Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Surdul nu le aude dar le potrivește...
    Era vorba de configurația 0,9TCe cu Easy-R și GPL, asta e interzisă în documenție pentru că spatiul fizic (sub cutia firltului de aer) ocupat de partea GPL e ocupat de actuatoarele Easy-R.
    De diferențele între H4B408 și H4B410(GPL) s-a mai discutat trebuie căutat, dacă tot mai crezi că sunt la fel caută și citește despre 1,2 16v fără gpl D4F732 și cu gpl D4F734

    Cât despre cutii aproape la fel, tu având K52phY (2016 e și ph1 și ph2, fără VIN e greu de știut) ce are normal JH3351

    tip-I-II-III-IV-V-R-Dife
    JH3351-11/41-23/45-30/37-31/28-47/31-11/39-14/63
    JS3002-11/39-21/47-28/41-30/29-47/31-11/39-14/69
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • Originally posted by TudorIonut View Post
      Merge mai bine.
      Metoda noua: ECO pornit și start/stop activ și mașina nu are nicio trepiedatie. Am hotărât ca în oraș merg asa și la drum lung unde se merge constant sa dezactivez ambele sa vad cum mai e.
      Eu planificasem 1000 leipt ambreiaj Sachs și resoftare dacă e cazul. Nu găsesc unul care sa zică exact dacă e nevoie sau nu de resoftare.
      Pe autodoc am găsit ambreaj pe la 870 lei. Nu știu cât ar fi recalibrarea cutiei dar la Renault service sau dacia abia prinzi loc. Cred ca toți schimba ambreiaje.
      Menționez ca asta e comportamentul cu GPL de care zic mutl ca e interzis. Mi se pare absurd sa fie interzis în condițiile în care cutia e aproape la fel ca cea manuala dar fiecare cu părerea sa, nu am cunoștințe în domeniul mecanic.
      100km pe GPL, știu, e puțin, va țin la curent cu ce pot.
      870 cu tot cu rulment?Placa ,disc si rulment?Recalibrarea costa 100 lei la reprezentanta.

      Comment


      • t0rquemada, ma refeream în general la sitemul cutiei, nu detalii, am și menționat ca nu cunosc detalii sau alte chestii.
        Pana la urma, important e ca merge, interzis sau nu.
        Să revenim la ce ziceam, legat de ambreiaj, playmaker831, da tot sistemul avea prețul ala. Doar discul, separat și singur e mai puțin.
        Multumesc de info pt prețul resoftarii.
        Eu cred ca o sa încerc varianta cu Sachs pt liniștea mea, nu se comporta aiurea momentan, e gestionabil.
        Last edited by 77sky; 1 October 2019, 18:16.

        Comment


        • Exedy este la vreo 1061 lei parca, din ce vad setul de mai sus nu este complet. Pe acesta mi l-au dat compatibil dupa VIN.
          Ca inlocuitor la el este Valeo ~600 lei, Valeo ~900 lei si Luk ~600 lei. Nu inteleg de ce Valeo are 2 preturi, ambele apar complete.
          Last edited by 77sky; 1 October 2019, 18:17.

          Comment


          • Se spune despre cutia Easy-R ca e dezvoltata de Renault, impreuna cu ZF. Daca e asa, atunci, pur teoretic, Sachs ar fi cel mai compatibil disc cu cutia noastra, fiind produs de ZF.

            Comment


            • Mai nou, la prima plecare dimineata, folosesc urmatoare metoda: cu motorul pornit, frana de mana trasa, bag in Drive, apas frana de picior, piciorul il pozitionez pe pedala de acceleratie, dar nu o apas. Eliberez frana de mana si cand ajung cu maneta la podea, apas foarte putin acceleratia. Masina se deplaseaza foarte incet, mai incet decat ar face-o apasand doar frana si fara a apasa acceleratia. In timp ce ma deplasez, virez de volan maxim si apoi trebuie sa apas frana, dar asta se face fara trepidatii. Cred eu, ca prin aceasta metoda, nu se cupleaza complet ambreiajul si de aceea nu apar trepidatiile la franare.
              O sa va intrebati de ce nu mut repede piciorul de pe frana, pe acceleratie. Pentru ca se pierde un timp de 1 secunda si pentru ca, din viteza de a muta piciorul, e posibil sa apas mai tare acceleratia, decat imi doresc.

              Comment


              • Valeo nu as pune pt ca asa vine din fabrica ,iar pe Sachs scrie pe exterior tot Valeo,cica sunt facute in colaborare.

                Comment


                • playmaker 831 am o întrebare dacă nu te superi nu mai poți merge cu ea de vrei sa schimbi ambreiajul ?

                  Comment


                  • Pot dar disconfortul este maxim
                    Last edited by 77sky; 1 October 2019, 18:18.

                    Comment


                    • Daca tot îl schimbi încearcă frate să îl patinezi cum ii fac eu și îți garantez că nu îl vei schimba

                      Comment


                      • Originally posted by TudorIonut View Post
                        Exedy este la vreo 1061 lei parca, din ce vad setul de mai sus nu este complet. Pe acesta mi l-au dat compatibil dupa VIN.
                        Ca inlocuitor la el este Valeo ~600 lei, Valeo ~900 lei si Luk ~600 lei. Nu inteleg de ce Valeo are 2 preturi, ambele apar complete.
                        Faptul că în poză dă până la 07/2014 adică doar H4B400 (0,9TCe Euro5) nu dă de gândit, mai ales că mașina e 2016 cu H4B408 (0,9TCe euro6 gără gpl) ? Deasemenea faptul că discul de ambreiaj e de 215mm iar Exedy e de 220mm
                        Last edited by 77sky; 1 October 2019, 18:19.
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • Salut!
                          Nu văzusem rubrica aia cu 07/2014.
                          Cred ca se vede cod motor cu cele 3 variante, și HB408,. Mai pun o data filtrul sa vad ce da.
                          Legat de Exedy, exista și varianta cu 215 mm.
                          Mai vedem, pana la urma încercăm.

                          Comment


                          • Usor, usor, masinile incep sa iasa din garantie si incep cautarile pentru schimburi de ambreiaj pe banii proprii. Poate ca n-ar fi rau daca unul dintre voi ar suna la VC sa-i puna pe cei de acolo sa se intereseze la uzina daca pe masinile cu Easy-R se poate face conversia la ambreiajul asa-zis manual. Daca as fi trecut prin ceea ce se pare ca au trecut multi dintre voi si daca nu as vrea sa vand masina poate ca asta ar fi singura solutie viabila, ba chiar m-as deplasa oriunde in tara unde se poate face asa ceva. Sau mai exista varianta sa luati legatura cu firme din alea care reconditioneaza ambreiaje sa vedeti daca se poate face altceva (cum ar fi imbracarea discului cu Kevlar). Nu stiu, poate este sau nu posibil, dar ar merita ca macar sa se culeaga informatii.
                            Last edited by gabrieln1960; 1 October 2019, 09:52.

                            Comment


                            • Crezi că cei care au cumpărat easy-r da bani să facă conversie la manuala puteau să cumpere manual de la bun început ele au problema cu ambreiajul de nou cine crezi că ar monta unul recondiționat pe mașină

                              Comment


                              • Si la cutia manuala trepideaza. Eu am mai scris despre asta. Mai pot compensa aplicand diferite tehnici la pornire, dar la un moment dat tot ajung sa fac o "curatare" cum a explicat Ireaza27 .

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google