If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Repet, daca update-ul e unul oficial facut de producatior, atunci nu e teapa, ci e vina producatorului.
Daca te apuci sa faci root si sa pui nu stiu ce soft facut de baieti, eventual cu o versiune mai noua de Android care nici nu exista oficial pentru telefonul tau, atunci da, e vina utilizatorului si se numeste teapa.
Orice update venit OTA necesită o bifă (acordul utilizatorului)pentru instalare, l-ai dat înseamnă că esti de acord cu riscurile operațiunii indiferent că e oficial sau nu.
Pasajul inițial rămâne valabil.
O mașină 2015, 1,6 MPi Flexfuel, cu JS3 001 ce are alt soft și calibrare.
Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Asa este si normal sa fie, dar sincer daca voiai automata, imi este f greu sa inteleg de ce dacia, ca are cea mai slaba cutie 'automata'. Uite, cu 16000 a luat un coleg de aici un toledo cu dsg, eu zic ca este din orice punct ai vrea peste dacia... Si asta este doar o masina, si are dsg.... Putea fi si un rapid scurt, sau vreun polo, sau opel, nu pot pricepe de ce dacia, dar e hotararea ta seara faina!
Stiu ca sunt off topic, imi cer scuze anticipat, dar daca vorbim de easy -r, pilotata de la Dacia, va pot spune ca in weekend am fost la Asko sa fac un drive test cu o Honda CR-V, benzina, 4x4, cu cutie automata CVT. Foarte faina masina, nici nu simteam cum schimba, practic e liniara accelerarea, o placere sa o conduci. Dar cum n-am 31.000 de euro cat e cea mai ieftina CR-V, ma multumesc cu Dacia mea
Un Polo cu DSG este peste 16.000 euro. Cel mai ieftin Logan cu Easy-R este 11.000 euro.
Un Toledo nu stiu pentru ca nu se mai vinde in Europa.
Fabia nu are parca DSG iar Scala (alta clasa) se duce aproape de 17.000 euro.
Corsa este ceva mai ieftina (nu stiu daca atinge 14.000 euro) dar nu exista nici la Opel referinte prea grozave la automate.
Swift e intre 14.000-16.000 euro functie de tipul cutiei si exemplele pot continua.
Ai bani suficienti si esti dispus sa-i cheltui pentru o masina superioara Daciei este foarte bine. Cine nu-i are sau nu este dispus sa dea mult mai mult, ramane clientul Daciei.
Last edited by gabrieln1960; 5 August 2019, 10:34.
Va rugam frumos, sint mai multe "automate" : robotizata, CVT, DSG, nu le mai amestecati ca nu mai intelege nimeni nimic, confundam robotizata cu DSG sau CVT si ajungem sa le injuram pe toate !
Cind doar una trebuie injurata ! stiti voi care e aia ...
Orice update venit OTA necesită o bifă (acordul utilizatorului)pentru instalare, l-ai dat înseamnă că esti de acord cu riscurile operațiunii indiferent că e oficial sau nu.
Riscul ca poti pierde date, nu ca telefonul poate deveni un rebut defect fara garantie.
La dacia, daca tot nu e voie sa pleci cu treptele 2, 3 etc., atunci pune nene in soft restrictia asta, si nu mai pleaca nimeni cu treapta necorespunzatoare, asa cum nu poti sa bagi in marsarier la 100km/h, de ex. sau sa mergi cu a 5-a la 10km/h.
Eu testez de 3 saptamani modul ECO, am putin peste 5000 de km de la ultimul update de soft si aproape 30.000 de km in total. Pot spune ca secventa de ambreiere e putin mai lunga, iar trecerea din ambreiaj patinat in ambreiaj cuplat complet se face putin mai lent, ceea ce e foarte bine, pentru ca acolo apar trepidatiile. Parca si pe franare e mai bine, chiar am incercat sa nu mai tin cont cand franez. Mai ramane o problema la prima plecare de pe loc, sau daca masina a stationat mai mult de 8 ore, unde cred ca are o contributie mare si motorul care e destul de oscilant, dar acolo folosesc frana de mana cuplata un dinte si o decuplez cand deja sunt in treapta 2.
La 3500 de km, nu are cum sa nu functioneze perfect dupa parerea mea. Prima problema a aparut in jurul a 6000km. In alta ordine de idei, 35000km, 10.000 cu ambreiajul curent, trepidatii tot asa, situatii si situatii, mai ales dupa un drum lung, prima pornire se face cu trepidatii, sau in bara la bara daca nu sunt eu atent. In ECO mode, mie mi se pare ca nu mai franeaza din motor asa bine, retrogradeaza tarziu si ma trezesc in situatii unde as vrea sa accelerez tare, si vad ca ma aflu intr-a 3-a la 1400-1500 RPM si nu are putere. De asemenea, mi se pare ofticant tare ca la 60km/h daca merg constant, sa imi schimbe in treapta a 5-a, defapt asta e cel mai mare inconvenient la ECO mode
Nici mie nu imi placea inainte ECO mode, cu primele 2 varinate de soft pe care le-am avut. Dar acum, cu ultima varianta (a 3-a) ma impac bine cu ea, cel putin in oras. Extra-urban il voi dezactiva.
Eu il folosesc foarte mult si nu doar urban. Chiar daca la o prima vedere economia de combustibil pare mica, o sa vedeti ca, daca nu resetati CB pret de macar un minim de 3000 km, consumul mediu scade cu mai bine de o jumatate de litru la suta. De asemenea folosesc destul de mult si S&S. Ca se intampla chestia asta datorita folosirii celor doua sau pur si simplu motorul a fost rodat corect si a intrat in parametrii optimi de functionare nu am de unde sa stiu.
Este clar ca in oras, cu Eco activat, este oarecum deranjant ca schimba a cincea foarte repede dar senzatia mea este (sper sa nu gresesc) ca la drumurile de munte schimbarile de treapta cu Eco activat sunt mai rare si se apropie de modul cum as schimba eu la manuala. Sigur ca la mine masina este incarcata cu adevarat extrem de rar (in general doua persoane si putine bagaje) si pot merge cu Eco activat si clima permanent pe aproape orice sosea. Singura exceptie este acea foarte, foarte scurta portiune cand urci dealul de la Slanic Prahova spre Muntele Verde unde este obligatoriu sa dezactivezi Eco pentru ca altfel cutia retrogradeaza pana in prima treapta. A fost prima data in aproape 17.000 km cand s-a intamplat asta. Tot aici mi-a pornit pentru prima data electroventilatorul atunci cand, dupa ce am urcat ca un melc dupa o autoutilitara, am oprit in dreptul "muntelui" si a trebuit sa pornesc apoi motorul pentru ca parea sa nu se mai opreasca ventilatorul. Am pus dispozitivul ELM si aveam temperatura undeva la 90 grade Celsius. In rest niciodata nu a pornit la oprirea motorului indiferent de lungimea drumului sau de conditiile de trafic.
Un coleg de pe YouTube spune ca a schimbat de 6 ori pana acum, din 10 in 10 mii (acum are 60 de mii) disc, volanta, placa de presiune si rulment si problema ramane. Pana nu optimizeaza plecare de pe loc cu treapta 1 problema nu o sa se resolve.
Mai citeam pe forumul rusesc ca unui coleg care nu a vrut sa schimbe nimic i-a disparut problema la 140 de mii de la sine. Probabil discul a ajuns la o uzura cu care cutia se impaca bine.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment