Am inteles eu oare corect sau nu? La voi Easy-R functioneaza mai bine cu frana de mana trasa la un dinte sau cu usa inchisa incomplet? Pana la urma, in conditiile descrise de voi mai trepideaza sau nu masina?
Easy-R a.k.a. JS3
Collapse
X
-
Probail ca trepidatiile sunt eliminate daca se evita pe cat posibil ca masina sa se deplaseze cand nu se apasa acceleratia, adica sa se ridice brusc piciorul de pe frana si imediat sa se apese usor pedala de acceleratie, evident daca conditiile din trafic permit acest lucru.
Comment
-
Originally posted by nickey1982 View PostNu mai trepideaza pentru ca nu mai pleaca decat daca accelerezi. Ambreiajul nu cupleaza decat cu acceleratie apasata si decupleaza cand eliberezi acceleratia.
.Momentan am 1200 km cu cel de-al patrulea ambreiaj și totul este ok.
Comment
-
Unde am ajuns, sa facem tot felul de "artificii" (usa semideschisa, frana de mana trasa, etc) ca sa beneficiem de o functionare cat de cat normala, fireasca a unui produs, in speta masina pe care am dat atatia bani.. cand asta ar fi trebuit sa fie preocuparea Dacia. Intr-o tara normala poate, la noi nu. Probabil ca noi astia care avem probleme cu cutia asta suntem ptr Dacia cantitate neglijabila, sunterm in marja de pierderi, ei oricum au profit mare si isi permit sa aiba un 5 % probleme. Restul de 95 % sunt multumiti de aceasta cutie Easy R si asta conteaza. La mine trepidatiile apar puternic atunci cand eiberez aproape total frana, in mod bizar cand o eliberez total se mai domolesc, ptr a le evita cand se merge bara la bara, eliberez foarte putin frana, cat sa inainteze masina, dar e un punct peste care trepidatiile apar. O sa merg si eu neaparat in service sa incerc sa fac un nou update de soft, poate s-o mai schimba ceva in bine
Comment
-
Imi place la nebunie ce contol fin al acceleratiei il am la parcare, fara crawling. Am observat ca daca ai frana de mana cuplata un dinte, poti trece din D in R si invers fara a mai apasa frana de picior. Eu i-as da butonului ECO o noua functie si anume dezactivare crawling sau mod parcare. L-as activa atat la parcare, cat si poate la mersul bara la bara.
- Likes 1
Comment
-
Fiecare e liber sa aleaga metoda pe care o considera mai buna pentru el. Atentie la metoda cu usa, verificati prin impingere cu cotul sa nu se deschida in mers chiar si la viteza foarte mica. Riscam sa lovim usa si dam in altele. La metoda franei de mana, am putea suspenda o roata din spate si vedea invartind cu mana cat de mult infraneaza.
- Likes 1
Comment
-
Daca ridicam masina pe cric se intinde cablul franei de mana si franeaza mai mult . Metoda mai simpla : incercati pe o panta foarte "dulce" frana de mana la un dinte si fara frana de mana , masina trebuie sa se miste ; sau la oprirea lina masina trebuie sa de putin inapoi cand luam piciorul de pe frana de serviciu.
Comment
-
Am incercat eu acum asteptand la semafor, pe un drum ce din ochi parea drept. Stand pe loc, am eliberat frana de picior si masina a inceput sa se deplaseze cu 1 km/h dau chiar mai putin, am ridicat frana de mana un dinte, nu s-a oprit, inca un dinte a inceput sa incetineasca, abia la al 3-a dinte s-a oprit.
Dar sa va intreb si eu ceva: La manevrele de parcare, cand trebuie sa te deplasezi cu frana de picior semi-apasata, oare nu se ating de loc sabotii spate, doar placutele de pe fata? Stiu ca spatele franeaza putin din cauza repartitorului, dar totusi...
Comment
Comment