Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by C.Mike View Post
    Iata un ghid de evitare a trepidatiilor(la mine a functionat)
    Metoda 1. Dimineata la prima pornire se lasa motorul 5 min sau mai mult, sa se incalzeasca, dupa care se pleaca de pe loc, normal.
    Metoda 2. Daca nu este timp pentru incalzit motorul, se pleca de pe loc in modul M cu TR 2. La prima oprire(semafor, intersectie, etc) cutia o sa intre pe tr 1, se selecteaza din nou tr 2, cu care se pleaca de pe loc. Deci practic nu lasati masina sa plece de pe loc in tr 1, doar in tr 2. Acest lucru il faceti timp de aprox 5 min. Dupa acea se trece in modul D.
    Metoda 3... va urma.
    Toate acestea au efect daca trepidatiile nu sunt accentuate si au fost evitate de la inceput cand erau aproape insesizabile.
    Testat in continuare metoda 3 in fiecare dimineata{azi 6 grade) trepidatii 0. Aproape insesizabil ( nu sunt sigur daca mai sunt) la plecarea normala(fara nici o metoda). Va doresc trepidatii 0.
    Mișto! Și eu, care îmi luasem Dacie cu Easy-R tocmai ca să mă implic cât mai puțin în actul de condus!... Nevastă-mea a avut dreptate, am fost un dobitoc că am luat Dacie. Acum, o să aibă motiv (nu doar pretext!) să mă toace la creieri cât de deșteaptă e ea și cât de prost sunt eu, că am luat o rablă pentru că am vrut să economisesc 200 euro pe lună (care pentru noi nu erau chiar atât de mult).

    Originally posted by C.Mike View Post
    Silviu
    Toata stima, eu iti multumesc pentru gestul tau de a fi alaturi de noi, cei cu JS3. Orice sfat este binevenit. Sper ca si altii apreciaza. Pentru cine nu stie, Silviu nu are JS3 el are TS4 deci nu are problemele cu trepidatiile, nu are nimic de castigat. Unii ajuta altii.... no comment.
    Eu mi-am luat pe benzină din respect pentru aerul orașului. Am zis că nu mai iau Diesel de când cu dieselgate. Că electrică nu-mi permiteam, am zis că fac un lucru bun pentru mine și restul bucureștenilor. Morala: fii sinucigaș și egoist când iți iei Dacie, altfel o încasezi!
    Last edited by Petru75; 2 October 2018, 23:41. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • Petru75 eu cred ca ai dreptate. Mama ei de treaba, cumperi Easy-R ca sa conduci tot manual.
      Eu mai bine schimb masina (de 25 de ani m-am dezobisnuit sa schimb cu facaletul).
      E adevarat ca metoda 1 descrisa de Mike eu am folosit-o vreo 2-3 minute indiferent de temperatura exterioara si marca de masina.
      Metoda 2 am spus (ce ceva timp in urma) ca la alte secventiale softul tura la 1500rpm la pornirea la rece vreo 2-3 minute dupa care scadea la relanti. Despre plecarea de pe loc in trepta 2 aveam butonul "Snow" care facea asta. L-am folosit doar de doua ori (iarna nu gluma). De restul nu stiu (la Sanderica normal aplic doar metoda1, pe automat si fara probleme deocamdata).

      Comment


      • Am reclamat și eu dacia la ANPC de 2x pentru rugina la capota și la cheder. O data au dat câștig de cauza cu înlocuirea cheder lor, în schimb cu capota, ăștia de la București au trimis reclamația la Pitești și m-a sunat un nene plictisit sa îmi zică ca el nu are acces fizic la mașină și ca nu poate face nimic. În schimb, după acele 2 reclamații, cam tot ce am avut de nevoie de reparat/înlocuit la mașină s-a rezolvat. Mai am o luna de garanție, o sa ma duc sa mai reclam câte ceva legat de rugina, din cauza ca freacă chederul plafon de uși. Faceți reclamații cu dovada înlocuirii a ambreiajului.
        în prima faza, mergeți în reprezentante cu o petiție în care solicitați în scris sa va dea intervențiile la mașină. Apoi reclamatie la VC pe mail sau prin posta cu confirmare de primire. Cei de la Dacia va suna, ca nu sunt fraieri sa lase urme, notați numele consultantului, eventual înregistrați convorbirea dacă aveți posibilitate, data, ora și durata convorbirii și mergeți la ANPC. Radem, glumim aici pe forum, dar va bateți joc de mașină, pe banii, timpul și munca voastră și alta data mai luați în considerare ce mai citiți cand comandați easy-r.

