Easy-R a.k.a. JS3
Collapse
X
-
Din iulie 2018 am un MCV 0.9 TCE cutie easy-r, am facut cu el 5000km.
Constatari: pastreaza treapta superioara la viteza mica, de exemplu merg cu 50km/h si cutia trece in treapta 5a. Ciudat! La cutia manuala, abia dupa 80km/h schimbam din 4 in 5.
Nu am acele trepidatii, dar sunt doar la 5000km, poate mai incolo... cine stie!
Pana acum se misca bine! Fisneata, nu m-a dezamagit deloc!
Parerea mea ca e o masina foarte buna!
Comment
-
Sa o stapanesti sanatos! Cati mai multi kilometri fara niciunfel de probleme!
Nu te stresa prea mult cu vitezele, doar ai automata!
Tin minte la Logan 1 erau multe discutii (inclusiv aici pe forum) despre pavelele de la indicatorul pentru temperatura lichidului de racire (ca sunt doua, ca sunt patru, ca de ce sunt cate sunt, ca-i prea repede, ca-i prea tarziu, ca motorul nu functioneaza in parametri proiectati si cine stie ce catastrofa se intampla, etc). La Logan 2 au scos acel indicator (bine au facut!) si "problemele au disparut". Acum motorul se incalzeste cand trebuie si cat trebuie. Nimeni nu comenteaza. Toti sunt multumiti!Last edited by abc; 11 September 2018, 20:36.
Comment
-
@ dandindeva, Felicitari pentru achizitie.
Subturatia este caracteristica EasyR-ului (JS3 sau TS4). Eu inclin sa cred ca te vei obisnui cu ea si o vei controla.
Si cred ca odata ce ai depasit 5 000 km si vei avea grija (mai ales la iarna) vei scapa (sau ma rog evita) trepidatiile. Sper sa fi inca un user care va spune ca nu are trepidatii si peste alte zeci de mii de kilometrii.
Mai important este faptul ca esti multumit de masina si de alegerea facuta. Asta conteaza cel mai mult.
Comment
-
OK, am revenit. Am fost la service și mi s-au schimbat „ambreiajul, volanta și rulmentul”. Mașina nu mai trepidează. S-a făcut și o reprogramare a softului. Precizare: ar putea fi doar o impresie dar, după reparație, cu modul ECO activat motorul pare teribil de subturat și e foarte deranjant, reapar vibrații și zgomotul acela agresiv de frecvență foarte joasă care îți rupe timpanul. Pur și simplu nu schimbă când trebuie vitezele. Când scot modul eco mașina merge bine dar NU sunt încântat, mie îmi plăcea să merg cu eco în București. Butonul ăla de eco e degeaba!
Comment
-
Desi eram programat pe data de 10 August pentru inlocuirea discului de ambreiaj, Dacia refuza sa trimita discul pentru inlocuire si vrea blocarea masinii in service pentru constatarea defectului mai intai, urmand mai apoi sa trimita piesele pentru inlocuire. Am refuzat si am sunat la Vocea Clientului unde am inregistat o sesizare, pentru a primi explicatii suplimentare.
La voi cum a fost, ati rezolvat schimbul in aceeasi zi?
Comment
-
Originally posted by playmaker831 View PostMie nu mi-au schimbat si volanta,cat a fost pe factura volanta?
Originally posted by nickey1982 View PostDesi eram programat pe data de 10 August pentru inlocuirea discului de ambreiaj, Dacia refuza sa trimita discul pentru inlocuire si vrea blocarea masinii in service pentru constatarea defectului mai intai, urmand mai apoi sa trimita piesele pentru inlocuire. Am refuzat si am sunat la Vocea Clientului unde am inregistat o sesizare, pentru a primi explicatii suplimentare.
La voi cum a fost, ati rezolvat schimbul in aceeasi zi?
Comment
-
[QUOTE=Petru75;1805572]Factură?! Habar n-am, nici nu m-am uitat, totul e pe garanție, nu? Nevastă-mea a dus mașina, eu am ridicat-o, nici nu-mi aduc aminte dacă am semnat ceva. Eram mai preocupat de faptul că uitaseră să-mi facă priza spate, care nu funcționase niciodată. Au rezolvat-o și pe aia.
Chiar daca e in garantie, ei dau factura si pe ea scrie ce piese au inlocuit si cat a costat totul.
Comment
-
Aseara m-am intors de pe un traseu care a inclus Transfagarasanul, Transalpina, Cheile Bicazului. Easy-R a fost folosita in D aproape tot timpul (poate un maxim 200 m am cuplat M pe Transalpina din curiozitate) si cu Eco activat. Am fost 2 persoane cu bagaje la minim. Motorul si transmisia au raspuns admirabil la orice solicitare, trebuie doar ca soferul sa se tina de volan si sa aleaga trasa cea mai buna pentru inscrierea in viraje. Mai simplu de atat nu se poate.
Cand o sa am timp o sa mai ofer si alte amanunte in jurnal.
Comment
-
Originally posted by abc View PostPosibil ca macar o parte din problemele cu easy-r sa fie din cauza soferului (nu vreau sa supar pe cineva!).
@Petru75 Inteleg ca problemele pe care le ai la Sandero Stepway easy-r dupa un an si 13.000 Km sunt cauzate exclusiv de transmisia automata (robotizata) si din acest motiv spui ca Dacia nu este o masina buna. Easy-r este doar o optiune. Ai avut libertatea sa alegi sau nu aceasta optiune. Sunt foarte multi utilizatori de Dacia (cu transmisie manuala) care sunt foarte multumiti de masina. Cumpara un SL Plus 1.0 sau si mai bine un Acces si o sa ramai uimit de cat de putine probleme o sa ai cu masina.
Comment
-
In continuare astept un raspuns de la Dacia, de ce nu pot trimite piesele pentru a fi inlocuite (ambeiaj, sau ambreiaj+volanta) astfel incat eu sa ma prezint ca la o revizie, fara a imobiliza masina in service. Inteleg ca nu se stie sigur daca si volanta necesita inlocuire. Dar, daca aceasta e OK, se intoarce sigilata impreuna cu discul de ambreiaj defect.
Chiar nu inteleg, atat timp cat problema nu este izolata, ci arhicunoscuta, de ce nu incearca sa minimizeze discomfortul creat.
Comment
Comment