Mi se pare ca Auto Hold e util doar in statul la semafor. In momentul in care activezi Hold, masina iti tine franele cuplate, fara a fi insa nevoie de tine sa tii piciorul pe frana. Asta adauga un plus de comfort in statul in rampa sau panta lina, unde masina are tendinta sa se duca la deal / vale incet. Nu cred ca se poate folosi in timpul parcarii tocmai din faptul ca Hold iti tine franele cuplate. Nu am simtit niciodata nevoia de miscari mai fine in timpul parcarii, daca se merge doar din crawl cat timp parchezi, se descurca destul de bine.
Easy-R a.k.a. JS3
Collapse
X
-
Oare... cutie lansată de 1,5 ani (data video-ului), mașina e 1,6 și 84000 de km făcuți nu se știe cum
Originally posted by t0rquemada View PostDenumită comercial Easy-R este prima cutie robotizată montată de Dacia - nume de cod JS3.
Este construită pe o cutie JH3, la care sau adăugat actuatoarele de comandă și calculatorul de comandă.
Se fabrică la Sevilla și va echipa modelele X52 doar cu motorizare H4B4xx (0,9 TCe) cel puțin pentru Europa.
Prima dată a fost introdusă în 11/2014 la Brazilieni pe motorizările de 1,6 8v/16v.
Funcționarea Easy-R
Prima menționare pe forumPentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Eu am citit comentariile la acel video, unde mai multi utilizatori s-au plans ca au schimbat mai multe discuri de ambreiaj la putini km. Utilizatorii sunt din America de Sud, masinile sunt Renault (se vede si in video sigla de pe volan). De aici am tras concluzia ca Renault stie de problema de prin 2015, dar a preferat sa lanseze si in Europa, premeditat, aceeasi cutie cu probleme.
Comment
-
Mai adaug un video tot din Brazilia cu inlocuirea discului si reinitializarea cutiei Easy-R: https://www.youtube.com/watch?v=mdkipGIwqkQ
- Likes 1
Comment
-
Ce frumos schimba un Logan Stepway CVT, motor 1.6 benzina si 113 cai: https://www.youtube.com/watch?v=gEA-xlguK0A&t=879s
Comment
-
eh... in oras si pe drumuri scurte nu e chiar nasoala. partea mai proasta e la drumuri lungi (viteza) si la off-road.
ca n-are "viteze" propriu-zise sper c-a inteles toata lumea.
mai e si despre schimbarea uleiului din cutie (cantitate cam dubla comparativ cu cea din cutiile clasice) la intervale relativ mici (~60k km).
Comment
-
De la inceputul iernii folosesc aproape de fiecare data tr. II-a manual la plecarea de pe loc . Trepidatiile au disparut cu desavarsire . Dupa cca 5-10 minute ( cum imi aduc aminte) trec in "automat" . Pornirea in manual tr. II-a are si avantajul de a nu uza excesiv motorul din cauza ungerii deficitare . De ce ? Fiindca trec imediat in tr.III-a ( sau a IV-a dupa caz) si nu turez motorul peste 2000- 2400 ture.
Comment
-
Nu, nu mai apar chiar daca plec in a-I-a automat . Dar asta dupa ce plec de cateva ori in manual tr. II-a .
Am explicat mai in urma ca prin patinarea la turatii mari si timp crescut se curata suprafetele ferodourilor / placa presiune / volanta .
Se pare ca problema a fost ceva de genul " oul lui Columb" , adica de calitatea si stabilitatea proprietatilor fizico-chimice ale garniturilor de frictiune.Last edited by 77sky; 6 January 2019, 23:58.
Comment
-
Poate ca da, poate ca nu. Daca este adevarat ca subsistemul de ambreiaj este la fel ca la manuala, aparand in plus doar actuatoarele de la robotizata, atunci ceva ce face omul si nu face robotul ajuta la curatarea acestui subsistem. Ce face omul la manuala? Mai schimba gresit cate o data, mai tureaza la semafor, mai subtureaza intr-un viraj si atunci calca putin ambreiajul dar si mareste turatiile prin accelerare usoara. Poate aceste imperfectiuni la pedale ale omului ajuta.
- Likes 1
Comment
Comment