Da, asa am inteles si eu.
Mai noi, testez altceva. In trecut, am incercat sa apas acceleratia la fiecare plecare de pe loc, dar acum mi-am dat seama ca o faceam gresit, apasand prea tare acceleratia si prea repede si scurtand timpul de ambreiere.
Acum procedez astfel in trafic greu: las un spatiu suficient fata de masina din fata, eliberez total pedala de frana, dar nu ma mai agit sa mut cat mai repede piciorul pe acceleratie, ci il mut cu calm si apas acceleratia cat pot de fin (cam 1200 de rpm) si prelungesc in felul asta mult ambreierea si patinarea. Am timp cam 2 secunde de cand eliberez frana si pana apas acceleratia.
Imi dau seama ca e eficienta metoda, deoarece nu mai trepideaza cand franez lent.
La prima plecarea dupa ce pornesc motorul si la parcari, folosesc in continuare frana de mana cuplata sub 1 dinte, dar cu ledul aprins. Avantajul e ca la eliberarea franei de mana doar apas levierul cu podul palmei la podea, fara sa mai apas pe buton.
Mai noi, testez altceva. In trecut, am incercat sa apas acceleratia la fiecare plecare de pe loc, dar acum mi-am dat seama ca o faceam gresit, apasand prea tare acceleratia si prea repede si scurtand timpul de ambreiere.
Acum procedez astfel in trafic greu: las un spatiu suficient fata de masina din fata, eliberez total pedala de frana, dar nu ma mai agit sa mut cat mai repede piciorul pe acceleratie, ci il mut cu calm si apas acceleratia cat pot de fin (cam 1200 de rpm) si prelungesc in felul asta mult ambreierea si patinarea. Am timp cam 2 secunde de cand eliberez frana si pana apas acceleratia.
Imi dau seama ca e eficienta metoda, deoarece nu mai trepideaza cand franez lent.
La prima plecarea dupa ce pornesc motorul si la parcari, folosesc in continuare frana de mana cuplata sub 1 dinte, dar cu ledul aprins. Avantajul e ca la eliberarea franei de mana doar apas levierul cu podul palmei la podea, fara sa mai apas pe buton.
Comment