Originally posted by Lvnatic
View Post
Easy-R a.k.a. JS3
Collapse
X
-
Originally posted by mr.K View Post...
Si habar nu ai ce e un offroader 4x4. Duster nu e.
...
Originally posted by augustus8186 View PostDuster 4x4 bate la multe capitole multe 4x4 "adevărate" si mult mai scumpe dar mulți nu vor să accepte doar pentru ca scrie "DACIA" pe el si se mândresc cu SH-urile lor.
....
Originally posted by mr.K View PostCând nu ai bani de 4x4 adevarat, e trist sa cumperi surogate.
...
Cautam "Duster vs. concurenta" pe google si am descoperit ca as alege Duster daca mi-ar trebui un 4x4, indiferent de cati bani as dispune pentru masina.
Comment
-
Originally posted by Lvnatic View PostBa, tu ce tot plm faci spam pe aici? Realizezi c eti pe un forum Dacia unde toat ziua postezi in stânga i în dreapta c mainile astea îs niste pocnitori? Si ce proti arogani suntem c le cumparam. Realizezi cat de penibil eti?
Între timp multa lume fr pretenii de snobism se bucura de Daciile lor i îi fac treaba cu ele.
Mai iei afar la o gura de aer, gaseste-ti un hobby i nu mai fi penibil.
In schimb, ce ai spus despre tine, cine-s eu sa te contrazic?
Înva sa vorbesti civilizat, apoi mai posteaza.
Si cu argumente, nu ca iti faci tu treaba cu masina ta. Si cei crora le tremura dinii în gura de la easy r isi fac treab cu masina, dar nu e ok asa.
Si nu mai vorbi tu despre toti.
Macar ai masina? Ca parca abia o comandasei.
Trimis de pe al meu ONEPLUS A3003 folosind Tapatalk
Inca ceva: periodic apare pe forum cate unul din specia aripa dura Dacia.
Pân acum, toti au disparut cu coada între picioare, Dacia nu s-a dezmintit, si i-a facut sa para ridicoli cu tot ce au sustinut.
Trimis de pe al meu ONEPLUS A3003 folosind Tapatalk
Comment
-
Și cam ce s-a adeverit:
- actuatorul de ambreiaj cu cablu lungit
- disc de ambreiaj cu material eco
- stategie proastă de kiss-point
- versiuni diferite la softul cutiei vreo 4 de la lansare(2014)
- versiuni diferite la injecție(H4B408), 3 de la lansarea în RO(2016)
bonus pe langă scrierea "tapatac" nerespectarea punctelor 4 și 7 din regulament
Apropo de adeverit, consecvență, etc
Originally posted by mr.K View PostBine ca exista ca optiune, americanii aveau asa ceva de pe vremea cand fabrica de la Mioveni nici nu exista.
Cate se vor vinde vom vedea, probabil ca vor fi comenzi pentru export.Originally posted by mr.K View PostCa parca Renault-uri se vand mai multe cu cutii automate.
Cutia automata e un moft pentru care vor plati damezele, in general.
Cate dame viseaza sa conduca un Logan/Sandero? A dracului de putine. Majoritatea vor un A3 sedan/BMW 1 cu cutie automata.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Se detaseaza clar acel "plm" al colegului.
Sigur va fi sanctionat "dur", cu un galben. Zilele trecute ne facea nesimtiti pentru ca avem pretentii de la Dacia.
Cat despre tapatac, nu e vina mea ca forumul nu stie diacriticele lui.
Trimis de pe al meu ONEPLUS A3003 folosind TapatalkLast edited by mr.K; 22 September 2018, 09:42.
Comment
-
Originally posted by mr.K View PostSe detaseaza clar acel "plm" al colegului.
Sigur va fi sanctionat "dur", cu un galben. Zilele trecute ne facea nesimtiti pentru ca avem pretentii de la Dacia.
Cat despre tapatac, nu e vina mea ca forumul nu stie diacriticele lui.
Trimis de pe al meu ONEPLUS A3003 folosind Tapatalk
Get a life.
Și mulțumesc colegului de mai sus că mi-a zis de funcția ignore, o pun acum în practică.
Comment
-
Cred ca ar fi bine sa evitam dicutiile pe acest ton. Si eu am fost atacat dur de cateva ori dar nu am raspuns in acelasi mod. Chiar daca am avut o parere diferita am incercat sa pastrez limitele. Nu sunt moderator sa judec asta, dar consider (ca un simplu user) ca desi avem uneori opinii divergente este bine sa evitam atacurile la persoana si flame-urile. Nu aduc nimic bun.
