Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu nu mai am garantie

    Comment


    • Originally posted by eastcowboy View Post

      Pur și simplu dezactivați funcția boost.
      Ar fi bine sa le si explici ce se intampla, la nivelul directiei asistate, daca dezactiveaza boost converter-ul.
      I have no special talent. I am only passionately curious.

      Comment


      • Originally posted by nickey1982 View Post
        Poate cineva cu un ELM poate verifica voltajul la prima pornire.
        Am masurat doua dimineti la rand cu ELM, si am descoperit ceva curios.
        Inainte de pornire aveam 12.2v dupa pornire a scazut la 11v. Si acum vine partea interesanta, cand acceleram scadea voltajul iar cand luam piciorul de pe acceleratie, fara sa apas frana crestea voltajul, asta intamplandu-se in timpul deplasarii.
        In alta perioada din zi functioneaza normal (cel putin asa credeam eu ca este normal), creste voltajul cand accelerez.

        Comment


        • Interesant, fa o vizita la service, vezi ei ce zic.
          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

          Comment


          • Asa e la Euro 6. Fulia alternatorului e roata libera, incarcarea se face pe franare/decelerare (recuperare energie) sau cand tensiunea bateriei scade sub un anumit prag.

            Comment


            • Originally posted by Silviu View Post

              Ar fi bine sa le si explici ce se intampla, la nivelul directiei asistate, daca dezactiveaza boost converter-ul.
              Dacă nu vă place rezultatul, îl puteți activa întotdeauna.
              Nu vreau să activez înapoi ;-)

              Comment


              • Legat de intrebarea lui Silviu, o discutie aici: https://forum.dacia-tech.eu/viewtopic.php?f=39&t=430

                Comment


                • Mai băieți vă bateți capul atât măsurând amperajul și toate cele nu înțelegeți că este problema cu această mașină cu easy-r mie primele trepidații au apărut la 500 k nu la 2000k bateria a murit după 7 luni de când am luat mașina în fiecare zi când plec cu ea la munca o pornesc cu 10 min înainte tot trepidează și dacă ridic un dinte frana de mana in unele situații tot trepidează dar după ce ii curat ambreiajul la 2 sap intenționate a dracu sa fie ea daca mai trepidează 3-4 zile bineînțeles că după iar se incarca acum am 42395 k același ambreiaj
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 1 photos.

                  Comment


                  • Am să ii schimb ambreajul când nu va mai pleca de pe loc tot ce ați scris voi de 2 ani pe acest forum am pus în practica dar tot trepidează deja după 10 min de când este pornită dimineata nu mai poate zice nimeni că nu are amperajul bun sau nu este cald motorul dar trepidează eu vă dau un sfat nu va mai agitați sa măsurat curentul imediat după pornire sau alte treburi oricum va trepida poate cu alta volanta și ambreaj de la alta firma se va rezolva problema cândîl voi schimba va anunt momentan nu este nevoie cu metoda care eu o aplic drumuri bune să aveți fara trepidatii

                    Comment


                    • Apropo start stop și eco dezactivate de când am luat masina

                      Comment


                      • Pentru cel care dorește să schimbe ambreiajul am întrebat la autonesti in primăvară cat costa sa schimbi ambreiajul la ei au spus că 560 și nu este nevoie se resofare după schimb îți spun ce au spus ei service autorizat Dacia după ce au dat câteva telefoane să fie siguri eu am întrebat preventiv pt mine asa că sfatul meu sa te duci la service Dacia nu la unul din cartier

                        Comment


                        • Pt cel care a montat gaz pe mașină ți se pare că merge mai bine eu la 550k am pus gaz

                          Comment


                          • Eu la primul service unde am facut prima resoftarea, mecanicul de acolo avea Clio 3 cu QuicShift si mi-a zis ca dupa ce i-a schimbat ambreiajul acasa, a trebuit sa o duca la serviciu pe platforma, pentru recalibrare, pentru ca nu mai pleca de pe loc.
                            Acum, ce sa zic, sunt cutii asemanatoare, dar totodata diferite asa ca nu e obligaoriu sa fie la fel.

                            Comment


                            • Originally posted by robbie_ro View Post
                              Asa e la Euro 6. Fulia alternatorului e roata libera, incarcarea se face pe franare/decelerare (recuperare energie) sau cand tensiunea bateriei scade sub un anumit prag.
                              Si de ce doar dimineata face recuperarea asa, seara incarca pe accelerare pana la 14,6v, asta tot dupa 12 ore de stat in parcare.

                              Comment


                              • Originally posted by Ireaza27 View Post
                                Pt cel care a montat gaz pe mașină ți se pare că merge mai bine eu la 550k am pus gaz
                                Merge mai bine.
                                Metoda noua: ECO pornit și start/stop activ și mașina nu are nicio trepiedatie. Am hotărât ca în oraș merg asa și la drum lung unde se merge constant sa dezactivez ambele sa vad cum mai e.
                                Eu planificasem 1000 leipt ambreiaj Sachs și resoftare dacă e cazul. Nu găsesc unul care sa zică exact dacă e nevoie sau nu de resoftare.
                                Pe autodoc am găsit ambreaj pe la 870 lei. Nu știu cât ar fi recalibrarea cutiei dar la Renault service sau dacia abia prinzi loc. Cred ca toți schimba ambreiaje.
                                Menționez ca asta e comportamentul cu GPL de care zic mutl ca e interzis. Mi se pare absurd sa fie interzis în condițiile în care cutia e aproape la fel ca cea manuala dar fiecare cu părerea sa, nu am cunoștințe în domeniul mecanic.
                                100km pe GPL, știu, e puțin, va țin la curent cu ce pot.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google