Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Ireaza27 View Post
    Salut am făcut 11500 k de când am mașina primele trepidații au apărut la 500k acum după 3luni aproape zic eu că am învățat să conduc mașina asta trepidații mai am doar când nu sunt atent cu traficul sau când dau cu spatele și am rotile virate aici încă nu am reușit să îi dau de cap in 2saptamani mă voi duce sa fac prima revizie și voi cere și schimbarea chitului de ambreiaj tocmai din cauza trepidațiilor care au fost până acum sper că după ce îl vor schimba sa nu mai am deloc sa vedem daca ar vrea să îl schimbe pe garanție pt că am montat gpl pe mașina
    Chiar daca a-ti pus Gpl trebuir sa va schimbe ambreiajul,eventual a-ti pierdut garantia la motor si la partea electrica,vorbesc din proprie experienta,si eu am gpl si am schimbat kitul de ambreiaj.

    Comment


    • Eu zic ca singura rezolvare a problemei e tot din soft. La plecarea usoara de pe loc prin eliberarea franei, motorul trebuie sa si accelereze putin pana cand cupleaza complet discul de ambreiaj.
      Sau sa patineze mult mai mult ambreiajul (asa cum face cand se pleaca manual cu viteza a 2-a), dar aici s-ar pierde mult din demaraj.

      Comment


      • Originally posted by playmaker831 View Post
        Chiar daca a-ti pus Gpl trebuir sa va schimbe ambreiajul,eventual a-ti pierdut garantia la motor si la partea electrica,vorbesc din proprie experienta,si eu am gpl si am schimbat kitul de ambreiaj.
        Așa ar fi normal sa pierd garanția doar la motor și electrica că na sau montat fire suplimentare daca vor schimba kitul și va face la fel renunț la garanția lor trec pe luk nu am chef sa pierd câteva zile de munca și rezultatul sa fie același

        Comment


        • Originally posted by C.Mike View Post
          Deci soferul dimineata la prima pornire cu motorul rece, e prost, nu apasa cum trebuie, dupa aia isi revine(soferul ). La fel si calculatorul lui JS3 cu toate mecanismele implicate.
          1. Ambreiajul la TCe trebuie "patinat", apăsarea și eliberarea pedalei la schimbarea vitezelor trebuie să dureze minim 1,5 sec, dacă dai drumul brusc se poate întâni fenomenul descris, presupunând că nu intervine 3

          2.Pedala la ambreiajul comandat hidraulic nu debraiază la podea ci la 2/3 din cursă

          3.TCe euro6 poate prezenta simtomele de mers în 2 la prima pornire*

          Combinăm 1+2+3 și ceea ce am scris #3132 rămîne în picioare

          *pentru că bug în soft + pentru că trebuie pus curentul folosit la pornire în baterie, pentru că pornim cu dezaburirea pornită, fără să apăsăm ambreiajul - adică sarcină suplimentară exact când nu trebuie

          Fiecare face cum îl taie capul, dar uneori mai trebuie citit și manualul
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • "pentru ca bug în soft"
            Da, 95% sunt convins de asta. La JS3.

            De 2 zile testez o noua "metoda de evitere a trepidatiilor". Rezultatele sunt promitatoare, trepidatii 0,la temeraturi exterioare scazute(a inghetat apa). Deocamdata nu fac nimic public, vreau sa fiu sigur.
            Last edited by C.Mike; 26 September 2018, 18:32. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • Softul ar fi punctul de pornire. De acord cu nickey1982 :
              Eu zic ca singura rezolvare a problemei e tot din soft. La plecarea usoara de pe loc prin eliberarea franei, motorul trebuie sa si accelereze putin pana cand cupleaza complet discul de ambreiaj
              Am spus ca softul Dacia este altfel decat la alte marci.
              Ca fapt divers si TS4 se comporta putin diferit de cand au scazut temperaturile. Eu chiar respect regulile pornirii la rece (indiferent de temperatura exterioara). Ajut cat pot masina.
              Raman la parerea ca trepidatile sunt generate de un cumul de factori iar efectele se amplifica.
              Dar sper ca Dacia sa poata rezolva aceasta problema.

