Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Exact asa am gandit si eu, dar nu stiu ce sa mai zic.
    Eu cred ca ei nici acum nu stiu cauza problemei si tot incearca diverse trucuri din soft. Daca nu pot sa se mai incadreze in norma de poluare crescand mai mult turatia la pornire, atunci ori sa dezactiveze complete crawling-ul (ca la twingo) sau sa nu mai lase ambreiajul sa cupleze complet decat dupa ce se apasa acceleratia.

    Comment


    • Dupa al treilea schimb de ambreiaj in 40.000 km (am facut 2 schimburi de ulei,1 de placute si 3 de ambreiaj),am vandut masina,am pierdut 1000€ intr-un an,recunosc ca dacia mi-a dat teapa si asta e.Din moment ce dacia,cu d mic,inca vinde porcariile astea,e clar ca nu le pasă,daca vindeau f multe easy-r aveau probleme,asa ca trag cate o teapa la 100.000 sau cate masini vand cu/fara easy-r nu-i problema pt ei.Din pacate tatal meu are si el una la fel,are 40.000 km si o sa schimbe si el saptamana asta primul kit,ce este diferit la el,km i-a facut in sezonul rece,preponderent dimineata intre orele 4-9 cand temperaturile sunt scazute si traficul nu prea aglomerat,+ km in afara orasului mult mai multi decat mine.

      Comment


      • Asta am spus:
        "Sa-mi fie cu iertare, dar de unde vin ideile acestea cu stocuri industriale pentru un anume reper/subansamblu/ansamblu de genul a zecilor sau sutelor de vagoane in industria auto?"

        Si asta am spus:
        "Cumparam de exemplu o suta de vagoane de componente pentru Easy R si vindem intr-o luna 500 de masini cu aceasta transmisie?"

        Este oare ceva gresit in ceea ce am spus? Sigur ca trebuie ca in permanenta sa existe un stoc minim pentru fiecare reper/subansamblu/ansamblu al unui autoturism atat pentru fabricatia de masini noi cat si pentru interventii, in special pe garantie ca doar nu vor demonta farul de pe o masina gata facuta pentru a-l trimite la reprezentanta pentru a inlocui altul. Toate aceste stocuri sunt insa constituite nu de-a-n boulea, ca doar nu zice cineva de la Renault - Dacia "hai sa aducem o suta de vagoane cu stergatoare de parbriz, o suta de vagoane cu discuri de ambreiaj, o suta de vagoane cu motoare etc etc. Ele sunt dimensionate astfel incat sa respecte principiile de care am facut pomenire. Am pomenit eu de cricuri, lamele, busoane, manere, aripi, becuri sau parbrize? Oricare din astea si multe altele le gasesti la magazinele de piese auto sau in cel mai rau caz se aduc in doua-trei zile.
        Ca or fi acolo la Oarja stocuri generale care incap intr-o suta sau intr-o mie de vagoane nu pot contesta ca doar nu am acces la listele lor de inventar.





        Comment


        • Doar atat vreau sa mai spun si este valabil pentru orice firma indiferent de marimea ei sau de domeniul de activitate:
          Rotatie de stoc optima = sa vinzi mult avand o cantitate de marfa pe stoc cat mai mica.Asta duce la mai putini bani stocati in marfa si la o rotatie mai mare a banilor.
          Principiul este simplu, solutiile de implementare sunt complicate.

          Comment


          • playmaker831 Cred ca este cea mai buna decizie, doar ca a fost luata putin cam tarziu.
            comentariu: Sunt persoane care au vandut masini (Logan cu transmisie manuala) impecabile cu 30-40.000 km si unu-doi ani vechime iar pierderea a fost de 1-2.000 euro - asta pentru ca aveau foarte urgent nevoie de bani si au vandut in cateva zile.

