Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Piesele nu se țin pe stoc, deci trebuie să se știe sigur că trebuie înlocuite altfel:

    -dacă piesa nu e înlocuită ce facem cu ea
    -dacă e piesa e "deturnată" din producție rămânem cu un ansamblu motor cutie incomplet
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • Citesc si raman uimit, ce sa mai spun:. Apara-i Doamne pe romani....

      Comment


      • Tocmai am gasit https://communaute.dacia.fr/forum/DA.../2809171/23633
        Am citit toate postarile si m-am ingrozit. Exista o persoana la fel ca la noi care a schimbat discul de 3 ori, iar majoritatea de 2 ori.
        Mai nou vad ca la francezi se schimba si actuatorul care actioneaza ambreiajul.
        In continuare nu exista o rezolvare permanenta si se testeaza pe noi, se trateaza efectul, nu cauza.

        Comment


        • Am vazut si eu postarile. Daca este adevarat ce spun pe acel forum, se vede o noua diferenta intre cum sunt tratati romanii si strainii in aceasta problema. Nu am auzit pe nimeni aici din cei care au schimbat ambreiajul in garantie sa li se ofere ca si francezului: "Dacia mi-a acordat o garanție suplimentară de 1 an pentru a-mi recâștiga încrederea în autovehiculul meu și mi-au spus să ii contactez odată ce perioada de garanție sa încheiat dacă a apărut aceeași problemă."

          Comment


          • Este forumul oficial al Daciei din Franta.
            Daca va uitati atent la adresa web, forumul este un subdomeniu al websitului www.dacia.fr
            Fiind forumul oficial cu peste 30.000 de membri, Dacia are responsabilitatea sa dezminta sau sa intervina si sa corecteze informatiile care se posteaza acolo.

            Comment


            • De 2 ani se stie de problema asta la 0.9 easy-r. E asa imposibil sa o rezolve?
              Slaba atitudinea din partea Renault/Dacia.

              Comment


              • Doar la 0.9 este problema? La 1.5 nu?
                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                Comment


                • Ai JS3 pe k9k ?!

                  JS3 are deja 4 ani și 2 pe piața din RO, ca și TS4
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • Originally posted by ciprs View Post
                    De 2 ani se stie de problema asta la 0.9 easy-r. E asa imposibil sa o rezolve?
                    Slaba atitudinea din partea Renault/Dacia.


                    Uite si pe la altii (in cele doua pagini iti faci o parere, zic eu...):



                    Sent from my iPad using Tapatalk Pro

                    Comment


                    • Originally posted by ciprs View Post
                      De 2 ani se stie de problema asta la 0.9 easy-r. E asa imposibil sa o rezolve?
                      Slaba atitudinea din partea Renault/Dacia.
                      Nu au o soluție momentan, deocamdată e mai ieftin pentru ei sa înlocuiască ambreaj ele, deoarece se pun în cârcă producătorului piesei.

                      Comment


                      • Nu au ptr ca problema nu e doar la ambreiaj-cutie. E si la motor si modul cum e conceput ptr a reduce vibratiile generate de un motor in 3 cilindrii. Problema e mai complicata decat pare la prima vedere.


                        Sent from my Mi A1 using Tapatalk
                        I have no special talent. I am only passionately curious.

                        Comment


                        • Ok. Dar de ce se incapataneaza Dacia sa vand easy-r? Chiar atat de uriase sunt stocurile? Nu se mai epuizeaza de ani de zile?

                          Originally posted by aris86 View Post
                          Nu au o soluție momentan, deocamdată e mai ieftin pentru ei sa înlocuiască ambreaj ele, deoarece se pun în cârcă producătorului piesei.
                          Si producator ambreiajelor accepta, nu zice nimic? Nu este doar o problema de costuri, e vorba si de imagine care tot bani inseamna? Sau castiga si el suficient de bine din aceasta afacere si nu vrea sa ramana fara obiectul muncii (desi nu traieste doar din ambreiaje pentru easy-r).
                          Last edited by abc; 21 September 2018, 08:18. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • Mai adaug de prin Franta, topicuri unde se discuta problema:

                            Bjr à tous ! pour les amateurs des" boites auto " Dacia va lancer sur le marché européen une nouvelle boite de vitesse de technologie ( boite pilotée ) la easy "r" déja connue au Bresil et en Russie sur Logan et Sandero ...... en concession dès la rentrée ( info Daciattitude ) sur la meme gamme .

                            Bonjour, Si vous rencontrez des problèmes de "broutage" ou d'embrayage qui semble patiner avec la boite robotisée EASY'R, Renault est au courant et un certain nombre d'utilisateurs se sont plaint. Afin de -normalement- palier à ces problèmes, un mise à jour du calculateur de boite est en cours d'...


                            Puteti traduce cu Google Translate.

                            Comment


                            • Rog frumos pe cei care cunosc sa raspunda la urmatoarea intrebare(s-a discutat vag pe topic ) :
                              Exista vreo prevedere legala ca in cazul in care nu se poate remedia un defect (defect de proiectare de ex)sa oblige fabrica la anumite raspunderi, despagubiri sau mai stiu eu ce masuri.
                              Se discutase ca au drepturi la 3 incercari dar ar fi bune niste clarificari.

                              Comment


                              • Stiu ca citisem in lege ca daca asupra unui produs se intervine de 3 ori cu aceeasi problema (cazul nostru ansamblul ambreiaj - volanta), clientul are dreptul sa-si ceara banii inapoi pe obiect sau inlocuirea lui

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google