If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Dupa cum am spus, e optiunea fiecaruia. Daca tu preferi sa mergi cu taxiul, n-ai decat s-o faci.
Estimez, oricum, pana in 7500 km anual - un maxim de 50.000 km in 5 ani (desi nu cred ca ii voi face). E masina personala, nu de firma. Am cumparat-o sa-mi satisfaca nevoile mie, nu altora.
Deocamdata nu mai am probleme. Am adoptat un alt stil de condus, acum plecand intotdeauna, cand motorul este rece, in treapta a doua, schimband manual cam un kilometru. Apoi dau pe automat si totul este in regula. La datul cu spatele controlez plecare de pe loc eliberand putin frana. Astfel nu-i dau ocazia sa intre in vibratii. Am fost tentat sa vand masina. Acest lucru nu s-a mai intamplat deoarece sigur nu mai gasesc masina cu doua pedale la pretul actual al ei. As da masina daca as sti daca Dacia mai scoate in viitor un asemenea model cu aceasta specificatie.
In alta ordine de idei, chiar daca as fi avut 5 ani garantie, tot as fi ajuns sa contribui dupa un anumit timp parte din schimbul ambreiajului. Aceasta este procedura. Desigur, daca faci scandal, s-ar putea sa reusesti.
Am o tema pentru cei care navigheaza mai mult pe net si sunt mai meticulosi. ROG CAUTATI ANUNTUL CELOR DE LA DACIA CA ROBOTIZATA ARE GARANTIE NELIMITATA. Eu imi aduc aminte ca am citit asa ceva. Imi pare rau ca nu am facut o captura de ecran, sa le dau peste nas astora de la Dacia. Si acest lucru m-a determinat sa iau aceasta varianta.
In alta ordine de idei, mai avansez o ipoteza. Daca este o problema cu calculatorul cutiei? Daca acest calculator este slab, nu este performant, nu are viteza pentru a gestiona rapid comenzile?
Nu e vorba de a gestiona rapid comenzile, nu tine de performanta calculatorului neaparat, acesta avand si niste limitari tehnice. Plus ca acesta nu poate sti in orice moment ce vrei tu sa faci, de asta existand si modul manual. Lucrul care nu a fost gandit bine, din punctul meu de vedere, dupa un an si ceva de umblat cu ea zilnic, este ca nu are un proces de auto invatare. Cred ca un proces la punerea contactului, similar cum se face la clapeta de acceleratie (informatie furnizata de t0rquemada), in care sa afle unde are kissing point, ar fi fost foarte benefica. Eu tind sa cred ca aceste trepidatii se manifesta deoarece acel calculator "crede" ca ambreiajul nu este cuplat, ci la limita cuplarii, dar in realitate acesta fiind partial cuplat, manifestandu-se aceste trepidatii
Nici eu nu mai folosesc modul ECO . In mod normal au reaparut vibratiile dupa resoftare si dupa schimbarea abreiajului . Pentru evitare folosesc aceeasi metoda. Plecare de pe loc cu tr.II-a iar la mers inapoi lucrez atent cu frana , adica o eliberez imediat ce percep prima vibratie .
In ciuda spuselor mele tatal meu a cumparat un logan mcv stepway 0.9 easy-r din Germania,masina avea 10.500 km,a facut aproximativ 1000 de km si nici urma de trepidatii,daca e cineva pe forum care ma poate ajuta cu o verificare a vin-ului,sunt curios sa vad daca a fost schimbat ambreiajul sau resoftat calculatorul de la cutie.
Eu cred ca Dacia vrea sa resolve problema din soft, in loc sa inlocuiasca discul de ambreiaj, cu unul mai bun. Momentan testeaza pe noi, inlocuind discul cu unul identic si schimband din soft parametrii cuplarii ambreiajului. Cine stie cate versiuni de soft au scos pana acum. Poate chiar fiecare dintre noi sa aibe alta versiune.
Daca reusesc din soft, o sa faca o rechemare pentru toate masinile (care au raportat sau nu problema pana acum). Toate discurile care au fost inlocuite pana acum sunt trimise pe garantie producatorului asa ca Dacia pierde doar imagine si ce factureaza ca manopera reprezentantele.
@playmaker831
Easy-R a aparut in 2016. Intrebarea corecta care se pune este de ce oare masina a fost vanduta doar la 10.500 km?
Presupunand ca masina nu a fost lovita s-ar putea sa intuiesti raspunsul si fara verificarea VIN-ului care oricum nu prea inteleg cum ar fi posibila. Poate avea acces o persoana neautorizata in bucataria interna a dealerilor Dacia din orice colt al Europei pentru a vedea ce interventii au fost facute la masina daca actualul proprietar nu o poate face in mod oficial?
Inlocuirile pe garantie nu se afla. Ele sunt stocate intr-o baza proprie a producatorului. Din cate am aflat, pentru piete cu pretentii, calculatorul care gestioneaza modulele actuatoarelor este altul, mai performant, care intuieste mai iute si mai precis ce trebuie sa faca. Acesta sigur este si mai scump. Pana nu vor pune altul mai bun, problema va persista.
Am intrebat in reprezentanta. Softul este acelasi, cel de acum cateva luni, cand a aparut. Altul nu mai este.
@playmaker831
Easy-R a aparut in 2016. Intrebarea corecta care se pune este de ce oare masina a fost vanduta doar la 10.500 km?
Presupunand ca masina nu a fost lovita s-ar putea sa intuiesti raspunsul si fara verificarea VIN-ului care oricum nu prea inteleg cum ar fi posibila. Poate avea acces o persoana neautorizata in bucataria interna a dealerilor Dacia din orice colt al Europei pentru a vedea ce interventii au fost facute la masina daca actualul proprietar nu o poate face in mod oficial?
Sa inteleg ca eu,ca proprietar actual,pot sa intreb la reprezentanta si sa aflu?
Am intrebat in reprezentanta. Softul este acelasi, cel de acum cateva luni, cand a aparut. Altul nu mai este.
Asa este, am intrebat si eu ieri cand am fost la revizie.
Am solicitat din nou resoftare, mi s-a explicat ca resoftare se poate face doar in cazul in care apare o alta versiune de soft. S-a facut o reinitializare de soft, asta este termenul primit, un fel de restart. Azi dimineata nu a avut tendinta sa trepideze, am plecat intentionat cu motorul rece si mai devreme cand era destul de racoare. Ce nu inteleg : de ce functioneaza bine o perioada, dupa care o ia razna din nou?
Azi am mers cu modul eco activat,masina a mers bine,nu au aparut trepidatiile,am observat ca schimba la 2500 de ture vitezele,in mod normal mie imi schimba la 3000.Poate sa fie foar o impresie,dar am avut impresia ca schimba vitezele mai lin(ca sa zic asa) decat fara eco.Asta este impresia dupa ziua de azi,poate ca si faptul ca traficul in oras nu a fost aglomerat a influentat comportamentul.
Asta am observat si eu in modul ECO. Schimbarile sunt mult mai line. Asta se intampla ori ca ambreiajul este cuplat intr-un timp mai mare, ori datorita faptului ca schimbarile de viteze au loc la turatii mai mici. In ECO mi se pare ca schimba exact cum as schimba eu manual, conducand un diesel.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment