Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by nickey1982 View Post
    Incearca sa afli ce marca are noul ambreiaj. Eu ma astept sa fie tot Valeo.
    După cum am promis, revin după schimbarea de ambreiaj.

    Am întrebat la service și mi-au zis că au pus fix același model care era pe mașină și înainte. Deci... tot Valeo...

    Aveam 6152 km când am plecat de la service - am mers vreo 50 km și totul pare în regulă. Dar, după ce citesc postările voastre, mă aștept la reapariția trepidațiilor după câteva mii de km.

    Luna viitoare voi face vreo 4000 km prin Europa - sunt curios cum se va comporta mașina.

    Comment


    • Multumesc, am citit inainte si postarea ta de pe celalalt forum.

      Comment


      • Interesant ca a aflat la revizie (plus mentionarea trepidattilor) ca masina a fost programata pentru schimb ambreiaj pe garantie (fara alte propuneri "indecente" de plata cota parte). O bulina alba pentru cei de la Dacia via service.
        Reparitia trepidatiilor nu pare a fi o regula. Este si userul Dragos81 care la 12 K a schimbat ambreiajul si la 30 K nu are probleme. Asa ca ii urez colegului Bobses concediu placut si drumuri cat mai frumoase (iar noul ambreiaj se va bucura si el de "rodajul" asta).

        Ar mai fi de notat ca toti userii de pe forumurile noastre spun ca sunt multumiti de cum se comporta EasyR-ul si le place cum se conduce cu el (chiar daca unii au mica neplacere cu trepidatiile). Bineinteles ca pe lista asta se poate trece si subsemnatul.

        PS: si daca tot a venit vorba, mie toti indicatorii de nivel lichid min- max (antigel, lichid frana, ulei=joja) mi s-au parut destul de greu vazut (comparativ cu alte marci) la inceput dar apoi m-am obisnuit cu asta.

        Comment


        • Eu cred ca s-a luat in considerare de catre Dacia si faptul ca e primul schimb de ambreiaj, dar si numarul mic de km.
          Problema care ramane e ca doar se ascunde gunoiul sub pres, in loc sa se stranga.

          Comment


          • Asa de dragul informatiei; Ford, la Craiova nu foloseste produse Valeo.

            Comment


            • da, dar acolo vorbim despre alt nivel de pret

              Comment


              • Dar nu Valeo e de vina, ci Dacia care foloseste acelasi disc de ambreiaj de la cutia manuala si pe EasyR. Pun pariu ca daca Dacia ar cere un disc mai rezistent sau din alt material mai potrivit pentru cerintele EasyR, Valeo l-ar putea face. Desigur, la un alt pret...

                Comment


                • Ne-ar putea spune Bobses cum aratau piesele schimbate?

                  Comment


                  • Tot de dragul informatiei, pe Autovit sunt sub 10 anunturi de vanzare de Dacia 0,9tce+esy-r, toate la preturi foarte mari.
                    Unele cu 60, 70000 Km, le-am scris proprietarilor sa-i intreb la al catelea ambreiaj sunt si toti au zis ca sunt tot cu cel din fabrica.

                    Comment


                    • Depinde si de unde sunt proprietarii, ca daca sunt din orase mai mici, fara trafic infernal, poate nu apar trepidatiile.

                      Comment


                      • Originally posted by mosoru View Post
                        Ne-ar putea spune Bobses cum aratau piesele schimbate?
                        Nu, că nu mi le-au dat și nici eu nu le-am cerut.

                        Comment


                        • Alea se intorc la garantie, oricum, nu putea sa ti le dea. Doar daca vorbeai sa le poti vedea/inspecta.

                          Comment


                          • La asta ma refeream, am putea face o regula, oricine schimba ambreiajul, sa ceara sa-l vada, eventual sa-l fotografieze, apoi sa imparta informatia cu noi, ce ziceti?

                            Comment


                            • Colegii de pe forumul german discuta despre modificarea punctului unde discul atinge volanta: https://www.dacianer.de/threads/kupp....25651/page-52
                              Daca nu sunt vizibile pozele din softul de diagnoza le pot adauga eu manual aici.
                              Eu mai multa speranta am in noi ca ne putem rezolva singuri problema prin modificarea parametrilor cutiei, decat in Dacia.

                              Comment


                              • Din cate am citit la postul #1013 pe pagina germana, cineva a recurs la a trece cutia intr-un asa numit "Training mode" in care este dezactivat crawling-ul (din ce inteleg cu ajutorul a google translate), si in care se face bine cuplarea. Problema la acel training mode este ca se dezactiveaza in momentul in care se opreste si reporneste motorul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google