Si atunci de ce la o cutie manuala se recomanda scoaterea complet din viteza (cu ridicarea piciorului de pe ambreiaj) atunci cand se stationeaza la semafor, ba chiar mai mult se recomanda sa se faca inainte ca masina sa se opreasca complet. Doar asa pentru confortul soferului? Sa nu-l doar piciorul?
Iar la o manuala cand se opreste nu se trece niciodata in viteza 1, se apasa ambreiajul si se scoate din viteza. Cei drept cutie automata nu stie daca vreau sa opresc sau doar sa incetinesc foarte mult si din acest motiv schimba viteza 1. Dar daca eu stiu ca urmeaza sa opresc de ce sa nu scot din viteza cand sunt in vit. 2, sa nu-i mai dau ocazia sa schimbe vit. 1. Recunosc ca sunt operatii in plus care reduc "gradul de automatizare" dar oare nu ajuta cutia sa reziste mai mult.
Daca masina era buna si nu facea probleme nu prea aveam noi aici ce presupuneri sa facem!
La semafor atunci cand masina este in D conteaza si cat de tare tine fiecare apasat piciorul pe frana!!
Iar la o manuala cand se opreste nu se trece niciodata in viteza 1, se apasa ambreiajul si se scoate din viteza. Cei drept cutie automata nu stie daca vreau sa opresc sau doar sa incetinesc foarte mult si din acest motiv schimba viteza 1. Dar daca eu stiu ca urmeaza sa opresc de ce sa nu scot din viteza cand sunt in vit. 2, sa nu-i mai dau ocazia sa schimbe vit. 1. Recunosc ca sunt operatii in plus care reduc "gradul de automatizare" dar oare nu ajuta cutia sa reziste mai mult.
Daca masina era buna si nu facea probleme nu prea aveam noi aici ce presupuneri sa facem!
La semafor atunci cand masina este in D conteaza si cat de tare tine fiecare apasat piciorul pe frana!!
Comment