Am urmarit acest topic inca de la inceput. M-a ajutat sa iau decizia in achizitionarea masinii.
Pot spune ca mr.K a avut dreptate in privinta actuatoarelor, ambreiajului, softului si problemelor Easy-Rului si a fost printre primii care au postat asta.
Dar am alta opinie referitoare la Dacia si acest tip de transmisie. Pentru mine nu este un moft ci o necesitate iar Dacia este OK. Totusi asta nu inseamna ca trebuie sa arunc cu pietre intr-un coleg ce are alta parere.
Colegul t0rquemada (nu am uitat de datoria cu berea) a facut un bun rezumat al cauzelor posibile pentru trepidatiile la JS3 (si despre care s-a tot discutat). As adauga si eu una (cu scuzele de riguare daca suna aiurea). Tinand cont de trepidatiile motorului in 3 cilindrii la relanti e posibila o intrare in rezonanta?Last edited by Gil26; 22 September 2018, 11:59.
Comment
-
Parerea mea este ca mr.K are dreptate in multe privinte chiar daca le spune direct si "dur" pentru unii. In trecut cred ca si eu am facut anumite atacuri la ceea ce spunea el pentru ca nu voiam sa cred ce spune. Bineinteles, la mine chiar n-au aparut probleme in 10k km dar usor usor incepeau si la mine sa apara trepidatiile. Parerea mea este ca, daca n-ai citit si urmarit forumul de la un capat la altul si n-ai testat (cat se poate) diverse marci din acelasi ani sau ani apropiati de fabricatie si n-ai urmarit multe forumuri pentru a vedea cam ce probleme sunt si la alte masini, nu trebuie sa lauzi ceea ce nu cunosti. Cate un hatter de meserie aproape ca exista pe fiecare forum dar in acest caz eu zic ca mr. K are dreptate in multe privinte ref la calitatea actuala a Dacia in comparatie cu altele iar acolo unde credeti ca nu are dreptate puteti sa il ignorati pur si simplu si sa cumparati ceea ce va doriti, situatie in care automat el va profita sa rada de voi daca dupa toate cele expuse aici tot Easy R va luati dar ii puteti da in continuare ignore si sa va bucurati, cum puteti, de ceea ce ati luat si gata!
Un lucru este cert si testat de mine: O functie pusa de Dacia obligatoriu este pusa sa fie acolo ca-i obligata de norme, nu este pusa astfel incat sa ofere un confort/o calitate cat mai mare (asa cum fac cei care vand masini de peste 30k noi). Va dau 2 exemple: Oglinzile de la Dusterul testat se misca sacadat de noi iar daca puneam un scaun de copil in iso fix sandero, se misca din toate incheieturile (balansa aiurea in fata si-n spate spatarul), trebuia sa-l mai leg cumva ca sa stea bine. In ultimul timp am testat multe masini SH si la niciun nu am vazut o astfel de pbl. iar la cea pe care am luat-o, dupa ce pun scaunul in iso fix, se fixeaza de zici ca-i lipit cu ceva de bancheta.
Si eu am fost genul de persoana ca nu voia sa auda de SH si in continuare sustin achizitionarea de masini noi dar in ciuda faptului ca pot cumpara de la Dacia cu reducere mare am zis pass; se pare ca toti angajatii Dacia care rad de marca intr-un fel sau altul (de altii de prin alte serviceuri mono marca nu mai zic) au dreptate! Fiecare vede adevarul cum doreste!Last edited by S Stepway; 22 September 2018, 12:20.
Comment
-
Originally posted by Gil26 View PostTinand cont de trepidatiile motorului in 3 cilindrii la relanti e posibila o intrare in rezonanta?
Prima pornire, motor rece, plecat de pe loc cu trepidatii, care au un anumit ritm (cadenta). Oprit imediat cu frana de tot, in volan se simtea cum motorul vibra cu acelasi ritm ca si trepidatiile, ca si cum ar fi o mica bataie cu pauze.
Sper ca am fost destul de clar in exprimare.
Comment
-
BAN ?
Eu am luat pentru mult mai puin.
Trimis de pe al meu ONEPLUS A3003 folosind Tapatalk
Originally posted by Lvnatic View PostDaca nu tii s faci macar trolling de calitate nu faci decât s instigi la violenta prin aburelile tale constante. Ai intrat pe 99% din topicurile forumului sa ne spui cat de proasta e Dacia, esti cea mai penibila creatura care am intalnit-o in ultima vreme.
