Mai ai garantie ? daca da , nu platesti nimic domne , ii ameninti cu reclamatie la ANPC , pai nu este inclus in garantie si kit-ul ambreiaj ? de ce te pune pe tine sa supori juma din costuri ?
Easy-R a.k.a. JS3
Collapse
X
-
Originally posted by danroman View PostMi-au zis că trebuie schimbat kitul de ambreiaj (50% din costuri suportate de mine).
Cred ca mizeaza pe naivitatea clientilor. O nesimtire din partea lor din acest punct de vedere.
Că e consumabil și că așa trebuie, să plătească proprietarul? Da, e consumabil și plătesc, dar nu la fiecare 20.000km.
Și chiar dacă ar plăti Dacia schimburile, ce face omul după terminarea garanției? Ce facem cu timpul ăsta pierdut în service?
Dar pentru asta trebuie timp si organizare din partea pagubitilor, sa le forteze putin mana in aceasta directie.I have no special talent. I am only passionately curious.
Comment
-
Ieri am lasat o sa vad cand retrogradeaza din treapta a 5 a. A mers din inertie pana cand viteza a coborat sub 40 de km la ora si turatia era in jur de 1000 rpm...abia apoi a coborat in a patra concomitent cu o crestere a turatiei pe la 1500.. o sa insist si eu sa fac din nou resetare la soft, dar nu stiu daca asta e solutia.. mi-e teama ca nu exista solutie definitiva.
Comment
-
NeMar (si altora) De ce atata preocupare pentru turometru? Spre exemplu, ce diferenta este in a schimba viteza la 2000 rpm sau la 3000 rpm? Raspuns: niciuna. Atat timp cat masina functioneaza ok, care-i problema? De ce trebuie sa stie soferul tot felul de chestii? Am mai spus aici pe forum: cu ani in urma la L1 erau zeci de pagini despre "liniutele" de la indicatorul pentru temperatura lichidului de racire. Ca sunt doua, ca sunt patru, de ce sunt doua, de ce sunt patru, ca apar prea greu sau prea repede, cum trebuie condusa masina ca sa fie totul in regula, plus altele. La L2 acel indicator a fost desfiintat si ce sa vezi, toate discutiile au disparut desi motorul se incalzeste la fel de greu sau de repede. Pariu ca daca la easy-r se elimina turometrul (si diferenta de pret fata de o masina cu cutia manuala poate se reducea la 400 euro in loc de 500 euro) nu mai erau atatea discutii despre turatia la care sunt schimbate vitezele. (completare: la Duster ph3 indicatorul pentru temperatura lichidului de racite a fost totusi reintrodus, dar vorbim despre o masina cu un pret semnificativ mai mare)Last edited by abc; 18 April 2019, 15:07.
- Likes 2
Comment
-
Originally posted by C.Mike View PostSe poate face proba pe cric. La mine infranarea este aproape inexistenta. Recomand o proba pe cric.
nickey1982 te invit sa faci o proba cu rampa. Astept pareri.
Nu am de ce sa testez in rampa, pentru rampa am hill assist. Eu ma refer strict la prima plecare dupa prima pornire a motorului din zi (unde exista cel mai mare risc sa trepideze), de a pleca cu frana de mana trasa cu un dinte, pentru primii 2-3 metri, pentru a preveni trepidatiile.
Comment
-
As fi interesat, dar eu nu am schimbat inca ambreiajul, ese cel din fabrica, nu am facut decat o resetare de soft..masina trepideaza. Nu am reclamat inca la VC, nimic. Nu ar trebui mai intai sa urmez si eu acesti pasi? (schimbare ambreiaj, reclamatii la VC, ANPC) pentru a ajunge in instanta?
Comment
-
Si eu sunt interesat, desi nu am schimbat nici eu ambreiajul, dar am primit pana acum 2 update-uri de soft pentru cutie. Eu am reclamat problema la VC, iar doamna care m-a sunat nu a putut sa imi garanteze ca dupa 3-5 mii de km nu reapare problema. De asemeni mi-a confirmat verbal, ca nu au o solutie permanenta a problemei, ci doar una temporara.
Pot demonstra de pe forumuri ca problema exista in Franta, Germania, U.K. si Romania. Am material stufos pregatit.
Comment
-
Nici pe mine nu ma incanta ideea sa-mi umble deja prin ea aia de la service...e totusi o masina noua, are 1 an si 4 luni, n-am nici 11.000 km cu ea... Mai oameni buni, noi astia care avem probleme le-am dat bani pentru o masina care sa functioneze perfect, in parametri. Ori masinile noastre nu functioneaza corect. Asta se cheama teapa. Nu e vina noastra ca Dacia nu are o solutie pentru problema asta! Si mie la fel mi-au spus la Merdian, ca resetarea soft-ului nu e o solutie permanenta, ci doar temporara. Am dat mai bine de 10.000 euro pe o masina defecta din start.. Daca se va intenta un proces va rog sa ma luati in considerare.
Comment
-
Primii posesori au luat teapa.... Dar și următorii care au cumpărat, știind de problema, nu prea mai este teapa, sa zicem naivi sau nu au crezut ca și lor li se întâmplă. Puteți da Dacia în judecata, probabil o sa câștigați și poate va oferă înlocuirea gratis a ambreiajului pe toată durata de exploatare a mașinii, asta dacă va convine sa o lăsați în service. Succes și data viitoare sa mai țineți cont și de părerile celorlalți, ca nu cred ca Dacia va oferi o soluție de remediere finala, probabil vor trata efectul și treaba merge înainte.
- Likes 2
Comment
Comment