Gil, daca aveai sa dai 20-25000 pe o masina, sigur nu luai dacie... Pentru ca ai zeci de variante mai bune, cu cutie automanata buna, nu cu gluma de easy-r.
Easy-R a.k.a. JS3
Collapse
X
-
@ mumus, nu tin neparat sa te contrazic dar am mai spus ca inainte de achizitie am fost prin curtile tuturor vecinilor din gama, KIA, Suzuki, Opel, Renault, Peugeot (sper ca nu am uitat vreunul). La ultimul era sa bat palma pentru un 2008 cu de toate la vreo 20K "cu banii jos" (evident respectand toate cele). Un ultim gand a fost sa imi conving consoarta care era antiDacia (acum s-a schimbat) sa aruncam privirea si peste drum. Mie de cativa ani Sandero Stepway imi facea cu ochiul si citisem pe aici si de EasyR-ul de abia aparut (cu trepidatiile de rigoare). Si asta a fost.
Crezi ce vrei, dar eu aveam suma asta disponibila pentru masina. Mai mult nu dau pe o fieratanie cu senzori si bizbizuri pentru ca totusi sunt bani munciti. Are poate cateva lucruri ce ar putea fi mai bune (insonorizare, directie mai precisa) dar nu sunt deranjante. Iar de suma asta dispun si acum daca as dori sa imi iau alta marca.
Apoi eu sunt o persoana care daca a gresit recunoaste asta. Daca nu imi placea spuneam ca am luat teapa si cu asta basta.
Easyr-ul asta nu e chiar o gluma si isi face treaba, cel putin TS4. Da, poate Aisin-ul de pe Vitara mi-a placut mai mult plus benzinarul aspirat de pe vremea aia. Dar punand in balanta restul "bubitelor" gasite a cazut si asta.Last edited by Gil26; 23 June 2019, 21:17.
Comment
-
Mumus, eu aveam bani (adica aveam disponibilitatea de a cheltui/arunca suma respectiva si a considera ca nu ii mai am, ca nu am nevoie de ei, ca nu simt daca nu ii mai am) de Honda HRV si tot la Sandero Stepway dCi m-am oprit. Masina nu este "social statement" pentru mine. Am mult mai multi bani decat imi arata masina sau hainele/accesoriile/telefonul.Last edited by gecmc94; 23 June 2019, 23:32.
- Likes 2
Comment
-
Asa este si normal sa fie, dar sincer daca voiai automata, imi este f greu sa inteleg de ce dacia, ca are cea mai slaba cutie 'automata'. Uite, cu 16000 a luat un coleg de aici un toledo cu dsg, eu zic ca este din orice punct ai vrea peste dacia... Si asta este doar o masina, si are dsg.... Putea fi si un rapid scurt, sau vreun polo, sau opel, nu pot pricepe de ce dacia, dar e hotararea ta seara faina!Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.
Comment
-
@ mumus nu stiu de unde ai dedus tu asta:Dar sa zici ca Dacia este la acelas nivel cu altii, si ca se simte ca o masina mult mai scumpa... Inseamna ca nu ai stat decat in logan din prima generatie, sau in super nova... Si deja o dam in balarii
Despre DSG sunt multi pe forumuri ce se plang de probleme. Adevarat ca nu am fost in reprezenta asta dar am prieten cu VW Pasat DSG mult mai scump care timp de aproape doi ani s-a luptat cu cei din reprezentanta si in cele din urma a scapat de el (avocati, etc.). La Opel aveau doar Mokka si nu mi-a placut (daca era Crosslandul poate mai stateam pe ganduri). Da, am uitat de japoneze. Am avut Nissan Maxima 3.2, Honda Accord 2.5 benzinare si evident hidramate (deci am condus si astealalte). Foarte multumit de ele, fiabile. Dar acum doream altceva Honda CRV sau Toyota RAV4. Ma duceau spre suma maxima dar din pacate reprezentantele din orasul meu sunt foarte slabute. Cand am cumparat masina am pus foarte multe lucruri cap la cap, cu bune si cu rele.
Ma bucur ca esti multumit de Seat-ul tau dar hai sa nu poluam topicul asta cu ceva de genul versus.
EasyR-ul mi-a placut si prin simplitatea sa, cu plusuri si minusuri. Un lucru care nu mi-a placut este faptul ca actuatoarele sunt "ingramadite". La cealalta robotizata erau mai "aerisite". Oricum nu voi umbla eu pe acolo si sper sa nu fie nevoie prea curand.
Comment
-
Exact ce spuneam, mărcile de fala îi fac să se simtă bogați, achiziția îi face să creadă că pot suporta costul oricărui defect, deși nu știu câți dintre "bogății" ăștia sunt in stare să-și întrețină mașinile în reprezentante, sunt atelierele de cartier pline de ei.
Revenind, 500 km, arata și se simte excelent.
- Likes 1
Comment
-
Originally posted by gecmc94 View PostMumus, eu aveam bani (adica aveam disponibilitatea de a cheltui/arunca suma respectiva si a considera ca nu ii mai am, ca nu am nevoie de ei, ca nu simt daca nu ii mai am) de Honda HRV si tot la Sandero Stepway dCi m-am oprit. Masina nu este "social statement" pentru mine. Am mult mai multi bani decat imi arata masina sau hainele/accesoriile/telefonul.
Respect.
Si asta poate fi interpretata ca o actiune de fronda fata de "valorile" actuale.
- Likes 1
Comment
-
Reclama gratuita pentru DACIA?
Inducerea in eroare a altora, care vor sa cumpere si citesc pe forum, cu intentia de a aduna informatii?
Haideti sa fim cinstiti:
Dacia (Logan, Sandero, etc) este de calitate mediocra, construita de romani(stim cu totii de calitatea executiei la natia noastra constiincioasa(chiar daca mai pun "mana" si robotii ) ). DAR ARE UN PRET DECENT. Punct.
Sa mai amintesc de calitatea serviciilor post-vanzare(cazul de fata, service, garantii, etc)?
Comment
-
Stateam azi dimineata si incercam sa inteleg ce e diferit la plecarea cu treapta 2 de pe loc. De crescut nu creste turatia mai mult decat cand pleaca cu treapta 1 de pe loc. Incercam sa numar secundele, dar parca nici patinarea nu mi se pare (poate ma insel) mai lunga. Sa fie doar faptul ca pinionul treptei 2 e diferit?(nu ma pricep). Cateodata glumesc si zic ca Sandelul e TIR (doar ele pleaca cu treapta 2 cand nu au incarcatura).
Eu cred ca aici e cheia, trebuie studiat ce e diferit la plecarea cu treapta 1 si 2 si vazut daca se poate schimba ceva.
- Likes 1
Comment
-
Si inca ceva in treapta 1 mi se pare ca se face o cuplare in doua trepte, gen cupleaza, dar nu complet, asteapta patinat mult si dupa cupleaza complet. In treapta 2 are loc o cuplare cursiva, fara sa mai astepte patinand. De cand incepe cuplarea si pana o termina, totul e liniar. Sper ca am explicat cat sa intelegeti ideea.
Comment
-
Citeam undeva pe un forum un user vroia sa dezactiveze treapta 1 de la bvr ( peugeot ceva nu am retinut tipul ) ca cica zicea el daca ar pleca de pe loc cu a doua direct fara sa treaca prin treapta intii ar fi mai multumit asa cu treapta intia de pe loc cica tremura piejoul
uite ca si altii patesc la fel si plus ca pejoul ala cred ca costase cu fo 5000 euroi mai mut ca daciile noastre !Last edited by george.sce; 24 June 2019, 12:12.
- Likes 1
Comment
-
@ nickey1982 cam asa este. Si aici tin sa multumesc unui coleg pentru care am toata stima. Ca fapt divers la Easytronic aveam butonul de "Snow" care activat, la plecarea de pe loc trecea direct in treapta a doua cu schimbatorul in drive. Si asta pana la dezactivare. Mult mai elegant.
Nici eu nu sunt specialist dar cred ca e vorba de diferenta de turatie intre motor si cutie. Plus corelarea cuplu-turatie.
Multumiri colegului mosoru pentru impresii. Bine ar fi ca si ceilalti colegi, mai vechi sau mai noi, sa posteze opiniile si observatiiile legate de Easy-R. Si bune si mai putin bune. Ar fi de ajutor pentru toata lumea.
Comment
Comment