@ abc, foarte bine si frumos spus, toata stima. Cam tot asa gandesc si eu asa ca nu are rost sa iterez aceleasi idei.
Poate cu o mica completare referitoare la garantie. Cam toti cei cu problema trepidatiilor preferau sa nu o aibe decat sa apeleze la garantie. As da cateva exemple (si sper sa nu ma insele memoria). Lui C.Mike i-au propus sa lase masina o zi in reprezentanta pentru analiza (parca era pe la inceputuri). Colegul aurbrz cred ca a schimbat doua ambreiaje. Iar exemplele pot continua. Nu cred ca doreau sa piarda nervi si timp chiar daca asta era pe garantie. Apoi si aici dar si pe alte forumuri au fost posesori de Easy-R carora li s-a propus sa plateasca cota parte (procentaj diferit 30, 50, 80%) sau integral schimbarea ambreiajului.
Dar cu exigenta unei masini noi ai iarasi dreptate. Si as da exemplul subsemnatului care in primele cateva luni avea ochii cat cepele, urechile cat palniile si nasul ce adulmeca totul. Multe s-au dovedit efecte placebo si mai ales gargauni pe creier (mai ales ca citeam si pe aici si ii cantam in coarne lui Sanderica).Desi as putea spune ca am ceva experienta am mai ascultat si de sfaturile unor colegi (mai ales valioglu dar si altii pe care nu ii mai enumar acum). Au avut dreptate. Talpa, paie si bataie. Si sunt multumit de masina. Fara nici macar un greiers, fara o problema, se comporta exemplar. Chiar acum l-am alergat cateva sute de km in toate conditiile. Plus ca ma uitam pe fereastra pensiunii si admiram bidiviul (frumos al naibii si dupa doi ani) ce a mancat jaratec.
Mai trist este ce a spus colegul nickey1982 referitor la JS3 astea mai noi. Speram ca noii colegi sa scape de problema asta pentru cat mai multi kilometrii parcursi. Macar pe parte de soft sa ii ajute. Ca despre ambreiajul cu pacate, din pacate banuaiam ca va fi la fel.
Poate cu o mica completare referitoare la garantie. Cam toti cei cu problema trepidatiilor preferau sa nu o aibe decat sa apeleze la garantie. As da cateva exemple (si sper sa nu ma insele memoria). Lui C.Mike i-au propus sa lase masina o zi in reprezentanta pentru analiza (parca era pe la inceputuri). Colegul aurbrz cred ca a schimbat doua ambreiaje. Iar exemplele pot continua. Nu cred ca doreau sa piarda nervi si timp chiar daca asta era pe garantie. Apoi si aici dar si pe alte forumuri au fost posesori de Easy-R carora li s-a propus sa plateasca cota parte (procentaj diferit 30, 50, 80%) sau integral schimbarea ambreiajului.
Dar cu exigenta unei masini noi ai iarasi dreptate. Si as da exemplul subsemnatului care in primele cateva luni avea ochii cat cepele, urechile cat palniile si nasul ce adulmeca totul. Multe s-au dovedit efecte placebo si mai ales gargauni pe creier (mai ales ca citeam si pe aici si ii cantam in coarne lui Sanderica).Desi as putea spune ca am ceva experienta am mai ascultat si de sfaturile unor colegi (mai ales valioglu dar si altii pe care nu ii mai enumar acum). Au avut dreptate. Talpa, paie si bataie. Si sunt multumit de masina. Fara nici macar un greiers, fara o problema, se comporta exemplar. Chiar acum l-am alergat cateva sute de km in toate conditiile. Plus ca ma uitam pe fereastra pensiunii si admiram bidiviul (frumos al naibii si dupa doi ani) ce a mancat jaratec.
Mai trist este ce a spus colegul nickey1982 referitor la JS3 astea mai noi. Speram ca noii colegi sa scape de problema asta pentru cat mai multi kilometrii parcursi. Macar pe parte de soft sa ii ajute. Ca despre ambreiajul cu pacate, din pacate banuaiam ca va fi la fel.
Comment