Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Se pare ca nu sunt singurul cu 0,9 care a avut trepidatii pe aici.Am impresia ca motorasul asta nu se prea impaca cu cutia easy-r.Deci sa ne mai scuteasca Dacia cu fiabilitatea acestei cutii (cel putin la Tce)
    Masina mea zace inca in service cu cutia demontata in asteptarea ambreiajului cel nou,dar tare mi-e teama ca problema este la cutie(cred ca nici ei nu stiu despre ce ar putea fi vorba).

    Comment


    • Mai bine zis, js3-ul nu știe să patineze suficient ambreiajul la plecarea de pe loc, dar asta nu exclude un viciu de fabricație al ambreiajului tău
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • Stai sa vedem și la dci, căci posesorii de manuala au parte de masaj zilnic. Radem, glumim, dar la 1,2 au pus mai multe piese mecanice, șanse mai mici sa se strice ceva electronic

        Comment


        • La Dci actionarea cutiei este electrohidraulica ,iar volanta este cu masa dubla, deci altfel cupleaza ambreiajul.N-am auzit pe nimeni cu dci easy-r sa se planga pana acuma
          Last edited by aurbrz; 16 March 2017, 01:05.

          Comment


          • Dat fiind faptul ca avem aici doi colegi cu aceeasi problema aparuta cam la acelasi numar de km parcursi si tinand cont si ca pe variantele cu cutii de viteze manuale de Logan2, ambreiajul pus de asa zis profesionistii de la renault s-a dovedit a fi o pocnitoare, este mai mult decat probabil ca la un anumit grad de uzura mai mult sau mai putin normal, discurile antifrictiune se deformeaza excesiv. Este posibil ca aceasta uzura prematura sa fie cauzata si de faptul ca acel controller al cutiei secventiale nu "patineaza" corect ambreiajul... fie datorita unei parametrizari nepusa la punct (problema de software), fie datorita unei reactii neacdecvate a actuatorului care actioneaza ambreiajul (problema hardware).
            Deci o piesa de calitate indoielnica supusa unui regim dur de functionare, nu poate decat sa cedeze inainte de vreme... nu are rost sa suspectam existenta unui defect la cutia de viteze!
            „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

            Comment


            • Dezvoltă:

              Dat fiind faptul ca avem aici doi colegi cu aceeasi problema aparuta cam la acelasi numar de km parcursi si tinand cont si ca pe variantele cu cutii de viteze manuale de Logan2, ambreiajul pus de asa zis profesionistii de la renault s-a dovedit a fi o pocnitoare

              momentan:
              - JS3002 are 2 probleme punctuale, la alții nu apare (o fi de vină motorizarea de 1,6 8v/16v?!)
              - JH3336(TCe) nu a avut/are probleme,
              - JH3360 (1,2 16v Euro6) are probleme la (în ordinea defectelor) utilizator(neobișnuit cu timoneria pe cabluri), timonerie (prea rigidă/agață), cutia propriu-zisă (pierde ulei/asamblare defectuoasă)
              - X52 cu TL4(6trepte) nu avem.
              - avem destul de multe JR5 373 cu probleme la materialul discului de ambreiaj, același chiar și pe Megane 4

              Poate cei doi cu probleme au mașinile din același lot/serie de fabricație, caz în care se explică coincidența.

              Apropo JS3 e făcut de spanioli nu de Dacia
              Last edited by t0rquemada; 16 March 2017, 01:46.
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • Originally posted by t0rquemada View Post
                ...
                - JH3360 (1,2 16v Euro6) are probleme la... timonerie (prea rigid/aga)...
                Exista rezolvare/imbunatatire?

                Comment


                • Probabil alta timoniera, de la un alt producator, evident sa fie inlocuita pe garantie.

                  Comment


                  • Originally posted by t0rquemada View Post
                    Apropo JS3 e făcut de spanioli nu de Dacia
                    Cu atat mai grav daca este facuta si asamblata la o fabrica de renume din Spania.Probabil de aia nu au astia de la Dacia piese de schimb la cutie si trebuie sa astept 10 zile dupa un ambreiaj(care este considerat parte integranta a cutiei)

                    Comment


                    • JS3 ambreiaj + actuator(reper8, cod 260566650R) exploded view
                      Attached Files
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • Originally posted by aurbrz View Post
                        Cu atat mai grav daca este facuta si asamblata la o fabrica de renume din Spania.Probabil de aia nu au astia de la Dacia piese de schimb la cutie si trebuie sa astept 10 zile dupa un ambreiaj(care este considerat parte integranta a cutiei)
                        Vesti noi?
                        „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                        Comment


                        • Astazi ar trebui sa ajunga rulmentul de presiune la uzina,dupa care maine sau poimaine ajunge la dealer.Celelalte componente ale ambreiajului se pare ca exista in service deoarece sunt identice cu cele de la cutia manuala.Am sa revin dupa montaj

                          Comment


                          • De ce nu ai incercat sa cauti sa cumperi rulmentul pe original? Nu prea cred ca nu-l are niciun dealer Dacia pe stoc. In balanta cu disconfortul creat, cu siguranta era mai rentabil!
                            Oricum asta cu rulmentul este bla, bla din partea lor... nu de la rulmentul de presiune vin vibratiile de ambreiaj! Poate de la "jocurile" din "timoneria" actuatorului!

                            Daca era vorba de varianta 1,5 Dci care are rulment de presiune hidraulic, poate, poate... dar in cazul tau, este exclus!

                            Faptul ca ambreiajul asociat cu Easy-r este identic cu cel de pe manuala, nu este o veste buna... este chiar infioratoare!
                            Last edited by tipicarul; 20 March 2017, 14:24.
                            „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                            Comment


                            • De unde sa cumpar rulmentul pe original, daca nici uzina de la Pitesti nu l-a avut pe stoc.Eu n-am gasit pe nici un site de piese auto din tara asa ceva(poate-mi dai tu o sursa)
                              N-a zis nimeni ca vibratiile vin de la rulmentul de presiune dar, nefiind gasit un defect vizibil,ambreiajul se schimba in totalitate,nu doar o componenta

                              Comment


                              • Chiar asa sa nu fi fost pe stoc la uzina, sau a fost doar vrajeala dealerului!?
                                Eu as fi incercat sa-l comand ca piesa de schimb dupa cod, la alt dealer Dacia!
                                Este destul de ciudata situatia asta a lor de a fi nepregatiti cu piese! Fie nu s-au vandut prea multe masini ca a ta si nu a au avut inca evenimente similare, fie esti un caz izolat.

                                Imi exprim si eu ingrijorarea pentru ceea ce as putea pati la randul meu, esti si asa destul de suparat din cauza fiabilitatii oferita de Dacia, nu trebuie sa te mai superi si pe mine!
                                „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google