        Comment


        • Originally posted by Petru75 View Post
          Mito! i eu, care îmi luasem Dacie cu Easy-R tocmai ca s m implic cât mai puin în actul de condus!... Nevast-mea a avut dreptate, am fost un dobitoc c am luat Dacie. Acum, o s aib motiv (nu doar pretext!) s m toace la creieri cât de deteapt e ea i cât de prost sunt eu, c am luat o rabl pentru c am vrut s economisesc 200 euro pe lun (care pentru noi nu erau chiar atât de mult).
          Draga coleg ("de suferinta") si de forum, asa este ai tot dreptul sa fi suparat si revoltat, dar in toata nebunia asta eu zic sa vezi si partea pozitiva a lucrurilor, cel putin eu asa am procedat, este vorba doar de un timp scurt dimineata la pornire ~5 MINUTE in ambele procedee. In rest masina se comporta exemplar. Eu acum am 15.000km si nici un kit schimbat, trepidatiile foarte timide le-am evitat cum am spus pe forum. A fost nevoie doar de ~5 min dimineata la pornire. Asta pe timp rece, vara nu a fost nevoie de nici o metoda.
          La toate astea eu am avut si problema cu pornirea la rece(s-a scris pe forum).
          Acum, dupa cum am scris pe forum nu mai am probleme cu trepidatiile, deocamdata nu sunt 100% convins de anumite aspecte cu o asa zisa Metoda 3. Si se pare ca nici pornirea la rece nu mai face figuri. Dar vom vedea la iarna.

          Comment


          • Atat timp cat cutia este una manuala, eu cred ca ar trebui condusa ca o manuala. Concret, la o cutie manuala nu cred ca pleaca nimeni doar eliberand pedala de ambreiaj, fara sa apese putin si pedala de acceleratie.

            Eu ca sa evit trepidatiile (am reusit cu succes in ultimele 10 zile), daca la prima plecare de pe loc cu motorul rece nu am spatiu sa apas si acceleratia, plec in manual cu treapta a 2-a. In mers bara la bara, las masina din fata mea sa parcurga 3 metri, apoi plec de pe loc, din nou cu acceleratie.
            Daca nu am chef sa tot mut piciorul de pe frana pe acceleratie, din nou trec in manual in treapta a 2-a si plec de pe loc doar eliberand pedala de frana. Masina ramane in treapta a 2-a chiar si dupa oprire si nici nu mi se pare ca se chinuie motorul, ba din contra pleaca mai lejer si incet, potrivit regimului de trafic. Stiu ca asa pleca si tirurile cand nu au incarcatura.

            Momentan am 19800 de Km si doar softul nou.

            Le-am mai scris un email frumos celor de la Vocea Clientului in care le-am explicat toata problema (cu surse de informare de pe toate forumurile) si le-am cerut sa imi minimizeze disconfortul creat prin imobilizarea masinii in service pentru constatare. Le-am sugerat masina de schimb pe perioada imobilizarii masinii sau sa trimita piesele pe care le schimba (disc de ambreiaj + volanta) in avans, astfel incat sa ma lipsesc de masina doar o zi.
            Au trecut 2 saptamani si niciun raspuns, desi am si o sesizare telefonica si un email.
            Acum nici nu stiu daca mai vreau schimbarea vreunei piese atat timp cat am reusit sa evit trepidatiile (cauza lor).

            Comment


            • "Masina ramane in treapta a 2-a chiar si dupa oprire si nici nu mi se pare ca se chinuie motorul, ba din contra pleaca mai lejer si incet, potrivit regimului de trafic."

              "La solicitarea de garanie, ne uitam la couterele de RN12345 si vedem ca 1 e mai putin folosit decât 2 si 3 apoi îi dam un CID clientului"

              Ai grija ca iei CID. Asta este solutia Dacia. Am observat si eu ca daca esti in tr 2, te opresti fin, lent, masina ramane in tr 2. Deci dupa unele spuse ti se numara cuplarile de tr si primesti CID, desi masina face singura asta. Serios...
              Solutiile Dacia ce sa mai zic. In 4 ani(parca atat este de cand a aparut JS3) atat au gasit, sa dea CID.
              Last edited by C.Mike; 3 October 2018, 09:02.

              Comment


              • Pai oricum garantia este inexistenta atat timp cat se trateaza efectul (discul + volanta) si nu cauza (trepidatiile motorului, strategia de cuplare am ambreiajului, etc.)
                O sa ma uit in cartea masinii sa vad daca specifica undeva clar ceva gen: "a se evita plecarea de pe loc cu treapta a 2-a des, sau a se folosi doar ocazional, etc.)

                Stiu ca scrie ca iarna se poate pleca de pe loc cu treapta a 2-a.

                O sa revin cu citatul exact.

                Am revenit, in manual se mentioneaza ca pe drumuri alunecoase se recomanda plecare cu treapta a 2-a de viteza si cam atat.
                Ca sa refuze garantia pe acest motiv, ar trebui specificat clar, ca plecare cu treapta a 2-a dauneaza si trebuie folosita doar in cazuri exceptionale si rare.
                Sau concret, calculatorul poate refuza plecare cu treapta a 2-a daca vede ca se foloseste excesiv.
                Last edited by nickey1982; 3 October 2018, 09:48. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • Problema e pusa total gresit de unii de pe aici. Bai fratilor, am dat o caruta de bani munciti pe masina asta, s-o iau noua, are cutie pilotata, are mod automat, prin urmare ar trebui sa pot merge cu ea in modul automat in orice conditii! Ce-i aia cu plecatul in treapta a doua, ca stai sa vezi dom'le ca se pleaca in modul manual, ca trebuie sa lasi motorul sa se incalzeasca 5 minute, etc..?? Masina ar trebui sa functioneze fara acele trepidatii, si orice ati spune voi, ele nu sunt normale indiferent de modul cum conduci, mai ales la o masina noua! Si la urma urmei, ce-i asa mare filozofie sa conduci iun modul auto? Bagi in D si pleci de pe loc, iar in trafic bara la bara o controlez din frana, ce-i aia ca ar trebui sa comut in modul manual? Cu tot respectul dar unii de pe aici scapa din vedere problema de fond. Nu incercati sa va autoconvingeti ca noi am fi de vina ptr acele trepidatii ca nu e asa!~Iar sa incerci sa faci tot felul de "combinatii" pr a evita acele trepidatii la o masina noua, repet, mi se pare o tactica gresita, e ca si cum ati fi impacati cu ideea ca am luat teapa toti astia cu Easy R si , dupa ce le-am platit o groaza (da, ptr mine care muncesc onest, sunt multi bani 10.000 euro!) de bani acum incercam sa ne consolam in cacatul asta si sa inventam "strategii"de ameliorare sau evitare (cica!) a acelor trepidatii!

                  Comment


                  • Bun si ce propui?

                    Eu sunt de acord, asa ar fi trebuit sa fie, te urci pornesti si pleci. Dar din pacate nu este asa. Ce facem? Asteptam solutia Dacia care de 4 ani nu mai vine?
                    Eu am ales sa ma ajut singur. Cert este ca masina merge bine, nu am nici un ambreiaj schimbat, si am un nr de km la care altii deja au 2 kituri schimbate.
                    Sa fie clar pentru toata lumea, eu nu am expus pe forum metodele folosite de mine ca sa fiu ironizat de unii. Am incercat sa ajut. Fiecare face cum crede de cuvinta.
                    Last edited by C.Mike; 3 October 2018, 14:48. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • Easy-R a.k.a. JS3

                      @NeMar-big like!
                      Solutia e relativ simpla: 3 reparatii in garantie apoi ANPC daca nu rezolva problema, chiar judecata, mai ales ca ei înca tin mizeria la vânzare. Nu e ok sa ramâna clientul cu paguba sau cu cârpeli si artificii de utilizare. Daca te ajuti singur, inseamna ca merge si asa...


                      Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
                      Last edited by c0ntele; 3 October 2018, 15:59.

                      Comment


                      • Si daca nu apucam 3 reparatii in garantie, pana trec cei 3 ani?
                        Ramanem cu timpul pierdut cat masina a stat prin service cu saptamanile.

                        Comment


                        • Tocmai de asta am preferat cealalta solutie, nu pot sa stau fara masina, si la cat de priceputi sunt Doreii din reprezentanta, sa o desfaca de atatea ori...cred ca raman piese si de o masina mai mica. ;-).

                          Comment


                          • C.Mike: ramine de-o masina mica pentru copiii lor sau pentru copiii tai? e o mica-mare diferenta in treaba asta cu "ce si pentru cine ramine".
                            iar, in rest, stai tu linistit, ca nu te-a luat omu` la misto! tre` sa fii constient (si tu, si altii) ca ai dat niste bani pentru un bun de care trebuie sa te folosesti la adevarata lui capacitate si conform performantelor tehnice. ca altfel iti luai 2-3 mese de biliard sau iti construiai o piscina sau dadeai un avans la o casa noua.
                            urcati-va cu picioarele pe ei - ei sint incompetenti, ei tre' sa traga ponoasele. a fi "victima" in treaba asta (si, mai ales, a accepta statutul asta) nu aduce nimic bun.

                            Comment


                            • "urcati-va cu picioarele pe ei - ei sint incompetenti, ei tre' sa traga ponoasele. a fi "victima" in treaba asta (si, mai ales, a accepta statutul asta) nu aduce nimic bun."
                              Ce spuneti, daca le dau cheia rezolvarii problemei, celor de la Dacia, merit un Sandero Stepway albastru nou cu toate dotarile ? Intreb si eu asa in caz de...
                              Last edited by C.Mike; 3 October 2018, 21:53.

                              Comment


                              • Originally posted by nickey1982 View Post
                                Si daca nu apucam 3 reparatii in garantie, pana trec cei 3 ani?

                                Ramanem cu timpul pierdut cat masina a stat prin service cu saptamanile.

                                Daca nu se strica in 3 ani transmisia asta de cel putin 3 ori, asta e, esti norocos, te numeri printre putinii care se folosesc de masina normal. Dar daca ai garantie si face probleme, trebuie reparata, schimbata sau banii inapoi, asa cum spune legea. Sunt multi care au luat easy r cu 5 ani garantie si au probleme, sunt convins. Toata treaba e sa nu te resemnezi, "ca na, am luat teapa".

                                Dupa cum stii, nesimtitii inca au transmisia asta la vanzare si nu e ok deloc, atat timp cat stiu de problema. Sunt aroganti deci, ca merge si asa daca oamenii nu-si cer drepturile.



                                Sent from my iPad using Tapatalk Pro

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google