Originally posted by t0rquemada
View Post
Easy-R a.k.a. JS3
Collapse
X
-
- Likes 2
-
Problema nu e gravă e doar punctuală și completez postul #4080:
-câte mașini cu JS3 s-au produs?
-cîte mașini din cele produse s-au vândut în RO?
-din cele vândute în RO cîte au probleme?
-ce versiune de program,soft și calibrare au cutiile JS3 de pe mașinile în cauză?
-din cele cu probleme câti proprietari sunt pe forum?
-din proprietarii cu probleme prezenți pe forum câți recunosc problema?Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Originally posted by mumus View PostHai sa fim realisti... Mai ai putin si spui ca problemele sunt doar la cei care au cont aici
- Likes 2
Comment
-
Eu am raspuns ultimului post, al lui torgue... Stiu ca tu ai dreptate, si eu am mai zis asta... Si la fel ma luat si pe mine, cu vrajeli ieftine specifice angajatilor DACIA.
Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.
Comment
-
E complicata statistica :-)
t0rquemada are dreptate cat timp nu stim numar total de Easy-R vandute. Deocamdata problema este punctuala pentru ca, da, suntem foarte putini pe forum comporativ cu un volum de 10000 masini vandute, de exemplu.
Apoi mai este un aspect: cati dintre cumparatori folosesc masina mai mult in oras si cati mai mult in afara. Simptomele par sa apara daca o folosim mult in oras. Cred ca din acest motiv in exterior sunt prea putine probleme raportate deoarece acolo se merge mai mult intins, pe autostrada.
Deci da, cam toti avem dreptate pana nu avem toate datele problemei.I have no special talent. I am only passionately curious.
- Likes 2
Comment
-
Pai poti sa o iei asa: daca pe forum sunt sa zic 30 masini si 15 cu probleme, logica imi spune ca si in general este f posibil ca per total sa nu zic 50% dar macar 25% sa fie cu bube, ca nu toti intra aici sa zica, ca nu toti ajung la service si li se zice adevarul... Asta este deja alta treaba, multi sunt plimbati cu zaharelul...Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.
Comment
-
Din punct de vedere statistic calculul este eronat. Baza de calcul e prea mica si distributia complet neuniforma: adica pe forum vin doar cei cu probleme si nu ii incluzi in calcul si pe cei presupusi fara probleme. De asta am zis ca nu e asa simpla statistica.I have no special talent. I am only passionately curious.
- Likes 2
Comment
-
In nici un caz nu denigrez marca, Dacia are masini destul de bune la un pret excelent. Eu am de multi ani in familie si Dacia si alte marci si la fel la serviciu.
Dar ambreiajul e o greseala, existenta la manuale si foarte evidenta la automate. Am 100 de masini la serviciu, am incercat doua din generatii diferite si trepideaza. Acasa la fel, dar pe diesel.
Ferodourile alea de ambreiaj de 10 dolari sunt cauza. Sunt sigur ca daca sunt schimbate cu unele din kevlar, carbon sau un material mai bun decat porcaria aia a lui Valeo se rezolva situatia.
Nu e cazul de statistici e destul de clar.
- Likes 3
Comment
-
Confirm si eu existenta trepidatiilor la transmisia manuala. La mine se manifesta aproape zilnic de vreo doua saptamani, dimineata. Ies din parcare ok, dupa aprox. 200 metri opresc in intersectie sa ma asigur, si la plecarea de pe loc apar trepidatii. La transmisia manuala se pot gestiona prin marirea turatiei si a timpului de patinare la ambreiaj. Masina e din oct. 2015, 43000 km.
Comment
-
A fost un participant la acest subiect, unul care a reclamat probleme uriase, care a vandut masina dupa 1 an de utilizare si 40000 de km si se plangea ca a pierdut 1000 de Euro la revanzare, mie sincer imi pare ca a vandut-o excelent, chiar are valoare de revanzare modelul acesta, parerea mea.
Comment
-
Originally posted by liviunvl View PostConfirm si eu existenta trepidatiilor la transmisia manuala. La mine se manifesta aproape zilnic de vreo doua saptamani, dimineata. Ies din parcare ok, dupa aprox. 200 metri opresc in intersectie sa ma asigur, si la plecarea de pe loc apar trepidatii. La transmisia manuala se pot gestiona prin marirea turatiei si a timpului de patinare la ambreiaj. Masina e din oct. 2015, 43000 km.
Masina tot din 2015, ~42000 km.Last edited by DannyMC; 24 May 2019, 17:43.
- Likes 1
Comment
-
Originally posted by valioglu View Postiu.
Dar ambreiajul e o greseala, existenta la manuale si foarte evidenta la automate. Am 100 de masini la serviciu, am incercat doua din generatii diferite si trepideaza. Acasa la fel, dar pe diesel.
Ferodourile alea de ambreiaj de 10 dolari sunt cauza. Sunt sigur ca daca sunt schimbate cu unele din kevlar, carbon sau un material mai bun decat porcaria aia a lui Valeo se rezolva situatia.
Nu e cazul de statistici e destul de clar.
- Likes 1
Comment
Comment