Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • normal!
    inseamna ca ii deranjezi pe aia de la dacia. tu tre' doar sa le dai banii iar in rest ramine sa te descurci.

    Comment


    • @ Stormy , WOW e altceva:
      Vrei să înseli sistemul (ca majoritatea concetătenilor ce dau tepe la garanție - indiferent de produs), perfect dar fă-o cu cap
      Colegul nu realizeaza ca notiunea e rezultatul generalizarii si abstractizarii. Crede ca detine adevarul absolut si traieste in lumea lui.
      In peste 25 de ani am folosit garantia doar de doua ori: la o combina frigorifica si acum la Sanderica pentru o chestie minora pe care eram si dispus sa o si platesc. Si ca mine sunt multi altii. Prefer sa achizitionez produse fiabile decat sa recurg la garantie.
      Nu cred ca suntem o natiune de tepari ai garantiei. Americanii (si multe alte natiuni cu "apa mai calda") chiar exercita de mult timp acest drept la garantie.

      Tangential la asta chiar si invocarea obsesiva a CID-ului este puerila. Daca un produs se derioreaza/strica din vina mea (care trebuie sa fie clara si pentru mine si pentru producator) eu platesc reparatia fara alte discutii sau ma orientez spre un alt produs de alta marca. Si chiar nu admit sa fiu numit tepar fara cap. Daca gresesc recunosc asta, iar daca greseala e una mare pot cere chiar si scuze pentru ea.

      Ontopic: reiterez ca Dacia a facut un pas inainte cu EasyR-ul (eu fara acesta conduceam o alta marca de masina). Iar pana acum masina mea s-a dovedit una fiabila din toate punctele de vedere.

      PS: Noul Sandero Stepway 2020 cu CVT X-Tronic? Interesant.
      Last edited by Gil26; 26 July 2019, 21:45.

      Comment


      • Originally posted by Gil26 View Post
        Si prefera sa folosesca aceasta metoda, din cand in cand, in loc sa mearga in reprezentanta si sa tot schimbe ambreiaje pe garantie. Iar tu ii numesti pe acestia in fel si chip.
        Atunci ar fi bine sa si tacem si sa nu mai comentam ca sunt probleme daca nu suntem in stare sa luam masuri. Daca un posesor accepta 2-3 schimburi de ambreiaj, scuza-ma, dar inseamna ca e prost. In loc sa facem ce trebuie cautam "alternative". Foarte bine, e o directie de urmat dar atunci cam renuntam la dreptul de a comenta (macar din bun simt daca nu altfel).

        A facut careva dintre cei cu 2-3 schimburi vreun demers mai departe de Dacia? Nu. Istoria ne spune ca producatorii nu repara de capul lor erorile ci doar fortati. Daca asteptam ca Dacia sa fie dintr-un alt registru al vreunei corporatii ce se gandeste la binele clientului inainte de propriul castig, din nou suntem prosti. Sau "naivi" daca vrem sa para mai putin dura exprimarea.

        Eu probabil voi vinde masina pana ajung la un al doilea schimb (mai mult de 4 ani nu o tin) dar daca as fi fost in postura de a avea un 0.9 Easy-R, cu doua schimburi IDENTICE, eram deja demult "dincolo" de Dacia.
        I have no special talent. I am only passionately curious.

        Comment


        • @ Silviu , tu ai facut un schimb de ambreiaj, eu inca nu. Dar gandesc la fel: fac primul schimb (si probabil va fi in afara garantiei), poate eventual si un al doilea (functie de ce si cum cu primul), dar al treilea nu mai pupa Sanderica.
          Despre demersuri ce sa zic? Unii considera ca daca fortezi producatorul sa respecte garantia esti tepar.

          Nu am schimbat 2-3 ambreiaje pe garantie asa ca imi rezerv dreptul sa comentez "bunul simt" al unora.
          Last edited by Gil26; 26 July 2019, 21:59.

          Comment


          • Asta este "doar" boală românească. Totul trebuie șmenuit de utilizatori și de producători deopotrivă... Nu mai există mentalitate normală, doar suspiciuni de ambele părți. Eu unul sunt atât de obosit și sictirit de atitudinea asta...
            in cazul meu este clar, când am comandat mașina nu știam de probleme, m-am informat ulterior. Poate sunt naiv, prostavan, plm... Am o vârstă deja, am depășit faza adolescenței, și nu, nu sunt un șmecher românaș, din păcate, deși bucureștean get beget. Am alte "skiluri" date de tranziția perpetuă ce o trăim, și dacă este cazul le aplic fără prea mari remușcări.
            Daca se va defecta Easy-R și la mine, am 4000 km și totul e ok deocamdată, repar pe garanție (și nu, nu accept parte de cost) și vând mașina. Aia e...
            Să fim sănătoși să le ducem pe toate din Românistan

            Comment


            • Originally posted by Gil26 View Post
              Nu am schimbat 2-3 ambreiaje pe garantie asa ca imi rezerv dreptul sa comentez "bunul simt" al unora.
              Dar de ce eviti sa spui ce ai fi facut daca faceai 2 schimburi pana acum. Il faceai si pe al treilea? Sau incercai sa escaladezi problema ... ? Stiu e o situatie ipotetica dar eu stiu clar ce as fi facut (cu L1 am facut asta de multe ori la probleme mult mai putin grave, tot in garantie).