            Comment


            • Gabriel, eu sunt de acord cu afirmatiile tale. Mereu sunt de bun simt si la obiect.
              Eu, fara sa fiu influientat de vreo parere de pe forum, am stat mult si m-am gandit: de ce schimba in prostie Dacia discuri de ambreiaj si volante (la unii de 2-3 ori)? Economic vorbind, nu are nicio logica, decat daca are foarte multe pe stoc. Daca n-ar fi asa, atunci ar lucra mai mult la soft, sau ar incerca si alte variante (alte brand-uri) sau o alta calitate a discului de ambreiaj, care ar costa putin mai mult, dar macar problema ar fi rezolvata.
              Ei au facut un pariu destul de periculos, ca pot schimba la nesfarsit discuri, pana cand masinile ies din garantie. Nu stiu ce calcule si-au facut, dar nu cred ca ies bine.

              In concluzie, eu doar presupun ca au stocuri foarte mari de discuri
              (nu vagoane), prin simplul fapt ca nu trateaza problema trepidatiilor cu interes. Daca ar fi convinsi ca problema nu are o rezolvare acceptabila ca pret, ar scoate de la vanzare EasyR in secunda doi. Dar asa, prefera sa ascunda gunoiul sub pres, cat va tine.
              Last edited by nickey1982; 14 April 2019, 11:39.

              Comment


              • Subscriu si eu la ce a spus gabrieln1960. Producatorii (nu numai auto) tind spre stocuri minime. Functie si de cerinte (consum) isi stabilesc si fluctuatia acestuia (sau ma rog rotatia de stoc optima). Mai toti producatorii auto au depozite centrale. Multi furnizori le au si ei la randul lor. Atat pentru piese OE cat mai ales pentru AM.
                Cu ambreiajele astea ar mai intra in ecuatie si contractul dintre Dacia si furnizor (cred ca Valeo).
                Oricum pare ca e ceva putred in Danemarca.

                Comment


                • Ori pe astea uzate le reconditioneaza Valeo la un pret foarte mic, ori ceva se intampla, de nu vor sa rezolve problema definitive si prefera sa o tot lungeasca.

                  Comment


                  • Cred ca Dacia nici nu-si bate capul prea mult cu aceasta problema..din pacate. Sunt mai concentrati pe Logan 3. Totusi, desi mi-a resetat soft-ul in decembrie, o sa sun la Meridian sa fac o programare, poate au o versiune noua de soft...speranta moare ultima

                    Comment


                    • Nu poate, sigur au. Dar trebuie sa conecteze calculatorul si sa verifice. Trebuie insistat.
                      Din pacate, plecarea de pe loc nu a fost modificata prea mult, poate chiar deloc. Dar subturarea, da.

                      Comment


                      • Eu am sesizat exact pe dos, după ultima actualizare nu prea mai exista crawling,dacă o bag in R sta la 1000 de ture și nu se cuplează ambreiajul dacă nu apăs accelerația ,iar de subturat subturează in continuare in treapta a cincea

                        Comment


                        • Destul de ciudat. Eu am fost pentru facut update-urile la cutie si motor exact dupa ce ai confirmat tu ca exista, pe 25 Martie mai exact.

                          Comment


                          • Legat de subturat, pot sa confirm ca atunci cand schimba din treapta a IV-a in treapta a V-a cu acceleratia calcata la minim, turatia cade pe 1750 de rmp. Daca apoi iau piciorul de pe acceleratie, imediat cum ajunge la 1500 de rpm in treapta a V-a, schimba in treapta a IV-a. De fiecare data cand retrogradeaza, turatia creste cu aprox. 500 de rpm.
                            La plecarea de pe loc, nu am observat modificari, in continuare mi se pare ca pleaca prea repede atat in treapta I cat si in masarier. Unde sunt spatii inguste, trebuie sa temperez acceleratia cu frana.

                            Comment


                            • Pe mine mă duce cu treapta a 5-a până sub 1500 de ture și nu retrogradeaza decât după un timp.La mine la plecarea de pe loc cuplează mult mai greu ambreiajul decât înainte.Intr-adevar ciudat, parcă n-am fi făcut aceeași actualizare de soft.

                              Comment


                              • @ nickey1982 cred ca asta ar fi comportamentul normal atat in treptele superioare cat si la plecarea de pe loc. Si sper ca cei de la Dacia sa remedieze aceast lucru pentru toti cei cu probleme. Pentru ca e limpede pentru toata lumea ca au facut un mare compromis. Apoi s-ar putea trece la pasul doi: ambreiajul.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google