Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @ abc, foarte bine si frumos spus, toata stima. Cam tot asa gandesc si eu asa ca nu are rost sa iterez aceleasi idei.
    Poate cu o mica completare referitoare la garantie. Cam toti cei cu problema trepidatiilor preferau sa nu o aibe decat sa apeleze la garantie. As da cateva exemple (si sper sa nu ma insele memoria). Lui C.Mike i-au propus sa lase masina o zi in reprezentanta pentru analiza (parca era pe la inceputuri). Colegul aurbrz cred ca a schimbat doua ambreiaje. Iar exemplele pot continua. Nu cred ca doreau sa piarda nervi si timp chiar daca asta era pe garantie. Apoi si aici dar si pe alte forumuri au fost posesori de Easy-R carora li s-a propus sa plateasca cota parte (procentaj diferit 30, 50, 80%) sau integral schimbarea ambreiajului.

    Dar cu exigenta unei masini noi ai iarasi dreptate. Si as da exemplul subsemnatului care in primele cateva luni avea ochii cat cepele, urechile cat palniile si nasul ce adulmeca totul. Multe s-au dovedit efecte placebo si mai ales gargauni pe creier (mai ales ca citeam si pe aici si ii cantam in coarne lui Sanderica).Desi as putea spune ca am ceva experienta am mai ascultat si de sfaturile unor colegi (mai ales valioglu dar si altii pe care nu ii mai enumar acum). Au avut dreptate. Talpa, paie si bataie. Si sunt multumit de masina. Fara nici macar un greiers, fara o problema, se comporta exemplar. Chiar acum l-am alergat cateva sute de km in toate conditiile. Plus ca ma uitam pe fereastra pensiunii si admiram bidiviul (frumos al naibii si dupa doi ani) ce a mancat jaratec.

    Mai trist este ce a spus colegul nickey1982 referitor la JS3 astea mai noi. Speram ca noii colegi sa scape de problema asta pentru cat mai multi kilometrii parcursi. Macar pe parte de soft sa ii ajute. Ca despre ambreiajul cu pacate, din pacate banuaiam ca va fi la fel.

    Comment


    • Vineri am avut ocazia de a face un drum spre Sfantu Gheorghe cu o manuala motorinara, alta decat Dacia. Sambata am plecat pe acelasi drum spre Sibiu (portiune comuna pana la Teliu) cu robotizata si cu ceva cai putere mai putini.
      Robotizata, mers doar cu Eco dezactivat, s-a comportat ca de obicei ireprosabil: confort, siguranta, mers lin, fluent, fara sincope. Nu ai ce face altceva decat sa fi atent la drum si sa te tii cu mainile de volan. Perfecta pentru mers linistit in concediu cu familia.
      Manuala: nostalgie si cateva picaturi zdravene de adrenalina in sange chiar daca la intoarcere am simtit un mic deranj la genunchiul stang. Neajuns minor fata de senzatia oferita de o cutie manuala imperecheata cu un motor mult mai potent si mai ales fara toate sistemele moderne de asistenta activa. Perfecta pentru senzatia de sportivitate si control asupra masinii atunci cand vrei sa te mai si distrezi un piculet.

      Comment


      • Salutare.
        Am un Sandero Stepway Prestige 0.9 easy-r, cumpărat în aprilie 2018.
        Primele probleme le-am avut încă din prima zi, când relantiul a devenit instabil.
        După câteva luni a început să dea in nas, iar la aprox. 5000 km (noiembrie) a fost înlocuit kitul de ambreiaj + resoftare.
        La aprox. 8000 de km trepidatiile au reapărut. In prezent am 16000km, și trepidatiile sunt din ce in ce mai dese, chiar și cu aerul condiționat pornit; sunt mai accentuate când este umiditate ridicata sau foarte cald.
        Am mai fost de câteva ori la service dar nu s-a manifestat nici una din probleme.
        In prezent mașina are următoarele probleme care apar în mod aleator:
        - la pornire, mai ales iarna, după ce pornesc motorul, după câteva secunde turația scade brusc la 600 rpm, se simte un impuls de parcă era ceva agățat, apoi turatia urca la 1200 rpm, după care se stabilizează la 750 rpm;
        - uneori, chiar daca motorul este cald, relantiul incepe sa fluctueze 600-1200 rpm, pentru câteva secunde/zeci de secunde, in staționare;
        - trepidatii la plecarea de pe loc, și uneori când sunt în treapta întâi la frânare mașina trepidează violent;
        - la frânare când mașina aproape s-a oprit în loc, face un salt de aproximativ 1m in față
        - când schimba din treapta 3 in 4, uneori se aude un țăcănit in partea stângă in bord, probabil un actuator;
        - in treptele 4 și 5 uneori vibrează pedala de accelerație, parcă ceva zgârie;
        In rest merge bine )
        Săptămâna viitoare merg cu ea la service pentru o noua diagnoza

