@playmaker831, asta nu intelegi: in probe nu s-a auzit s-au vazut nimic suspect pentru ca vaselina aia nu curge imediat (e viscoasa). I-a luat mai mult timp pana a ajuns in punctul de a ramane fara.
Poate chiar l-au "stricat" fara sa-si dea seama dar de la piulita aia sigur nu avea cum sa se strice. Sigur la ei e problema ca la ei a fost in service si nu la altcineva. Vina este clar a lor si bine ca l-au rezolvat.
Pai au indicat in momentul in care s-a gripat rulmentul.
Daca nu stii sau intelegi anumite fenomene atunci mai bine sa nu-ti dai cu parerea...
La 30.000km nu avea cum sa fie "uzura normala" si masina a fost la ei, rulmentul era fara vaselina prin urmare si-au dat seama ca s-a intamplat ceva cand au lucrat la ea.
Poate chiar l-au "stricat" fara sa-si dea seama dar de la piulita aia sigur nu avea cum sa se strice. Sigur la ei e problema ca la ei a fost in service si nu la altcineva. Vina este clar a lor si bine ca l-au rezolvat.
Originally posted by aris86
View Post
Daca nu stii sau intelegi anumite fenomene atunci mai bine sa nu-ti dai cu parerea...
Daca nu era din vina lor, se codeau, încercau sa zică uzura normala.
Comment