              Despre demersuri ce sa zic? Unii considera ca daca fortezi producatorul sa respecte garantia esti tepar.
              Eu as zice ca unii au sugerat tocmai sa fortezi producatorul sa respecte garantia nu sa cauti solutii "alternative" ca apoi producatorul sa te refuze pentru practici "neortodoxe". Iar altii forteaza inutil niste interpretari ale garantiei, probabil pe seama experientei bogate.

              ~~~~

              In fine, fiecare face cum doreste DAR ar fi bine sa nu avem asteptari daca nu luam masuri. Sau renuntam si ne reorientam (o alternativa de luat in calcul). Orice altceva e doar lamentare. E simplu.

              PS

              CVT, macar nu mai avem viteze deci mai putine sanse de trepidatii la ambreiere/debreiere comparativ cu Easy-R. Ar fi un pas mare inainte dar sa vedem cand apare si pe la noi si pe ce modele.
              I have no special talent. I am only passionately curious.

              Comment


              • Originally posted by rodavidoff View Post
                Asta este "doar" boală românească. Totul trebuie șmenuit de utilizatori și de producători deopotrivă... Nu mai există mentalitate normală, doar suspiciuni de ambele părți. Eu unul sunt atât de obosit și sictirit de atitudinea asta...
                in cazul meu este clar, când am comandat mașina nu știam de probleme, m-am informat ulterior. Poate sunt naiv, prostavan, plm.... Aia e...
                Să fim sănătoși să le ducem pe toate din Românistan
                E o problema pe care din pacate o firma franceza nu o trateaza cu responsabilitate, nu trebuie sa adopti atitudinea clasica deja de a injura romani, lucru care ne jigneste pe toti.
                Altii cum ar fi civilizatii de germani de la VW, Audi etc au furat cu adevarat miseleste toata planeta cu dieselgate si nu fac nimic, am multe exemple de inginerii gresite de la ei pe care nu le remediaza.

                Comment


                • Nu cred ca am evitat, ba chiar am spus asta. Dar e ceva ipotetic si pot fi subiectiv. Daca as avea trepidatii, acestea sunt reproductibile si as fi in garantie as face primul schimb in reprezentanta pe garantie cat de urgent tocmai pentru a ma conforma recomandarilor producatorului. Daca acestea ar reparea atunci depinde: dupa cati kilometrii (ex 4k sau 40K), cat de deranjante sunt, etc. Daca ar fi in afara garantiei probabil ca as incerca si alta marca de ambreiaj pentru ca am mai spus ca imi place masina asta. Deja am folosit de prea multe ori cuvantul daca. Dar al treilea schimb clar ca nu l-as mai face sau in cel mai rau caz doar pentru a vinde masina.
                  Probabil ca inainte de al doilea schimb as incerca si plecarea asta in treapta2 pentru a vedea daca le pot diminua sau estompa (colegii spun ca are efect). Eu nu sunt fan al acesteia dintr-un motiv simplu: comoditatea (nici macar cand simt motorul subturat nu retrogradez in manual, incerc sa scurtez timpul asta tinand cont si de trafic, dar tot in automat raman). Si e greu de spus masura in care plecarea asta cu treapta2 dauneaza ambreiajului. Teoretic e una, dar practic nu cred ca a demonstrat cineva asta (depinde de multi factori).

                  Eu nu cred ca m-am lamentat pana acum. Cand am achizitionat masina stiam de posibilele trepidatii (desi speram ca la TS4 sa nu apara) si am fost surprins de pretul mic al acestei transmisii (aici ar fi de notat si meritul celor de la Dacia). Deci mi-am asumat riscul unei transmisii noi. Daca as avea probleme as incerca sa le rezolv pe cale amiabila (chiar sa platesc pentru asta) si nu as intra intr-o lupta cu producatorul. Am o varsta, nu prea am timp pentru asta si am nevoie de masina (pe cealalta am facut-o cadou) asa ca nu imi permit sa o las in reprezentanta pentru tot felul de constatari si evaluari. Dar foarte probabil ca as sustine lupta colegilor daca s-ar constitui intr-un grup.
                  De notat si ca posesorii de alte marci de masini au tot felul de probleme cu producatorii si/sau reprezentantele.

                  Tot ce am spus pana acum este subiectiv (sunt doar parerile mele) si depinde de fiecare cum interpreteaza.

                  Dar de prea de multe ori s-a dat cu batul in balta referitor la contorizari, CID, etc fara alte date/fapte/cifre, pe alocuri chiar fara noima, si nu cred ca este corect modul in care s-a facut asta.

                  Iar pentru colegii care au achizitionat recent EasyR-ul, trepidatiile astea nu ar trebui sa fie neaparat un "must happened". Depinde de fiecare masina, mod de condus, persoana in parte, etc. Eu le doresc sa nu aibe parte de ele si cati mai multi kilometrii fara probleme. Pentru ca pana la urma Dacia este o masina destul de buna la un pret decent.

