La Easy-R5(JS3) și Easy-R6(TS4) ambreiajul e acoperit de garanție, tocmai pentru că ai un calculator ce-l poate patina și nu cel dintre volan și scaun e cauza (precum la cutiile normale)
Easy-R a.k.a. JS3
Collapse
X
-
Usoare trepidatii am avut de când am luat masina, care s-au intensificat in timp.Acum am 7000 km.Asa m--am gandit si eu ca ar putea fi ambreiajul,desi trepidatiile apăreau uneori atât la ambreiere cat si la debreiere (când apas frana).Sper totusi ca este vorba doar de o problema de soft al calculatorului cutiei.Oricum daca mai apar probleme , cei de la reprezentanța mi-au spus ca au primit acceptul celor din fabrica sa-mi desfacă cutia.
Comment
-
Prima varianta
In ceea ce priveste service-ul din reprezentanta ,i-am vazut ca cam bajbaie la problema cu cutia si trebuie sa fie in permanenta legatura cu fabrica care sa le spuna ce sa faca.Initial au pus-o pe tester si nu au descoperit nimic.Dupa care au facut totusi niste setari la calculator si acum numai trepideaza.Sa vedem pt cat timp.
Comment
-
Originally posted by aurbrz View PostPrima varianta
In ceea ce priveste service-ul din reprezentanta ,i-am vazut ca cam bajbaie la problema cu cutia si trebuie sa fie in permanenta legatura cu fabrica care sa le spuna ce sa faca.Initial au pus-o pe tester si nu au descoperit nimic.Dupa care au facut totusi niste setari la calculator si acum numai trepideaza.Sa vedem pt cat timp.
Pe masura ce ambreiajul avanseaza in uzura, probabil ca vor reveni si vibratiile.
Spuneai ca de la livrare ai simtit ceva vibratii... poate ca parametrizarea initiala de fabrica a controllerului cutiei de viteze nu era chiar in varianta optima.Last edited by tipicarul; 2 March 2017, 13:15.„Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde
Comment
-
Cand am spus ca nu au descoperit nimic la tester, evident ca nu m-am referit la defectiuni mecanice. Se pare ca esti cam tipicar dupa cum iti spune si numele
Da este posibil sa ai dreptate in ceea ce priveste parametrii calculatorului
Comment
-
Nu catre tine era indreptata afirmatia, ci catre moda asta a "specialistilor" de la reprezentanta. Unii au impresia ca daca pun testerul pe masina, o sa le spuna de ce vibreaza ambreiajul, de ce motorul consuma ulei si locul exact pe unde consuma acel ulei, etc, etc.
Altii care stiu cum este treaba, pacalesc clientii cu chestia asta: "uite, nu-mi apare niciun cod de eroare... asa face toate!"
Astept si eu cu interes feedback de la tine si sper sa nu ma zgarii pe ochi pentru ca am preferat sa dau 600 euro in plus pe o mare gogoasa denumita easy-r!Last edited by tipicarul; 2 March 2017, 13:44.„Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde
Comment
-
Daca iti schimba ambreiajul, mai bine insisti sa vii tu cu unul de calitate.
Nu de alta dar daca iti pun tot o pocnitoare la fel ca prima care sa tina max. 10kkm, cat timp pierzi si aduni stres, mai bine suporti tu din buzunar pretul unui kit de ambreiaj bun (LUK, de exemplu), si sa fie doar manopera lor pe garantie.
Mai mult sau mai putin intamplator, eu lucrez cam in acelasi domeniu fara sa aiba legatura cu marca Dacia/Renault, si sunt gata sa fac infarct cand vad cum si cu ce fel de personal fac reprezentantele remedieri in garantie.Last edited by tipicarul; 2 March 2017, 14:45.„Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde
Comment
-
Minunea a tinut o singura zi, dupa care au inceput iar trepidatiile.Joi ma duc in service, sa vad ce spun "specialistii".Dar e mai mult ca sigur ca e vorba de ambreiaj. M-am gandit si eu ,la un kit de ambreiaj mai de calitate (Luk, Sachs), dar nu cred ca sunt de acord cei din reprezentanta, care in perioada de garanție lucreaza doar cu piese de origine(probabil Valeo).Cu Valeo am patit acelasi lucru pe vremea cand aveam Solenza.De fiecare data cand puneam kit de origine Valeo,aveam trepidatii de la bun inceput si nu ma tinea mai mult de 50 k km.
Comment
Comment