If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Tocmai am gasit https://communaute.dacia.fr/forum/DA.../2809171/23633
Am citit toate postarile si m-am ingrozit. Exista o persoana la fel ca la noi care a schimbat discul de 3 ori, iar majoritatea de 2 ori.
Mai nou vad ca la francezi se schimba si actuatorul care actioneaza ambreiajul.
In continuare nu exista o rezolvare permanenta si se testeaza pe noi, se trateaza efectul, nu cauza.
Am vazut si eu postarile. Daca este adevarat ce spun pe acel forum, se vede o noua diferenta intre cum sunt tratati romanii si strainii in aceasta problema. Nu am auzit pe nimeni aici din cei care au schimbat ambreiajul in garantie sa li se ofere ca si francezului: "Dacia mi-a acordat o garanție suplimentară de 1 an pentru a-mi recâștiga încrederea în autovehiculul meu și mi-au spus să ii contactez odată ce perioada de garanție sa încheiat dacă a apărut aceeași problemă."
Este forumul oficial al Daciei din Franta.
Daca va uitati atent la adresa web, forumul este un subdomeniu al websitului www.dacia.fr
Fiind forumul oficial cu peste 30.000 de membri, Dacia are responsabilitatea sa dezminta sau sa intervina si sa corecteze informatiile care se posteaza acolo.
Nu au ptr ca problema nu e doar la ambreiaj-cutie. E si la motor si modul cum e conceput ptr a reduce vibratiile generate de un motor in 3 cilindrii. Problema e mai complicata decat pare la prima vedere.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
I have no special talent. I am only passionately curious.
Nu au o soluție momentan, deocamdată e mai ieftin pentru ei sa înlocuiască ambreaj ele, deoarece se pun în cârcă producătorului piesei.
Si producator ambreiajelor accepta, nu zice nimic? Nu este doar o problema de costuri, e vorba si de imagine care tot bani inseamna? Sau castiga si el suficient de bine din aceasta afacere si nu vrea sa ramana fara obiectul muncii (desi nu traieste doar din ambreiaje pentru easy-r).
Last edited by abc; 21 September 2018, 08:18.
Reason: Automerged Doublepost
Bjr à tous ! pour les amateurs des" boites auto " Dacia va lancer sur le marché européen une nouvelle boite de vitesse de technologie ( boite pilotée ) la easy "r" déja connue au Bresil et en Russie sur Logan et Sandero ...... en concession dès la rentrée ( info Daciattitude ) sur la meme gamme .
Bonjour, Si vous rencontrez des problèmes de "broutage" ou d'embrayage qui semble patiner avec la boite robotisée EASY'R, Renault est au courant et un certain nombre d'utilisateurs se sont plaint. Afin de -normalement- palier à ces problèmes, un mise à jour du calculateur de boite est en cours d'...
Rog frumos pe cei care cunosc sa raspunda la urmatoarea intrebare(s-a discutat vag pe topic ) :
Exista vreo prevedere legala ca in cazul in care nu se poate remedia un defect (defect de proiectare de ex)sa oblige fabrica la anumite raspunderi, despagubiri sau mai stiu eu ce masuri.
Se discutase ca au drepturi la 3 incercari dar ar fi bune niste clarificari.
Stiu ca citisem in lege ca daca asupra unui produs se intervine de 3 ori cu aceeasi problema (cazul nostru ansamblul ambreiaj - volanta), clientul are dreptul sa-si ceara banii inapoi pe obiect sau inlocuirea lui
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment