Unde este localizat zgomotul? In stanga sus (cum stai la volan) cam pe langa coloana de directie e o garnitura de cauciuc care la rece se intareste si ai batai de metal pe plastic.
Easy-R a.k.a. JS3
Collapse
X
-
Am facut revizia de 2 ani la 22500 de km.
In continuare, evit trepidatiile accelerand la fiecare plecare de pe loc. Cand nu imi permite spatiul sa accelerez, eliberez brusc si total pedala de frana si apoi franez tare, daca e nevoie. Am observat ca masinii nu ii place daca te deplasezi cu frana usor apasata sau daca eliberezi prea lent pedala de frana.
- Likes 1
Comment
-
Confirm si eu ce a spus colegul nickey1982. Asta ar fi valabila la rece si mai ales la cald. Eu l-am numit "jocul" cu cele doua pedale (neavand o diagnoza). Obisnuit cu alte robotizate am crezut la inceput ca e o bagatela. Dar nu a fost chiar asa. Mi-au trebuit vreo 2-3 luni pana sa simt ce ii place Easyr-ului asta si sa controlez dinamica. Si nici acum nu sunt chiar sigur 100%.
Cred ca asta ajuta. Sau reversul, daca nu este folosita de timpuriu poate dauna (secventele open-slipping-closed pe care le-a detaliat si Silviu).
Incerc si eu sa lungesc cat pot timpul pana la aparitia trepidatiilor astora. Legat de asta as avea si eu o intrebare. Inainte de pornirea motorului calcati (JS3 sau TS4) frana de picior sau nu?
Stiu ca s-a mai discutat aici si pe alte forumuri, dar ar putea fi si asta o tema.
Comment
-
Mie la oprire imi place sa scot in N si sa trag frana de mana, astfel incat intra S&S automat. Apoi la pornire, doar rotesc cheia si pornesc, fara sa apas nicio pedala.
La rusi (si chiar si in manualul nostrum de utilizare) e trecuta functia de pornire din cheie de la distanta. Banuiesc ca nu o poti porni de la distanta, decat daca o lasi in N.
Comment
-
Va invit sa cititi urmatorul articol unde se descrie exact problema noastra si rezolvarea ei: https://www.caradvice.com.au/570740/...s-and-remedies
Comment
-
Pentru cine nu are rabdare sa citeasca tot, adaug aici cateva fragmente relevante:
The issue that has seen so many vehicles return to Ford is caused by excessive transmission shuddering and the vehicles jerking when accelerating.
“Over time we saw that there was some issue with the clutch material, but not in every case and that’s the challenge because… when a vehicle presents at a dealership or somebody is on the phone describing what is going on, if you got issues or symptoms that are very similar, sometimes it’s very hard to diagnose it.”
“One of which was the heat transfer of the clutch material, and that wasn’t presenting consistently either - sometimes in urban situations and sometimes in situations where there was no pattern, so you had to go through a bit of analysis," Whickman said.
"So, we had in production and in service a new clutch material which has been in place since last year."
Comment
-
Da, deci și la ei problema este destul de complexa. Din cate am înțeles eu, este vorba de aceeași calitate proasta a materialului ambreiajului, dar și de funcționarea defectuoasă a unui modul al calculatorului cutiei, sub influența temperaturii.Oricum, alta este grija fata de consumator, din moment ce li se extinde garanția la 7 ani pt.ambreiaj și 10 ani pt.calculatorul cutiei ,putandu-se ajunge până la înlocuirea mașinii. Pe când la noi ....
Comment
-
aurbrz, in Australia legea de protectie a consumatorului este mult mai stricta. Daca se dovedeste ca este un defect de fabricatie/design nu mai conteaza ca esti sau nu in garantie, trebuie remediat de catre constructor. Si de aici "grija" fata de consumator :-)I have no special talent. I am only passionately curious.
- Likes 1
Comment
-
Multumim nickey1982 pentru link. Sincer nu l-am citit pana la capat dar frunzarindu-l se pare ca astea ar fi ingredientele: calitatea proasta a materialelor antifrictiune, uzura si ECU cutie care nu tine cont de asta. Si pleaca de la temperatura disipata. Confirma banuiala postata acum cateva zile pe celalalt topic cu TS4. Dar asta ar fi valabila si pentru transmisiile manuale. Si sunt vreo trei mari furnizori de ambreiaje.
Referitor la frana de picior si eu am procedeura verificata la oprire (in N, frana de mana trasa si toti consumatorii opriti) si pornire (nici eu nu calc pedala). Am intrebat doar din punctul de vedere al debreierii. Nu am diagnoza sa stiu ce face softul si manualul e confuz. Despre S&S este alta discutie. Si eu mi-am dorit optiunea aia de la rusi dar m-am impacat ca nu am putut sa o am.
Comment
-
Ce scriu ei în articol referitor la "start stop traffic" nu are legătură cu funcția S&S ci se refera la mersul bara la bara.
Iar problema cu ECU era una pur tehnica legata de niste lipituri prost făcute ale unui cip.
Deci problema principală a fost calitatea materialul de fricțiune. Iar simptomele explicate in material sunt exact cele care se manifestă si la mine, la TS4.I have no special talent. I am only passionately curious.
Comment
-
Colegul Silviu a testat si postat de curand un nou video cu pozitiile discului de ambreiaj cand masina face crawl: https://youtu.be/hA9gXCLTAoI
Cum spuneam cu cateva postari in urma, trepidatiile apar cand discul trece din modul slipping in closed.
Comment
-
nickey1982 filmul prezintă o cutie TS4 unde simptomele sunt diferite fata de JS3. La TS4 in crawl nu se întâmplă absolut nimic până nu accelerezi, încet sau chiar și mai puternic (caz în care ai trepidatii mai puternice). La JS3 pare sa fie invers, pe slipping apar trepidațiilor adică în crawl.I have no special talent. I am only passionately curious.
Comment
Comment