Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Da, asa am inteles si eu.

    Mai noi, testez altceva. In trecut, am incercat sa apas acceleratia la fiecare plecare de pe loc, dar acum mi-am dat seama ca o faceam gresit, apasand prea tare acceleratia si prea repede si scurtand timpul de ambreiere.
    Acum procedez astfel in trafic greu: las un spatiu suficient fata de masina din fata, eliberez total pedala de frana, dar nu ma mai agit sa mut cat mai repede piciorul pe acceleratie, ci il mut cu calm si apas acceleratia cat pot de fin (cam 1200 de rpm) si prelungesc in felul asta mult ambreierea si patinarea. Am timp cam 2 secunde de cand eliberez frana si pana apas acceleratia.
    Imi dau seama ca e eficienta metoda, deoarece nu mai trepideaza cand franez lent.
    La prima plecarea dupa ce pornesc motorul si la parcari, folosesc in continuare frana de mana cuplata sub 1 dinte, dar cu ledul aprins. Avantajul e ca la eliberarea franei de mana doar apas levierul cu podul palmei la podea, fara sa mai apas pe buton.

    Comment


    • Eu la plecarea de pe loc sau mers bara la bara de cele mai multe ori cam tot asa folosesc acceleratia: cu apasare fina. Cat de eficienta e asta nu stiu, dar controlez mai bine masina.
      Interesant pe forumul german ca 43 de posesori adica 42% se declara multumiti si spun ca nu au probleme.
      KIss/adaption point pare a genera trepidatiile astea. Si eu am spus ca rezolvarea va veni din afara Dacia (desi logic ar fi ca ultimii sa rezolve asta). Nu e simplu dar niste baieti priceputi ii vor da de capat pana la urma. Olandezii (cu filiale si in Romania) au facut pe langa alte cele si asa ceva pentru DSG:
      Modified take-off: we adjust the take-off, we force the car to shift faster to 2nd gear and stay also longer in 2nd gear; also many clients used option for DQ200 clutch/vibration problem (ex 1.6TDI DSG)
      Mai modifica si ZF6, ZF8 de la BMW. L-am intrebat pe reprezentant daca se poate face si pentru EasyR dar a spus ca la cele mentionate este cerere mare pe cand la Dacia nu sunt asa multe si deocamdata nu se merita.
      Poate nu e locul aici dar totusi spun ca dupa peste 30k Km TS4 al meu se comporta foarte bine.

      Comment


      • Eu nu stiu a mea ce are, dar de pe la 2500RPM si cel mai des de la 3000RPM incepe sa traga in suturi cu acceleratie normala, asta se simte cel mai bine in treapta a 3-a. Am incercat zilele astea sa merg cu ECO mode, si nu se mai simt dat fiind faptul ca nu mai ajunge pana la 3000 inainte sa schimbe insa masina mi se pare ca merge foarte subturat in unele cazuri. Cand am fost la revizie au pus-o si pe tester sa vada daca exista vreo eroare si nu a aparut nimic. Are careva vreo idee de la ce ar putea fi anomalia asta la motor? Mentionez ca am pus 95 Petrom, 98 Petrom, 100 OMV si nicio schimbare in comportament

        Comment


        • Daca poti reproduce oricand problema insista sa iesi cu mecanicul la un drive test sa reproduci problema.
          I have no special talent. I am only passionately curious.

          Comment


          • Originally posted by Onixer View Post
            Eu nu stiu a mea ce are, dar de pe la 2500RPM si cel mai des de la 3000RPM incepe sa traga in suturi cu acceleratie normala, asta se simte cel mai bine in treapta a 3-a. Am incercat zilele astea sa merg cu ECO mode, si nu se mai simt dat fiind faptul ca nu mai ajunge pana la 3000 inainte sa schimbe insa masina mi se pare ca merge foarte subturat in unele cazuri. Cand am fost la revizie au pus-o si pe tester sa vada daca exista vreo eroare si nu a aparut nimic. Are careva vreo idee de la ce ar putea fi anomalia asta la motor? Mentionez ca am pus 95 Petrom, 98 Petrom, 100 OMV si nicio schimbare in comportament
            Salutare. Și a mea face la fel, in treptele 3 și 4, dar nu mereu. Nu contează dacă accelerez lin sau mai tare.