        Comment


        • Defalcate:

          Injecție - problemă cunoscută, specifică euro6
          - la pornire, mai ales iarna, după ce pornesc motorul, după câteva secunde turația scade brusc la 600 rpm, se simte un impuls de parcă era ceva agățat, apoi turatia urca la 1200 rpm, după care se stabilizează la 750 rpm;
          - uneori, chiar daca motorul este cald, relantiul incepe sa fluctueze 600-1200 rpm, pentru câteva secunde/zeci de secunde, in staționare;

          Easy-r - oarecum clasice
          - trepidatii la plecarea de pe loc, și uneori când sunt în treapta întâi la frânare mașina trepidează violent;

          Easy-R - Grave /!\
          - la frânare când mașina aproape s-a oprit în loc, face un salt de aproximativ 1m in față
          - când schimba din treapta 3 in 4, uneori se aude un țăcănit in partea stângă in bord, probabil un actuator;
          - in treptele 4 și 5 uneori vibrează pedala de accelerație, parcă ceva zgârie;

          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • A montat cineva un kit de ambreiaj altul decât Valeo?

            Comment


            • Nu am auzit de aici de pe forum sa fi montat nimeni un ambreiaj, in afara garantiei. Cel mai probabil o sa se monteze alte marci dupa iesirea din garantie. Cutia Easy-R a implinit 3 ani de cand a fost lansata in Romania, anul acesta pe 1 iunie, deci cel mai probabil o sa avem primele schimburi cu alte marci in curand.

              Comment


              • Originally posted by IceBling986 View Post
                - la pornire, mai ales iarna, după ce pornesc motorul, după câteva secunde turația scade brusc la 600 rpm, se simte un impuls de parcă era ceva agățat, apoi turatia urca la 1200 rpm, după care se stabilizează la 750 rpm;
                - uneori, chiar daca motorul este cald, relantiul incepe sa fluctueze 600-1200 rpm, pentru câteva secunde/zeci de secunde, in staționare;
                Astea cred ca se rezolva cu update-ul de soft al motorului. Cere-le expres asta cand mergi in service si stai si langa masina ca sa vezi cu ochii tai ca se face.

                Comment


                • @ IceBling986 bine ai venit pe forum si multumim de informatii.
                  Din pacate se pare ca la tine s-au adunat toate metehnele. Despre injectie si trepidatii s-a tot discutat pe aici.
                  Grav ar fi saltul in fata. Plus:
                  - când schimba din treapta 3 in 4, uneori se aude un țăcănit in partea stângă in bord, probabil un actuator;
                  - in treptele 4 și 5 uneori vibrează pedala de accelerație, parcă ceva zgârie;
                  Asta ma cam duce cu gandul la ce am spus pe aici referitor la tijele actuatoarelor. Sper sa ma insel.

                  Comment


                  • IceBling986, sa-ti sara 1 m in fata cu piciorul pe frana, asta da intamplare nefericita!
                    Cand franez simt cum retrogradeaza, am observat fluctuatiile de turatie si fiind in angajata intr-o treapta de viteza ai putea zice ca trepideaza, o face, dar nu are legatura cu ambreiajul, cine acuza trepidatii, face aceasta diferenta?
                    Eu am sarit usor de 300 km, o iubesc.

                    Comment


                    • IceBling986, sa-ti sara 1 m in fata cu piciorul pe frana, asta da intamplare nefericita!
                      Cand franez simt cum retrogradeaza, am observat fluctuatiile de turatie si fiind angajata intr-o treapta de viteza ai putea zice ca trepideaza, o face, dar nu are legatura cu ambreiajul, cine acuza trepidatii, face aceasta diferenta?
                      Eu am sarit usor de 300 km, o iubesc.

                      Comment


                      • Da, easy-r are naravul asta cu saritul in fata. Si eu mai patesc ocazional asta. Trebuie sa te inveti sa fi ferm cu pedala de frana, altfel ai toate sansele sa lovesti ceva cu botul.

                        Comment


                        • Eu confirm rezolvata aceasta problema dupa update-urile de motor si cutie.

                          Comment


                          • Trist este ca nu exista update pentru toata lumea. Ciudat nu?

                            Comment


                            • Da, este ciudat. Singura mea explicatie plauzibila, ar fi ca in momentul cautarii update-ului, era o versiune noua de soft, care apoi din cine stie ce motiv, a fost retrasa. Eu cand am fost, nu m-am dus de capul meu, ci bazandu-ma pe relatarea colegului aurbrz care a primit update-ul inaintea mea.
                              Chiar imi pare rau ca nu puteti si voi beneficia de ea.

                              Comment


                              • Daca a fost retras, cei care au facut modificarea nu trebuie sa revina la softul initial?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google