                  Comment


                  • Originally posted by Silviu View Post
                    Daca un posesor accepta 2-3 schimburi de ambreiaj, scuza-ma, dar inseamna ca e prost. In loc sa facem ce trebuie cautam "alternative". Foarte bine, e o directie de urmat dar atunci cam renuntam la dreptul de a comenta (macar din bun simt daca nu altfel).

                    A facut careva dintre cei cu 2-3 schimburi vreun demers mai departe de Dacia? Nu. Istoria ne spune ca producatorii nu repara de capul lor erorile ci doar fortati. Daca asteptam ca Dacia sa fie dintr-un alt registru al vreunei corporatii ce se gandeste la binele clientului inainte de propriul castig, din nou suntem prosti. Sau "naivi" daca vrem sa para mai putin dura exprimarea.

                    Eu probabil voi vinde masina pana ajung la un al doilea schimb (mai mult de 4 ani nu o tin) dar daca as fi fost in postura de a avea un 0.9 Easy-R, cu doua schimburi IDENTICE, eram deja demult "dincolo" de Dacia.
                    Eu zic sa o lași mai moale cu calificativele astea de prosti,naivi etc. .Poate noi ăștia care am făcut 2-3 schimburi de ambreiaje chiar am crezut că Dacia dorește și profitul și binele clientului, că altfel n-ar fi rezistat pe piata atâția ani. Chiar tu spuneai că sunt slabe șanse de izbândă "dincolo" de Dacia atâta timp cât Dacia își dă interesul in solutionarea problemei (resoftari,schimb de ambreiaj pe garanție fără costuri suplimentare,recalibrări etc). Daca m-ar fi supus la costuri suplimentare fi sigur că în secunda 2 m-aș fi dus la ANPC sau mai departe

                    Comment


                    • Eu nu sunt convins ca Dacia cauta o solutie, ci doar amana lucrurile pana la iesirea din garantie.

                      Comment


                      • Mai adaug 2 poze cu noul Sandero 2020.
                        Attached Files
                        Last edited by nickey1982; 27 July 2019, 16:36.

                        Comment


                        • Mai corect explicat nu cred că se poate:

                          Originally posted by Silviu View Post
                          Eu as zice ca unii au sugerat tocmai sa fortezi producatorul sa respecte garantia nu sa cauti solutii "alternative" ca apoi producatorul sa te refuze pentru practici "neortodoxe". Iar altii forteaza inutil niste interpretari ale garantiei, probabil pe seama experientei bogate.

                          Noutatea fiind ... oldnews + randări

                          CVT(aka X-tronic) + H4M există deja pe Logan II ph2 de RUsia
                          Attached Files
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • Voi cred ca ati auzit de Neaga din poveste . Cea care-si facea mereu barbatul paduchios pana cand acesta disperat o arunca in fantana . Fiindca nu mai putea striga "paduchiosule" ridica mainile deasupra apei si face gestul de strivire intre unghii a unui paduche , asta in timp ce se ineca.
                            Cei care au rabdarea , timpul , mijloacele , n-au decat sa forteze producatorul si sa astepte pana la "Calendele grecesti". Noi ceilalti care nu le avem pe toate acestea apelam la mijloace " neortodoxe" . Ce sa facem ? Atat ne duce mintea .

                            Comment


                            • Interesantă și abordarea: nu avem timp să forțăm producătorul să respecte garanția dar avem timp să ne "reparam" problema pe forum & facebook.

                              Pașii sunt simpli:
                              0. Constați problema și te asiguri că e reproductibilă fizic nu pe forum.
                              1. Fuga în reprezentanță unde te asiguri că se face/dechide un FIC (fișă intervenție client) - nu pe vorbe
                              1a. Aici e partea cu escaladarea
                              2. Se impune o diagnoză via CLiP ale cărei rezultate se duc pe serverele Renault pentru analiză și statistică
                              3. Aștepți rezolvarea
                              4. Eventual scrii pe forum dacă nu ai primit rezolvare cu Acord de Confidențialitate(NDA)

                              Care a făcut exact așa bravo lui, poate comenta liniștit, care nu ar trebui să analizeze unde greșește.

                              PS. Când telefonul merge prost și ai citit tu pe net că faci nu știu ce update și îl strici de tot apoi te duci cu el la garanție cum se numește ? Țeapă cumva ?!

                              Dacă se simte cineva vizat e problema lui, postul e la general
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment


                              • Eu am trecut prin toate punctele descrise de tine. Dar, am hotarat ca decat sa stau cu masina imobilizata in service cel putin o saptamana la fiecare 3-5 mii de km (aproximativ la 3-5 luni), mai bine astept pana se gaseste o solutie permanenta (Dacia prin VC mi-a confirmat verbal ca nu are o solutie decat temporara). Intre timp mi-am pierdut speranta si astept de la forum o rezolvare.

                                Legat de exemplul cu telefonul, daca update-ul e oficial, e vina producatorului.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google