            Comment


            • Originally posted by Onixer View Post
              Eu nu stiu a mea ce are, dar de pe la 2500RPM si cel mai des de la 3000RPM incepe sa traga in suturi cu acceleratie normala, asta se simte cel mai bine in treapta a 3-a. Am incercat zilele astea sa merg cu ECO mode, si nu se mai simt dat fiind faptul ca nu mai ajunge pana la 3000 inainte sa schimbe insa masina mi se pare ca merge foarte subturat in unele cazuri. Cand am fost la revizie au pus-o si pe tester sa vada daca exista vreo eroare si nu a aparut nimic. Are careva vreo idee de la ce ar putea fi anomalia asta la motor? Mentionez ca am pus 95 Petrom, 98 Petrom, 100 OMV si nicio schimbare in comportament
              Cam de o săptămână am inceput sa aplic și eu această recomandare. Cert este că simt o îmbunătățire, încă se simt trepidatiile la plecarea de
              pe loc, dar mașina rulează totuși lin, in condiții de trafic aglomerat

              Comment


              • Inca o schimbare de disc din America Latina, ce include si programarea cutiei: https://www.youtube.com/watch?v=wYrVivEyhCc

                Comment


                • Originally posted by Onixer View Post
                  Eu nu stiu a mea ce are, dar de pe la 2500RPM si cel mai des de la 3000RPM incepe sa traga in suturi cu acceleratie normala, asta se simte cel mai bine in treapta a 3-a. Am incercat zilele astea sa merg cu ECO mode, si nu se mai simt dat fiind faptul ca nu mai ajunge pana la 3000 inainte sa schimbe insa masina mi se pare ca merge foarte subturat in unele cazuri. Cand am fost la revizie au pus-o si pe tester sa vada daca exista vreo eroare si nu a aparut nimic. Are careva vreo idee de la ce ar putea fi anomalia asta la motor? Mentionez ca am pus 95 Petrom, 98 Petrom, 100 OMV si nicio schimbare in comportament
                  Se pare ca e de la mersul in oras la turatii mici, sonda de oxigen acumuleaza depuneri. Si la mine face la fel la cutia manuala. Dupa o iesire in extraurban la viteze si turatii mari, problema dispare.

                  Comment


                  • Se pare ca Ford stia de problema inainte de a lansare: https://www.whichcar.com.au/news/for...tomatic-faulty

                    Comment


                    • Iata si raspunsul Ford la articolul de mai sus: https://eu.freep.com/story/money/car...on/1693451001/

                      Comment


                      • Acolo lucrurile sunt mai complicate, pe langa trepidații mai exista și problema ieșirii bruște din viteza in neutru, ceea ce este un real pericol pt.siguranta circulatiei.Nu știu cu ce ne ajuta pe noi informatiile astea. Oare și Renault știa de problemele cu ambreiajul înainte de lansarea cutiei?

                        Comment


                        • Da acolo sunt probleme mult mai grave, care privesc siguranta. Exact asta era si intrebarea pe care voiam si eu sa o pun. Dar, fara informatii din interior, o sa ramana fara raspuns.
                          Cert este ca Renaul stie acum de problema, dar nici nu pare ca face ceva.

                          Comment


                          • Pai nici Ford nu a facut nimic pana nu s-a autosesizat Protectia Consumatorului din Australia si au ajuns in instanta. Dar acolo au fost multe plangeri facute la ANPC.
                            La noi nu cred sa existe vreun referitoare la Easy-R.

                            Dar din nou, depinde cati utilizatori sunt afectati de problema si cati dintre acestia au raportat oficial problema.
                            I have no special talent. I am only passionately curious.

                            Comment


                            • Problemele care nu au fost raportate oficial...nu exista.
                              Dacia nu poate sa fie obligata sa faca ceva decat prin mijloace legale.

                              Comment


                              • Originally posted by mosoru View Post
                                Tot de dragul informatiei, pe Autovit sunt sub 10 anunturi de vanzare de Dacia 0,9tce+esy-r, toate la preturi foarte mari.
                                Unele cu 60, 70000 Km, le-am scris proprietarilor sa-i intreb la al catelea ambreiaj sunt si toti au zis ca sunt tot cu cel din fabrica.
                                Și ce ai vrut sa zică, ca mașina are trepidații și ca le vinde sa scape de ele, probabil ies din garanție, cam putini km, ca să te plictisești de mașină.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google