Get a life.
i mulumesc colegului de mai sus c mi-a zis de funcia ignore, o pun acum în practic.
Trimis de pe al meu ONEPLUS A3003 folosind Tapatalk
Comment
-
@ nickey1982. Cred ca ai fost destul de clar. Si alti colegi au descris ceva asemanator. Eu am punctat posibila rezonanta (combinatia 3 cilindrii - JS3) tinand cont ca am un coleg cu 0.9tce transmisie manuala. Desigur ca lucrurile sunt putin mai complicate. Am postat mai demult ca trepidatiile la JS3 sunt generate de un cumul de factori-cauze.
@ S Stepway. Cu scuzele de rigoare, cred ca nu m-am exprimat prea clar. Atacul dur de care am avut parte de cateva ori a fost din partea unui alt coleg, nu mr.K. El si dupa ce a revenit dupa ban a fost atacat destul de tare de cateva ori. Si a raspuns destul de decent.
In rest total de acord cu opiniile tale exprimate in acest topic (mai ales ultimele posturi). Sunt logice, argumentate si de bun simt. Desigur ca fiecare poate interpreta cum doreste. Apoi vorba aceea: gusturile nu se discuta.
Ca fapt divers la mine a fost invers. Am avut doar SH, diverse marci, automate sau secventiale. Am avut colegi pe alte forumuri care au schimbat robotizatele pe manual dupa ce s-au saturat de probleme.
Pe partea cealalta eu sunt multumit pana acum de masina. Dar daca as avea probleme as gasi solutii de rezolvare. Iar in ultima instanta voi schimba marca de masina (i-mi permit). Bineinteles ca tot automata sau robotizata.
Tocmai de aceea sunt total de acord cu tine (as proceda la fel).
Toata stima.Last edited by Gil26; 22 September 2018, 14:39.
Comment
-
Originally posted by mr.K View Post1) Nu cumpara easy r doar pentru doar pentru ca doresti automata si nu ai bani de o masina cu asa ceva. 2) Nu o sa mori daca schimbi vitezele manual la o MASINA.
2) Nu mor, doar îmi rup piciorul. Nu-mi place să dau din mâini și picioare ca maimuța din copac în copac atunci când conduc. Am trotinetă electrică pe care o conduc prin traficul bucureștean, printre mașini, cu aproape 40 km/h. Mii de kilometri pe an! Cu două degete! Accelerație și frână! Am dat sub o mie de euro pe ea. Pe Dacie am dat de 11 ori mai mult. Am pretenția s-o conduc tot cu două degete!
Comment
-
Ok, sa revenim la ideea principala :
Dacia/Renault nu reuseste sa gaseasca o solutie pentru problema. Ce facem ? Schimbam kituri pana trece garantia?
Eu zic sa informam cati mai multi posesori de JS3 cu probleme de acest forum si de acest topic. (Facebook, etc). Dupa aceea actiune comuna in instanta.
Ps
Unii chiar nu isi permit sa mai schimbe marca sau masina. In cazul asta???
Comment
-
C.Mike. In cazul asta cred ca mr.K a avut dreptate de la bun inceput.
Cu multa vreme am spus ca Dacia nu va oferi o rezolvare cap-coada a problemei. M-am bazat pe cumulul de factori si pe lantul proiectare-testare-implementare-problema-identificarea cauzelor-solutii-testarea solutiilor-analiza efectelor. Si un liant comun: costurile.
Acum ai si tu dreptate. Clientii trebuie sa gaseasca solutii la problemele lor. Si bine ar fi sa se rezolve odata.
Petru75, Felicitari pentru masinuta. Dar sa stii ca sunt doua curente de opinii:
- Cei care conduc automate spun despre ceilalti ca sunt maimute ce dau aiurea din maini si picioare.
- Cei care conduc manuale spun despre ceilalti ca nu sunt barbati si nu stiu sa mestece in mamaliga.
Referitor la pretentii cred ca mr.K are iarasi dreptate.
Dar acum e iar discutia cu gusturile si preferintele. Eu am condus si Land-Roverul fratelui meu, diesel motor 2.0 automata 50 000 euro. E adevarat ca e alta clasa, dar sincer nu as face schimb cu el. Avantaje si dezavantaje. Fiecare cu optiunile lui.Last edited by Gil26; 22 September 2018, 15:46.
Comment
Comment