Nu prea am cunostinte cu referire la compozitia ferodourilor. Din observatiile mele ferodourile ar trebui sa aiba o compozitie cu un coeficient de frecare ceva mai redus , adica mai alunecoase , permitand astfel o alunecare mai lina , continua , fara "hopuri" . In acelasi timp ar trebui sa aiba incorporat si un material care sa disipe caldura mai mare rezultata din frecarile prelungite ale discului , ceva tip cupru.
Poate vom avea raspunsuri de la colegii mai curiosi care vor "sapa" mai adanc.
Cat priveste patinarea in vederea autocuraririi discului de ambreiaj sugerez sa se faca cu piciorul pe frana pentru a bloca toate cele 4 roti , evitand astfel sa intindem cablurile franei de mana . Turatia motorului este bine sa o tinem pana in 2000 de ture fiindca deja se simt forte mari in actiune ( ca si cum ai ataca un deal la 45 de grade inclinare). Nu este bine sa abuzam de metoda .
Poate vom avea raspunsuri de la colegii mai curiosi care vor "sapa" mai adanc.
Cat priveste patinarea in vederea autocuraririi discului de ambreiaj sugerez sa se faca cu piciorul pe frana pentru a bloca toate cele 4 roti , evitand astfel sa intindem cablurile franei de mana . Turatia motorului este bine sa o tinem pana in 2000 de ture fiindca deja se simt forte mari in actiune ( ca si cum ai ataca un deal la 45 de grade inclinare). Nu este bine sa abuzam de metoda .
Comment