Gata, schimbat ambreiajul + volanta. Din cate am vorbit cu cel de la reprezentanta kit-ul impreuna cu volanta ies undeva la 3400 de lei (1400 kit + 2000 volanta). Masina bineinteles ca acum merge ca noua, n-am nimic de reprosat. Vedem dupa cati km vor reveni trepidatiile. Cu ambreiajul schimbat prima oara am reusit sa merg vreo 18.000km pana nu am mai suportat trepidatiile si a trecut printr-o resoftare la 14-15.000km care a ameliorat putin simptomele dar la un moment dat au revenit la fel de tare. Masina acum are 24120km.
Easy-R a.k.a. JS3
Collapse
X
-
Originally posted by george.sce View PostMai ti-i dupa garantie asa o "masina" ? Dupa ce a halit 2 chituri de abmreiaj ?
Dar treaba e sa iti asumi si sa ajuti clientul sa rezolve.
Daca Dacia nu face asta poate sa dea faliment din punctul meu de vedere, sunt in afara regulilor pietei.
Comment
-
Salut. Am descoperit de curand toata discutia asta. Am un Sandero Stepway Easy-R, cu vreo 12000 km (un an vechime).
Dupa cateva mii de km am inceput sa simt si eu vibratiile (prin vara), la pornirea la rece, mai ales cand trebuie sa ies din locul de parcare, schimband directia la 90 de grade. La service au pus pe seama ambreiajului umed dimineata. Daca ies usor, jumatate de masina, doar din frana dar fara sa ridic complet, iar la schimbarea directiei accelerez usor, vibratiile nu mai apar. In trafic, la pornirea in timpul zilei, nu am parte de aceste vibratii.
Problema mea a devenit alta. Ieri dimineata motorul s-a oprit dupa cateva secunde de la pornire, la ralanti. La -2 grade. Dupa 2-3 incercar nereusite am incercat altceva. Dupa ce pornesc motorul sa turez un pic (pe la 2000) si sa o tin asa cateva secund. Nu s-a mai oprit. In restul zilei, nu am avut probleme la pornire.
Dimineata a recidivat. La service m-am putut programa doar peste o saptamana. Ce ar putea fi? Ati patit asta?
Comment
-
Originally posted by oBED View Postvezi ultimele posturi de la Probleme tehnice, se apre ca e ceva "normal".
Comment
-
Hey 1337, usually the service where you replace the clutch needs to have the equipment necessary to reinitialize the clutch. If it's a Dacia or Renault service, they should have the software, if it's a third-party service, they don't have. I suggest going to the Dacia/Renault dealer and talking with them
Comment
Comment