If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
@playmaker831, actionarea in instanta nu o puteti face pana nu parcurgeti pasii intermediari si atragerea a cat mai multi posesori cu probleme.
Bineinteles nu o companie agresiva la adresa Dacia sau la adresa problemei (ca sa nu exista repercusiuni direct acum) si ptr a face o comunitate.
Apoi trebuie trecuti toti pasii intermediari de garantie + discutie amiabila cu producatorul pentru rezolvare deoarece garantia esueaza + ANPC + instanta (acesti pasii trebuie parcursi obligatoriu altfel actiunea in instanta e sortita esecului).
Între bord și suportul de pahare e un spațiu de 5-8mm(ăla prin care pierzi diverse lucruri aruncate acolo ), spațiu de care nu se știa că există pentru că din randări nu apărea iar după montaj nimeni nu l-a observat. Până când nu a ajuns reclamația unde trebuie și persoana respectivă nu a văzut live problema nu s-a remediat - cam toate bordurile 2018 sunt modelul nou cu zona respectivă rezolvată
Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
O sa vada live problema si la mine, am filmari zilnice cu camera de bord in care se aud trepidatiile,e si normal sa nu se ia masuri daca ei nu sunt trasi la raspundere de clientii care tac si prefera sa inghita,
Asa a zis si avocatul ca trebuie parcursi pasii intermediar,iar o actiune comuna ar avea mai multe sanse,eu am scris pe forum dar daca nu au fost doritori eu nu stau sa astept si sa ma rog de ei.
Last edited by playmaker831; 8 October 2018, 07:43.
Reason: Automerged Doublepost
Concluzii:
- mașina nu se repară singură dacă intri pe forum
Ba ar cam trebui să se repare singură! Adică cei de la Dacia ar trebui să facă rechemare la TOATE mașinile 0.9 TCE Easy-R și să rezolve problema, având în vedere că e problemă foarte cunoscută.
Acum câteva zile am fost în service pentru prima revizie (cea de un an) și am întrebat cum stă situația (precizez că eu am schimbat ambreiaj/volantă/rulment și am făcut reprogramare computer la 12.500 km). Răspunsul lor: nu vă speriați, aveți garanție la ambreiaj 30.000 km. )
Mi se pare puțin 30.000 km, având în vedere că, în toată viața mea de șofer, am schimbat vreo câteva ambreiaje stricate și nici măcar unul n-a crăpat înainte de 100.000 km. Și am condus Fiat și alte mărci „ieftine” similare, nu BMW/Audi/Mercedes &shit.
Faptul că ai sau nu un OTS nu înseamnă obligatoriu că te cheamă, dau OTS albastru pentru plăcerea de a conduce- actualizare soft cutie și dacă nu ceri expres nu ți se aplică
La fel poți avea, și a fost, ots galben pe baterie și nu a fost public, care a știut a făcut valuri unde trebuie a obținut o baterie nouă care nu, a schimbat-o în colț pe bani
Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Ba ar cam trebui să se repare singură! Adică cei de la Dacia ar trebui să facă rechemare la TOATE mașinile 0.9 TCE Easy-R și să rezolve problema, având în vedere că e problemă foarte cunoscută.
Acum câteva zile am fost în service pentru prima revizie (cea de un an) și am întrebat cum stă situația (precizez că eu am schimbat ambreiaj/volantă/rulment și am făcut reprogramare computer la 12.500 km). Răspunsul lor: nu vă speriați, aveți garanție la ambreiaj 30.000 km. )
Mi se pare puțin 30.000 km, având în vedere că, în toată viața mea de șofer, am schimbat vreo câteva ambreiaje stricate și nici măcar unul n-a crăpat înainte de 100.000 km. Și am condus Fiat și alte mărci „ieftine” similare, nu BMW/Audi/Mercedes &shit.
30.000km?! Cand am cumparat masina mi-au zis 3 ani sau 100.000km,la un coleg au schimbat kitul de ambreiaj pe garantie la 45.000 km.
Kitul de ambreiaj se schimba pe garantia normala de 3 ani/100.000 km sau cea de 5 ani/100.000 km, in functie de ce a ales fiecare, fara costuri din partea clientului. Orice alte variante sunt ori povesti ori abuzuri ale concesionarului si trebuie reclamate imediat la VC. Fireste ca aici nu intra si masinile care au altfel de garantie in functie de destinatia declarata sau cele la care a fost schimbata destinatia initiala.
Cat despre OTS, daca pe VIN-ul masinii nu este pusa alerta, normal ca nu te cheama nimeni in service. De unde sa se stie ca fix masina ta are sau nu o anumita problema ? Daca aveti incredere in concesionar puteti suna oricand pentru o verificare, dureaza doar cateva minute. Daca nu, cereti la VC sa faca verificarea.
Chiar daca pentru actualizarea softului exista un OTS albastru, aceasta operatie se face doar la cerere si pe baza de constatare pentru ca trebuie decontata. Daca trepidatiile se manifesta la constatare, se cere acceptul de la uzina, daca nu, pa si pusi, ramane pe data viitoare, de preferat dupa ce iese din garantie!
