Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am citit câteva zeci de pagini din acest topic, în timp ce sunt în sala de așteptare la service, pentru a doua revizie la 0,9 TCE Easy-R.
    La prima revizie am schimbat si primul ambreiaj + volanta (am stat o săptămână să aștept volanta să vină din Franța, dupa cum mi s-a comunicat). Trepida foarte tare la plecarea lentă de pe loc cu spatele sau cu fața, sau atunci când se aflau 4 adulți in mașină.
    Acum, la a doua revizie, am semnalat reapariția aceluiași fenomen. Nu la fel de pronuntat, dar se vede că se accentuează in timp.
    Prima oara m-au rejectat oarecum politicos de două ori sub pretextul că la 4 persoane care-au condus-o nu s-a manifestat defectiunea.
    A 3-a oara, un inginer care-a vrut sa plece cu ea din parcare, s-a dat jos in secunda doi cu verdict clar ca tremură exagerat.
    Acum aștept să testeze din nou, dar păreau pregătiți de același verdict.
    Probabil că voi sta iar o săptămână fără mașină. Deja sunt speriat de ce se va întâmpla după garanție.
    Cred ca este cazul să discut cu avocatul, să pregătim din timp totul, pentru că nu sunt dispus sa fac din asta un obicei. Și cred ca toti cei afectați ar trebui să participe la o acțiune colectivă în instanță, pentru o construcție mai solidă a cazului si pentru a nu se tărăgăna prea mult problema.
    Dar într-o notă cât se poate de optimistă, tot mai sper să aud un comunicat referitor la un recall pentru această problemă. Cât de curând.
    Revin cu detalii dupa această revizie.

    Comment


    • Hopa
      Doi colegi noi cu probleme in doua zile, asta imi confirma banuiala ca "aproape" toate masinile cu JS3 au probleme.
      Au mai fost discutii despre o actiune colectiva in instanta, ba chiar ni s-a oferit si ajutor(a se citi pe topic), dar... mai greu de facut.

      Comment


      • E mai greu de facut, dar nu imposibil. Banuiesc ca onorariul avocatului o sa fie infim, daca vorbim de minimum 20 de persoane. Uniti avem mai multe sanse decat separat.

        Comment


        • De unde atata indarjire in a cumpara un produs despre care exista "indicii temeinice" ca este prost si ulterior in a "te lua la tranta" cu producatorul? Nu mai bine alegi din prima altceva (tot de la Dacia), ca doar nu suntem in imposibilitatea (Doamne fereste!) de a folosi 3 pedale? (sau alegem fara ambreiaj de la alt producator daca chiar avem dorinta si putinta) Ce rost are sa ne batem joc de timpul, nervii si banii nostri? Ai luat teapa, ok doare. Dar de ce sa nu iesi cat mai repede din situatia asta cu pierderi minime (doar financiare) si sa conduci in continuare altceva?

          Comment


          • Eu nu am inteles la cine anume faci referire in postarea ta.

            Comment


            • La noi cei cu easy-r se refera. Omul este bine intentionat, din partea mea multumiri.

              Vad ca incet dar sigur apar probleme si la TS4 (a se vedea topicul dedicat). Nu ar strica o alianta si cu ei la o eventuala actiune.

              Comment


              • Eu daca as fi stiut de problema, nu as fi luat EasyR, ci manuala. Acum faptul e consumat, trebuie sa vad ce pot face de acum incolo ca sa rezolv problema.

                Comment


                • nickey1982 Problema s-a rezolvat făcând actualizările, parcă spuneai că nu mai ai trepidații.
                  Am schimbat cel de-al patrulea ambreiaj(cu cel din fabrica), totul este ok, dar nu-mi fac iluzii, sunt convins că este doar o chestiune de timp pana vor reapărea trepidatiile.Nu prea mai cred in softul miracol.Este prima data cand Dacia recunoaște că are o problema cu aceasta cutie și că softul cutiei este cel care compromite ambreiajele.Cat timp am făcut resoftarea,langa mine era un Sandero stepway dci easy-r care își aștepta rândul după ce i s-a schimbat ambreiajul.Deci apar problemele și la diesel, la mai multi km, dar apar .

                  Comment


                  • Momentan, asa pare, dar am zis intr-o postare anterioara ca e mult prea devreme sa ma pronunt. Nici eu nu sunt prea optimist.
                    Nici n-am facut teste prin care sa incerc sa le provoc, gen sa merg cu frana semi-apasata sau sa incerc sa dau repetat cu fata si cu spatele consecutiv, de cel putin 5 ori, etc. Mai testez si vedem cum se comporta in continuare.

                    Comment


                    • Inteleg ca aceasta cutie easy-r a fost pusa prima oara acum 20 de ani pe Renault Twingo. Atunci, acum 20 de ani, nu au fost probleme de genul asta? Fireste, era pe alt motor, dar daca atunci nu au fost probleme, inseamna ca buba e asocierea cu aceste motoare de azi de pe Dacia, cutia fiind aceeasi. Un rationament logic....nu stiu ce sa mai spun..

                      Comment


                      • Conceptul era similar. Cutia nu era nicidecum aceeasi.
                        I have no special talent. I am only passionately curious.

                        Comment


                        • Mda...azi venind de la serviciu prin traficul infernal din Bucuresti, bara la bara, a continuat sa trepideze, nu constant, intermitent dar a trepidat. Si alta chestie bizara: mergand bara la bara, a avut vreo 3 momente cand masina a zvacnit usor in fata. Partea interesanta e ca acest lucru se intampla cand apas frana usor, pentru a frana,a opri masina.

                          Comment


                          • Fenomenul cu zvacnitul in fata il intalnesc si eu des, daca nu esti atent si ferm cu frana il trosnesti pe cel din fata ta.

                            Comment


                            • Asta cu zvacnitul, nu o mai face dupa ultima actualizare a softului cutiei de viteze.

                              Comment


                              • Originally posted by NeMar View Post
                                Mda...azi venind de la serviciu prin traficul infernal din Bucuresti, bara la bara, a continuat sa trepideze, nu constant, intermitent dar a trepidat. Si alta chestie bizara: mergand bara la bara, a avut vreo 3 momente cand masina a zvacnit usor in fata. Partea interesanta e ca acest lucru se intampla cand apas frana usor, pentru a frana,a opri masina.
                                Pățesc același lucru pe lângă trepidații.
                                Pasagerii din mașină se întreabă dacă se rupe ceva la mașină, alții mi-au zis glumind să le plătesc dinții, că le-au clănțănit de li s-au spart.
                                Una peste alta, problema e urâtă. Mai fac un drum la service pentru verificarea softului.
                                Am dat mesaj la Vocea Clientului, dar nici un răspuns până acum.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google