicarul; 2 March 2017, 13:15.
                „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                Comment


                • Cand am spus ca nu au descoperit nimic la tester, evident ca nu m-am referit la defectiuni mecanice. Se pare ca esti cam tipicar dupa cum iti spune si numele

                  Da este posibil sa ai dreptate in ceea ce priveste parametrii calculatorului
                  Last edited by aurbrz; 2 March 2017, 13:32. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • Nu catre tine era indreptata afirmatia, ci catre moda asta a "specialistilor" de la reprezentanta. Unii au impresia ca daca pun testerul pe masina, o sa le spuna de ce vibreaza ambreiajul, de ce motorul consuma ulei si locul exact pe unde consuma acel ulei, etc, etc.
                    Altii care stiu cum este treaba, pacalesc clientii cu chestia asta: "uite, nu-mi apare niciun cod de eroare... asa face toate!"

                    Astept si eu cu interes feedback de la tine si sper sa nu ma zgarii pe ochi pentru ca am preferat sa dau 600 euro in plus pe o mare gogoasa denumita easy-r!
                    Last edited by tipicarul; 2 March 2017, 13:44.
                    „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                    Comment


                    • S-ar putea sa fiu un caz izolat si problema nu cred ca este atat de grava ,cel mult se lasa cu un schimb de ambreiaj pe garantie.Nu cred ca ai motive de ingrijorare.
                      Va tin la curent daca mai am probleme

                      Comment


                      • Daca iti schimba ambreiajul, mai bine insisti sa vii tu cu unul de calitate.
                        Nu de alta dar daca iti pun tot o pocnitoare la fel ca prima care sa tina max. 10kkm, cat timp pierzi si aduni stres, mai bine suporti tu din buzunar pretul unui kit de ambreiaj bun (LUK, de exemplu), si sa fie doar manopera lor pe garantie.

                        Mai mult sau mai putin intamplator, eu lucrez cam in acelasi domeniu fara sa aiba legatura cu marca Dacia/Renault, si sunt gata sa fac infarct cand vad cum si cu ce fel de personal fac reprezentantele remedieri in garantie.
                        Last edited by tipicarul; 2 March 2017, 14:45.
                        „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                        Comment


                        • Minunea a tinut o singura zi, dupa care au inceput iar trepidatiile.Joi ma duc in service, sa vad ce spun "specialistii".Dar e mai mult ca sigur ca e vorba de ambreiaj. M-am gandit si eu ,la un kit de ambreiaj mai de calitate (Luk, Sachs), dar nu cred ca sunt de acord cei din reprezentanta, care in perioada de garanție lucreaza doar cu piese de origine(probabil Valeo).Cu Valeo am patit acelasi lucru pe vremea cand aveam Solenza.De fiecare data cand puneam kit de origine Valeo,aveam trepidatii de la bun inceput si nu ma tinea mai mult de 50 k km.

                          Comment


                          • Ambreiajul care mi-a facut mie probleme a fost LUK (cel de fabrica) iar cel primit in locul lui este tot LUK.
                            Last edited by 77sky; 5 March 2017, 22:18.

                            Comment


                            • Din cate stiu eu si la Luk discul de ambreiaj este tot Valeo, doar placa de presiune si rulmentul sunt facute de nemti.

                              Comment


                              • Poti incerca Exedy,sunt japonezi,echipeaza toyota de uzina.
                                KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google