Last edited by gabrieln1960; 8 October 2018, 14:52.
Urmaresc acest thread cu intermitenta (dar mare atentie!) de aproape un an de zile. In ciuda atentionarilor, am decis sa achizitionez un Stepway 0.9 TCe cu Easy-R, pe care l-am primit in luna martie a acestui an. Pot sa spun ca, overall, sunt foarte multumit! Apreciez in mod deosebit ca nu mai am dureri la genunchiul piciorului stang, intrucat nu mai folosesc ambreiajul.
Intrucat cunosteam problema, am fost foarte atent la trepidatii inca de la inceput. Pot sa spun ca in cele 6 luni de activitate (si 9 000 Km pana acum), am intalnit problema de 10-12 ori, si doar de vreo 2-3 ori mai acut (trepidatii de tipul "zboara capota"). In general, problemele au aparut la pornirea la rece si la mersul cu spatele. Au fost si situatii in care am simtit "micro" trepidatii la mersul bara la bara.
Mentionez ca nu am utilizat DELOC modul ECO, iar in 95% din cazuri am clima pornita. Am observat ca, la pornirea la rece, daca nu astept 20-30 de secunde, sansele ca trepidatiile sa apara CRESC, SI CRESC SI MAI MULT DACA FUNCTIONEAZA CLIMA.
Din ce am citit pana acum, as spune ca ma incadrez la limita in categoria celor cu probleme. Sunt constient ca ceva e putred si ma astept sa se accentueze problema, insa am emotii ca trepidatiile nu vor aparea la revizia de 10 000 Km pe care intentionez sa o fac in curand si la care vreau sa le aduc la cunostinta baietilor de la service treaba cu trepidatiile.
Cunoscand ca e posibil sa am si eu problema, am fost un pic proactiv in aceste 6 luni... Masurile luate au fost:
- relanti 30-40 de secunde inainte de plecare la prima pornire, atunci cand e posibil
- decuplare totala (pedala frana la fund) daca simt ca apar trepidatiile, si apoi recuplare
- accelerare usoara la plecarea de pe loc, in special daca simt ca apar trepidatiile
- oprire A/C la prima plecare daca simt ca apar trepidatiile
Mentionez ca, avand masina de 6 luni, nu am trecut inca prin temperaturi prea reci...deci nu stiu cum s-ar comporta la 0 grade si mai jos.
Mike G, asteptam cu drag metoda nr. 3! Te rog nu ne uita
In incheiere, o mica intamplare cu talc...sunt curios daca a mai experimentat-o cineva, nu doar la Dacie ci pe orice automobil. Recunosc ca la mine a fost ceva nou. Povestea e in felul urmator: asta-vara, cu rezervorul aproape gol (undeva la 1-1.5L maxim) am parcat pe o suprafata foarte inclinata....cam la 30 grade sa zic. Rotile din stanga erau pe carosabil, cele din dreapta ridicate cateva zeci de centimetri pe o movila de pamant. Din interior era foarte incomoda pozitia, prietena se speriase ca ne rasturnam In fine, am parcat...am plecat...m-am intors peste circa 5 ore. Am pornit motorul, a pornit radioul si A/C-ul si, pana mi-am asezat niste lucruri si m-am dezmeticit...motorul se oprise. Pedala de frana, pe care tocmai voiam sa o eliberez ca sa plec, se intarise. M-am uitat la turometru... era pe zero. Am eliberat de tot pedala de frana, gandindu-ma ca a intrat S&S, dar... nimic. Am scos contactul, l-am pus la loc, am dat cheie...s-a auzit ceva fara ca motorul sa porneasca si apoi s-a aprins un martor rosu pe bord (nu mai imi aduc aminte care). Am oprit toti consumatorii (in momentul asta mi-era teama ca s-a descarcat cumva acumulatorul) si am mai incercat cheie de vreo 3 ori. Nimic! Am coborat, am dat o tura in jurul masinii, m-am uitat la rezervor (la Stepway e pe partea partea dreapta, cea mult ridicata in acest moment) si am zis.... "sa vezi ca nu ajunge benzina la motor"! Am gasit doi buni samariteni care m-au impins un pic cat sa ajung in plan orizontal si.... ca sa vezi, a pornit fara probleme Morala: daca nu prea mai este benzina in rezervor incercati sa nu parcati intr-o rana, cu partea pe care este rezervorul in "aer"!
Morala...nu tine rezervorul gol.
Eu cand ma anunta ca mai am autonomie 100Km sau se aprinde becul galben...direct in benzinarie intru...si fac plinul.
Mersul cu rezervorul gol nu face bine nici pompeni...dar nici colegiilor de trafic (risti sa ramai in pana PSD-istului)
De pe forumul german am aflat ca la Smart nu exista crawling. Dupa eliberarea pedalei de frana, masina nu inainteaza pana nu se apasa si acceleratia. La parcari, sau plecari fine, se foloseste frana de mana.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment