Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Crawlingul asta de care se tot face vorbire pe aici, turatie 1000/rot/min, viteza intre 5-7 km/h fara a apasa pedala de acceleratie iar mersul este lin, fara smucituri. Desi conduc din 1982 nu am simturile atat de evoluate incat sa-mi dau seama daca ambreiajul patineaza sau nu cand merge asa.
    In alta ordine de idei, la 1.5 dCi cutie manuala se intampla exact la fel. Bagi in viteza I si merge apoi fara probleme fara sa tii apasata pedala de ambreiaj, ba chiar poate merge asa si cu a treia.
    Last edited by gabrieln1960; 17 March 2019, 14:59.

    Comment


    • Simturile se mai si educa... Dar doar daca consideri important asta. Iar cunostintele se acumuleaza in ani multi .Chiar cu truda. Este doar o constatare .
      Last edited by 77sky; 18 March 2019, 00:31.

      Comment


      • Nu, la varsta mea nu consider ca mai este important. Am alte prioritati. Cand eram tanar reparam vechea Dacie a parintior. Stiam sa demontez-montez un alternator, un electromotor, un carburator, un ruptor-distribuitor. Stiam sa schimb o punte de diode sau sa inlocuiesc bucsi, perii si bendixul de la electromotor. Schimbam cureaua de ventilator, placutele de frana si sabotii. Nu le cumparam de-a gata ca acum. Faceam rost de ferodouri, le gauream si le nituiam. Am schimbat si pivotii, aeriseam franele etc. De terosonat nici nu mai vorbesc. De cand mi-am cumparat prima mea Dacie noua si pana acum nu m-am mai ocupat de aceste lucruri. Dupa iesirea din garantie a masinilor nu am mai facut decat schimburile de ulei si de filtre in regie proprie.
        Din aceste motive va inteleg pasiunea pentru masini, nu o iau in bascalie cum fac multi altii si incerc sa va ofer informatii reale despre comportamentul masinii mele sau ale altora conduse de mine. Daca va ajuta sau nu aceste informatii nu am de unde sa stiu dar pot sa va asigur ca sunt conforme cu realitatea si nu desprinse din vorbe care se aud prin targ.

        Comment


        • Eiii , daca am ajuns in zona confidentelor , prima mea masina a fost un Moscvich 408/412 ( la 25 ani) pe care am invatat "meserie" . Am schimbat ambreiajele (despre care se vorbeste aici )mult patinate incalecand un sant singur singurel ( la Lada si Moscvich , la Dacia nu mai mergea incalecand santul). Am facut o obsesie din a asculta zgomotele masinii si ale motorului , am folosit si stetoscopul medical in diagnoza . Dar au fost alte vremuri si alte masini . Acum nu stiu ce as face daca raman in drum cu motorul oprit.
          PS. Ba da , am doua numere de telefon de la remorcari.

          Comment


          • Originally posted by DannyMC View Post

            Din datele furnizate de t0rquemada rapoartele cutiilor sunt:
            Mersi DannyMC.

            In tr.1 la 1000rpm are 6.7km/h. La 1000rpm motorul dezvolta ~78Nm si vreo 8CP.

            Un mic test pe CLiP ar elucida misterul.
            Last edited by Silviu; 18 March 2019, 10:26.
            I have no special talent. I am only passionately curious.

            Comment


            • Confirm si eu, navigatia masinii arata 6-7 km in treapta intai si 10 km in treapta a doua.
              Am incercat accelerari bruste pornind din crawling, dar nu am observat intarzieri sau turatii in gol, de unde trag eu concluzia ca ambreiajul este cuplat complet.
              Cand mergi o ora bara la bara, daca ar patina in continuu cred ca ar mirosi a incins, in special vara, dar eu n-am simtit niciodata acest miros.

              Comment


              • Azi am facut resoftare la cutie si la calculatorul de injectie.Motorul merge "brici",dar la cutie nu s-a schimbat nimic,aceleasi trepidatii.urate la mersul cu spatele.Cred ca urmeaza al treilea schimb de ambreiaj pe garantie.

                Comment


                • Exista un update si pentru motor? Poti sa ne spui cand e fabricata masina ta?
                  Eu in mai trebuie sa merg pentru ITP si daca exista, o sa cer sa il faca. In februarie cand am fost pentru revizie nu era nimic disponibil, chiar baiatul de la receptie mi-a aratat pe ecranul calculatorului.

                  Comment


                  • nickey1982 Mașina este din septembrie 2016 motor euro6. Am stat langa ei în timpul resoftarii și mi-au spus că există update de soft atât la cutie cat si la motor. Mi-au arătat cum se descarcă noile softuri pe calculator, cică direct din Franta.Nu știu dacă cei de la recepție pot sa-ti spună dacă există actualizări de soft ,întrucât calculatorul trebuie sa fie legat la mufa de diagnoza din bord. La motor am simțit o îmbunătățire vizibila, parcă mașina este mai fâșneață decât era înainte.La cutie însă sunt dezamăgit deși aveam așteptări mari.Se pare că în cei 10 000km de la ultima schimbare ambreiajul are o uzura destul de mare și nu s-a mai putut regla din .soft.

                    Comment


                    • Multumesc mult pentru informatii.

                      Cand merg la ITP o sa ii rog sa lege calculatorul si sa verifice actualizarile disponibile.

                      Eu am doar un update facut la cutia EasyR.

                      Comment


                      • Astăzi m-au sunat cei din service, să-mi spună că sunt programat pentru schimbarea ambreiajului peste o săptămână.Au primit acceptul de la Dacia pe motivul că ambreiajul este compromis de vechiul soft (exact așa s-au exprimat).M-am mirat de rapiditatea cu care s-au mișcat.Daca la fiecare update de soft trebuie sa schimbam și ambreiajele e cam nasol.

                        Comment


                        • Al treilea cumva?

                          Comment


                          • Originally posted by aurbrz View Post
                            nickey1982 Mașina este din septembrie 2016 motor euro6. Am stat langa ei în timpul resoftarii și mi-au spus că există update de soft atât la cutie cat si la motor. Mi-au arătat cum se descarcă noile softuri pe calculator, cică direct din Franta.Nu știu dacă cei de la recepție pot sa-ti spună dacă există actualizări de soft ,întrucât calculatorul trebuie sa fie legat la mufa de diagnoza din bord. La motor am simțit o îmbunătățire vizibila, parcă mașina este mai fâșneață decât era înainte.La cutie însă sunt dezamăgit deși aveam așteptări mari.Se pare că în cei 10 000km de la ultima schimbare ambreiajul are o uzura destul de mare și nu s-a mai putut regla din .soft.
                            Se descărca direct de pe serverul din Franța.

                            Comment


                            • Originally posted by aris86 View Post
                              Al treilea cumva?
                              Urmează al patrulea dacă-l iau în considerare și pe cel cu care a venit din fabrica.Bine zicea mr.K, am ajuns sa schimb ambreiajele precum schimb uleiul.Oricum până se schimba pe garanție nu-i niciun stres, am devenit deja imun la asta, mai tragic va fi când va trebui sa schimb pe banii mei

                              Comment


                              • Ai dreptul sa ceri la ANPC alt produs după aceasta înlocuire.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google