              Mike, as avea o mica banuiala. Asteptam rezultatele.
              Last edited by Gil26; 26 September 2018, 19:35.

              Comment


              • Pt cei ce vor constituirea unui grup pt actionarea in instanta pt problemele cu trepidatiile,rog sa-mi lase nr de telefon in privat sa facem un grup pe whats up.

                Comment


                • @playmaker831, actionarea in instanta nu o puteti face pana nu parcurgeti pasii intermediari si atragerea a cat mai multi posesori cu probleme.

                  Am zis mai sus ca am niste idei. Hai sa facem prima data o comunitate. Isi asuma cineva partea asta? Sa demareze o astfel de campanie (online ptr inceput)? Facem o campanie prin care strangem cat mai multi posesori cu probleme. Asta ar fi primul pas.

                  Bineinteles nu o companie agresiva la adresa Dacia sau la adresa problemei (ca sa nu exista repercusiuni direct acum) si ptr a face o comunitate.

                  Apoi trebuie trecuti toti pasii intermediari de garantie + discutie amiabila cu producatorul pentru rezolvare deoarece garantia esueaza + ANPC + instanta (acesti pasii trebuie parcursi obligatoriu altfel actiunea in instanta e sortita esecului).
                  I have no special talent. I am only passionately curious.

                  Comment


                  • Asta si incerc sa ne adunam mai intai intr-o comunitate pe whats up.Vorbesc cu un coleg de taxi din alt oras care are probleme mult mai mari dcat noi,a schimbat deja de 2 ori ambreiajul,a schimbat inclusiv cutia de viteze pe garantie si tot rau merge masina si el mi-a zis daca vreau sa mai aduc cativa care au aceeasi problema pt ca el este hotarat sa actioneze in instanta,a zis ca are chiar o ruda care este in justitie si care o sa-l ajute,el mi-a zis sa iau nr de tel sa facem un grup pe whats up.P.S el are aproximativ 45.000 km si nu are gpl cum am eu.
                    Last edited by playmaker831; 28 September 2018, 10:51.

                    Comment


                    • După Duster Trails&Tehnical urmează Logan Stories
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • cu respect dar pierdeti pe linie (timp, bani si mai ales nervi)

                        Comment


                        • Daca sunt suficienti si actioneaza cu cap as zis ca pot si castiga. Fara multi bani dar cu nervi, de otel as zice.
                          I have no special talent. I am only passionately curious.

                          Comment


                          • Originally posted by abc View Post
                            cu respect dar pierdeti pe linie (timp, bani si mai ales nervi)
                            Cu tot respectul, ne poti sfatui ce altceva sa facem? Dam foc la masina? O face si pe aia daca trebuie, in fata uzinei, cu presa de fata.

                            Comment


                            • lipiti-va niste autocolante de genu` : "easy-r - probleme mari, service incompetent".

                              Comment


                              • Originally posted by devreg View Post
                                lipiti-va niste autocolante de genu` : "easy-r - probleme mari, service incompetent".
                                Asta ar fi o idee destul de bună.

                                Originally posted by C.Mike View Post
                                Cu tot respectul, ne poti sfatui ce altceva sa facem? Dam foc la masina? O face si pe aia daca trebuie, in fata uzinei, cu presa de fata.
                                Dacă mi-aș permite, asta aș face. Ce impact ar fi! Să fim vreo trei care să facem asta, să ardă măcar trei mașini și alți câțiva care să vorbească presei pe lângă noi că ar face și ei la fel dar nu-și permit.

                                Originally posted by playmaker831 View Post
                                Pt cei ce vor constituirea unui grup pt actionarea in instanta pt problemele cu trepidatiile,rog sa-mi lase nr de telefon in privat sa facem un grup pe whats up.
                                Eu tocmai am făcut resoftarea, am schimbat ambreiajul, volanta și rulmentul (după 12.000 km și un an de zile) și deocamdată sunt mulțumit dar dacă reapar problemele cu plăcere!
                                Nu mi-am luat garanție extinsă, așa că mă aștept să fiu din nou furios în... nu știu câtă vreme va mai trece.
                                Last edited by Petru75; 28 September 2018, 21:15. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google